|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Noi Albinoi Weten jullie toch niet te waarderen. One for the pain and two for my name |
|
Een of andere film met Jean-Claude van Damme. Was wel te kijken Do or do not. There is no try. |
|
starship troopers... als er wat minder aandacht was besteed aan hun zachtzinnige typische tiener-liefdesleven, vond ik em nog beter en over een aantal mninuten ga ik verder met de 2de helft van A nightmare on elmstreet 4 beetje erg hellraiser georienteerd...best verdacht eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 03-04-2004 23:51] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Maar wel heersch! De geweldscènes kon je vergelijken met die uit The Ebola Syndrom. Het was weer een gezellig televisie-avondje. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: idem einde was nogal teveel van het goeie imo |
|
philleine zegt sorry ( of hoe je die naam ook schijft) tot mijn verbazing lag ik toch regelmatig plat door de sarcastische grappen en aldus wel geslaagte film vind ik |
|
Ben gisteren naar Monster geweest. Nou, ik liep sprakeloos de bioscoop uit, dat zegt denk ik wel genoeg. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Harry Potter And The Chamber Of Secrets Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ja gaaf. we hebben gisterenmiddag nog eesn op DVD beide HP films bekeken. blijven schitterende sprookjes (alhoewel de boeken natuurlijk nog vele malen beter zijn) |
|
quote: Ik heb beide delen van Verval gekregen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik heb mijn beide delen niet van verval gekregen. Ik heb ze samen gezellig romantisch mey mijn vrienin gekocht. |
|
Runaway Jury gezien. Niet spectaculair, wel onderhoudend. Goed acteerwerk van John Cusack, Gene Hackman, en Dustin Hoffman. |
|
21 grams, met Sean Penn, errug goed! drama I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ook leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb gisteren Hunting Humans gekeken. Origineel, sterk script, maar helaas slecht uitgewerkt. Ook werd er ontzettend slecht in geacteerd. |
|
Pi. Mooie film. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gisteravond, Timeline. Wat een zwakke film, leuk idee, maar slecht uitgewerkt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: inderdaad, heb ook gekeken In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Geweldige film, kan zo in het rijtje Bad taste, Braindead, Evil dead 2 etc etc Stacy is ook wel aardig, een Japans zombie komedie maar half zo leuk niet als Story of Riki. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Pretty Pink #79 |
|
Gothika: Matige film. Het begin is er slecht geacteerd maar er zitten dan nog wel een paar aardige schrik stukjes in. Later in film wordt het acteer werk beter maar vervallen de 'enge' stukken in cliche's. Het plot is uiteinderlijk ook vrij slap en doet denken aan 'The Ring'. Leuk om een keer te huren als je echt niets te doen hebt en de rest vd videotheek al kent. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Honogurai mizu no soko kara (Dark Water). Echt een aanrader voor liefhebbers van Japanse horror films. |
|
Kort na mekaar naar de film geweest en gezien : 1 ) School of rock. Erg grappig (maar ik wist niet waarmee ik het hardst gelachen heb : met de stuntelende leraar of met die meezingende gasten achter mij) 2) Something's gotta give. Goeie one-liners,maar dat happy end was er teveel aan Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |