|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Na Ring en Ring 0 nu ook Ring 2 gezien. Leuke films In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Veel goeds over gehoord idd Ben benieuwd! -Jeff Goldblum in David Cronenberg's The Fly was anders ook wel ok vind ik. -Ik zit er trouwens over te denken Cronenberg's Naked Lunch te kopen; aanrader of afrader? ontopic: Boondock saints; erg leuke film met wederom een klasserol van Willem daFoe (zijn andere klasserol is 'Nosferatu' Max Shreck in Shadow of the vampire Behind enemy lines; tsja wel een paar aardige actiescenes, verder nogal voorspelbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-03-2004 19:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:nej ik houd van stapels rotzooi op m'n kamer Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: heheh; ah maakt niet uit; ik heb de director's cut hier liggen op cd en de dvd kost nu nog maar een tientje dus die komt binnekort wel. Wanneer komt deel 4 the prequel eigenlijk eens een keertje uit? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-03-2004 19:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bad Taste Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
baise moi nightmare on elmstreet 2 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ook Heerschfilm! Heb je de hele reeks op dvd? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:alleen 1 2 en 3... maar ben aant uitbouwen...geldgebrek [edit] iemand nog titels van '80 of begin jaren '90 films met hetzelfde soort psychologische horror als hellraiser 1 en 2, en a nightmare 1 en 2? en evil dead niet te vergeten braindead [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 01-04-2004 0:00] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
True romance, nu op tv Erg cool. Geschreven door Quentin Tarantino Zenial |
|
@ HgarrothwulfF: Allemaal Heerschfilms!! If chins could kill. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:je bent de eerste die me naam goed schrijft is if chins could kill een film? klinkt beetje happy happy joy joy eigenlijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nee, boek over Army of Darkness Zenial |
|
quote: Da's een boek die Ash heeft geschreven, je weet wel, Ash de hoofdrolspeler van Evil Dead. En je naam, ctrl C & ctrl V. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Deel 5 & 6 mag je van mij overslaan; slappe popi meuk is het dan quote: psychologische horror? Bedoel je The thing, The fly, Videodrome? Halloween 1 & 2 vind ik er ook bij horen; het begin van het slashergenre wordt het ook wel genoemd. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-04-2004 1:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
bruce bigalow (zoiets) male gigalo Ik vond hem wel lachen, had de film al eerder gezien. Maarja & is elke film leuker We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
quote: Daar heb ik het eerste kwartier van gezien en toen heb ik hem uitgezet. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Die titel alleen al... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: het is "deuce bigalow, male gigalo" idd hilarisch filmke Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Kheb gister IN THE CUT gezien, lekkere erotische thriller. goede film I Find That I Am Not There... |
|
ik heb kill bill, en reservoir dogs gekeken gister In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote:ah bruce campbell heerscht in 1 en 2, deel 3: army of darkness zuigt We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: En jij voelt je nog veilig als een meid aanstalten maakt om je te pijpen? Ah, eh, Laatst Hellraiser: hellseeker gekeken. Net als "inferno" meer een thriller, wel leuk, maar iets meer vettige vleeshakenhorror had wel gemogen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
'Les Rivières Pourpres', Franse film over een gek die mensen martelt en afslacht, speelt zich af in de Alpen... was wel OK, mocht alleen wat meer uitgewerkt worden... |
|
Hair met zijn vervelende liedjes Waag eens een dansje! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |