|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij?!?!? Jij bent toch zo'n LOTR fanaat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dit soort concepten komen ook niet van Pete Townshend maar stammen van nog veel eerder. Denk hierbij aan de grot van Plato.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: quote:Van de boeken: JA. Film: NEEN. , alleen de special effects zijn wel aardig. |
|
quote: Ik ben ook niet zo'n fanaat van de film. Ik vind het iets te trouw aan de boeken waardoor er te weinig van de filmmakers erin zit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hm, ik vind het juist NIET trouw aan de boeken, maar dat schijnt aan mij te liggen . Jammer dat ze bepaalde scenes e.d. hebben weggelaten die WEL boeiend geweest zouden zijn! |
|
gister svidd neger proberen te kijken ... ging lastig door dat er geen ondertiteling bij zat... vannavond maar weer's proberen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Fuck LotR... Bah! |
|
quote: Nee idd niet, bijv in het boek gaat frodo pas weg 60 jaar na bilbo (geloof ik) en in de film de dag er na ofzo iig kort na bilbo gaat hij weg In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Ja, dus is het wel vernieuwend. Het gaat niet alleen om het concept, de uitvoering ervan was ook top. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Daar gaat het toch niet om? Het gaat erom dat een film de essentie van een verhaal weet vast te leggen en hopelijk nog wat nieuwe aanknopoingspunten voor de kijker biedt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Jup...maar dat is nog lang niet alles ghehehe |
|
Elfensteen is gewoon een boekpurist! (niet dat dat het erg is hoor ) Die films vond ik wel erg goed, two towers vond ik wat minder maar ROTK. Daar heb ik wel wat tranen in me ogen van gekregen. Charge of the Rohirrim etc. dood |
|
Ik heb gister school of Rock gekeken op DvD. Beetje illigaal maar ja. `k vond `t wel een leuke film. Ik heb nu ook The return of the King op DvD. Beide films waren van best wel goede kwaliteit. Maar TROTK koop ik ook nog wel origineel als hij uitkomt. |
|
Eergister "Montana" op de Belg. Wel aardig, beetje Tarantino-achtig. |
|
Van het weekend Shrek en Finding Nemo, vond vooral de animaties ontzettend mooi, alhoewel de films ook leuk waren... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: ik weet het, maar ik vind de boeken gewoon veel leuker, dan kan tenminste zelf bedenken hoe bijv gollem eruitziet net kill bill gekeken In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
KillBill....Meesterlijke film! Ik wacht met smart op deel 2 Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Pirates of the Carribean En dit weekend: School of Rock Crouching Tiger, Hidden Dragon Real Killers allen super.... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 08-03-2004 22:42] |
|
afgelopen vrijdag stuk van The League of Extraordinary Gentlemen gezien, vond het beetje bagger film. |
|
Sin Eater Film waarbij je met veel te veel vragen blijft zitten... |
|
kubus Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Bad Taste, CVLT! dood |
|
Gisteravond Somethings Gotta Give. Wat een zaaddodende film is dat zeg, bleeehhh. Ik raad je af om em te gaan kijken! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |