|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: OPNIEUW DOWNLOADEN JIJ! Geweldige film |
|
We hebben dit weekend alweer veel films gezien. Thirteen ghosts, Jackass the movie en Gacy. Vanavond nog ff X man 1. Maar ik heb alle x man fils al gezien.... [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 14-03-2004 14:53] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gothika |
|
quote: Zo slecht? wil hem nog zien maar zoveel slechte commentaar. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Bwa, slecht... het is standaard. Volledig voorspelbaar, en op geen enkel moment echt griezelig, of spooky. Het acteerwerk sloeg ook tegen, vindt ik... Nu ja, als er echt niets anders te zien is, is het nog wel te doen, hoor. Voor mij maakt het niet uit, met men bioscoopabonnement betaal ik gewoon een vast bedrag per maand, en dan kan ik dus ook naar dat soort crappy films gaan zien, waar ik normaal dus niet voor zou betalen.. |
|
quote: Ik vond hem wel erg eng, maarja, ik kan echt heel slecht tegen schrikmomenten. Erg onorigineel inderdaad. Wat wel erg grappig was is het feit dat momenten waarop het echt eng dreigde te worden, het ineens ging bliksemen. En waarom zitten de laatste tijd in zoveel films, meisjes met witte nachtjaponnen. Zie: the Ring, Fear dot Com, deze weer, en nog vele andere. |
|
Gisteren de eerste 3 afleveringen van Band Of Brothers weer gekeken. Wat een GENIALE serie is het toch! |
|
quote: ! Saving Private Ryan (de sfeer dan) maar in serie's gehakt. dood |
|
John Cleese 'How to irritate people' |
|
quote: ja ben al bezig maar heb hem ook al heeeeeel vaak gezien hij was vorig jaar ofzo op channel plus er oneindig vaak op http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: ziet er leuk uit die film maar het verhaal is puur amerikaanse onzin http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Black Cat White Cat nog vrij grappig In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Mee eens. Vind het ook een brak verhaal. Hoewel Omaha Beach fantastisch is verfilmd! |
|
Nu Weird Science op tv, jeugdsentiment. dood |
|
gister Bobby G gezien, ging over een (coke)dealer in New York of zo, wel leuke film opzich. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heb op het moment ook die box in huis liggen (tnx invictis), en ga de hele serie ook opnieuw kijken.. Ben nu bij 't vierde deel ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ha, daar ga ik ook nog 'ns naar kijken. Ik kan het nog altijd niet zo heel erg goed... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Freddy vs Jason, Heerschfilm! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: pffff...zwaar slecht geacteerd, domme slappe one-liners, domme tieners met grote borsten.. Ik ben zowaar Freddy irritant gaan vinden in deze film..maar ja dit vind ik natuurlijk! dood |
|
quote: |
|
Van t weekend Goodbye Lenin, Silence of the Lambs en Big Fish gezien. Alledrie Zenial |
|
quote: zzz |
|
quote: Zonde van de celluloïde waarop het gedrukt is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |