|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL! die moet ik zien is het weer zo: "Yoshi, at-eh pokkie eeh?" *BLAM* "Yoshi! Naaaah! Moe-ka tokka-kanka!" ja, leuke films. |
|
gisteren dus death to smoochy zie trucfoto topic http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
'Intolerable Cruelty', en hij was bijzonder vermakelijk + kijkenswaardig dankzij de prachtige Catherine Zeta-Jones. |
|
Erg mooie vrouw inderdaad. Doch heb ik deze film nog niet gezien ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
cvandaag ea beuatifull mind genzien met russel corwe, blijft gaaf!! Je moeder. |
|
Zojuist gekeken: About Schmidt. Prachtige film. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Jaja, de eerste actuarissenfilm! (het personage van Jack Nicholson is Leven-actuaris van beroep ). |
|
quote: Alsof dat boeient is, je kan trouwens wel zien dat Actuaris zijn een behoorlijk saai beroep is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Natuurlijk is dat boeiend helaas is er wel veel saai volk onder actuarissen ja. Totdat ik er een ben natuurlijk . |
|
Fallen ofzo. kut. |
|
quote: De eerste metalactuaris "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Voor de film komt het goed uit.. [off-topic] die signature van jou hangt bij mij in de vorm van een mooie illustratie van Gummbah op de deur. [/off topic] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Iemand hier die mij kan vertellen of "one from the heart" een film is die het waard is bekeken te worden? Heb nl. sinds kort de soundtrack (door Tom Waits) in mijn bezit, en die beviel me erg goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
gister jeeper creeper 2 gezien |
|
iemand die weet wanneer boondock saints 2 uit komt hij zou eerst in 2004 uitkomen kon het op imdb niet vinden http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Wat moet je nou weer met boondock saints 2? Boondock Saints was een aardige film, maar om er nou een tweede deel van te maken. Vanmiddag gezien; Monster met Charlize Theron en Christina Ricci. Erg goede film, zeer goed geacteerd door beide dames. (Die oscar was niet voor niks ) Net gezien; Delicatessen van Jean-Pierre Jeunet. aparte film, leuk verhaal, veel vreemde wendingen, soms een beetje voorspelbaar. Grappig en soms luguber. (En dan niet luguber als in al die achterlijke zombiefilms. 't blijft subtiel ) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Goeie film Check dan meteen ook: 'La cite des enfants perdus'/'City of lost children' uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
12 Monkeys. Maar nu ben ik films met Bruce Willis wel een tijd zat. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Matchstick Men, briljante film! dood |
|
quote: ben ik nu aan het downloaden Vanochtend gekeken: Lost in Translation: Weinig interessant. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
gister wat fragmenten van G3/ Jethro Tull/ Stones gekeken op de absurde thuisbioscoop van mijn pa. Die moest hij demonstreren Final 1.2 elektrostaten Beamer en een 16/9 whitescreen van 2.5m breed. Zondermeer ziek. |
|
is je pa miljoenair ofzo! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nee, vrijgezel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |