|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat een loze opmerking,maar ja jij zal wel een stripfiguur zijn, En als de film de hema is en bijenkorf het stripboekje dan ga ik wel naar de hema. Een film kijk je en breng je terug een strip lees je en je hebt weer papier voor de openhaard. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
heb the league of extraordinary gentlemen wel gezien was wel grappig ken de strip ook niet http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Wie heeft er tegenwoordig nou nog een openhaard, wat primitief oja en een strip bevat grotendeel uit beeld, net als film, sukkel |
|
quote: Kun je niet tegen kritiek direct beetje dom gaan schelden toont al aan hoe jij bent ZIELIG SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Als simpele muziek je ding is, dan zal het wel goed zijn. Smaak heb ik het dus ook niet over. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Striptekenaars rekenen zichzelf vaak onterecht tot de echelons van hogere kunsten. Derhalve zitten ze vaak te zeiken en janken op alles wat niet met hun ideeën strookt..... ....overigens probeer ik hiermee ABSOLUUT niet te zeggen dat League Of.... tot de hoge kunsten behoort. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ach sommige van de DM bands die jij in je favo lijstjes opnoemt zijn ook vaak maar simpel gebeuk...... ....'t is allemaal relatief he? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb ik ook niet gezegt, Heb je Equilbrium al gezienl. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Noem is een voorbeeld? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ichi the Killer. dood |
|
quote: Wat is er zo goed aan die film? Mijn maag kon de film wel aan, maar ik vond het voor de rest een saaie film... |
|
Onlangs Dogville gezien. Was wel eventjes een stukje "zieker" dan ik verwacht had ! Heeft m'n misantropie terug aangewakkerd... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Vanochtend pirates of the caribbean gezien. Verder ook wel een leuk script alleen een ietsje te voorspelbaar. [edit]nu blij ghoullie?[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 22-02-2004 21:16] |
|
CARRIBEAN @ sukkel, als je dat een scheldwoord vind...... |
|
quote: Les 1 bij mierenneuken....zorg dat je het zelf correct doet. Het is CARIBBEAN KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Net Halloween Resurrection gezien, fucking saai... en zometeen Welcome to Sarajevo It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Met Bling Bling Yugo Goran Juginovic? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De wie? Zou het niet weten... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Was gewoon een grpaje. Ik maak altijd graag Jugo grapjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En waarom? Is er soms wa mis met Jugo's? He? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Vandaag maar weer eens een oudje gekeken, Scarface !! Blijft een wereldfilm. Nog meer liefhebbers van maffia / misdaadfilms hier ?? Zoja wat zijn de favorieten ??? |
|
quote: Scarface, Godfather 1,2,3 Goodfellas en vast nog meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Laatst ook nog Knockaround Guys ( als ik de titel juist heb ) gezien, met Vin Diesel en Seth Green, ook wel een aardige misdaad film, ken je die ? Behoorlijke dosis fijn geweld d'r in, en veel scherpe humor. |
|
last done Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |