|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thelma & Louise, wel aardig. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dawn of the Dead. Heerschend! Genoeg bloody gore, lekkere sfeer en ook zeker humor! |
|
heeft er al iemand "troy" gezien? "the day after tomorrow" lijkt me ook wel leuk. |
|
quote: ga er waarschijnlijk volgende week heen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: En bedankt voor het verpesten van de film voor iedereen die hem nog niet gezien heeft... edit: Zo niet meer [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-05-2004 14:06] Zenial |
|
Vrijdag nog eens naar The Untouchables gekeken. Erg goede film (sfeer, verhaal, acteurs, muziek) ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
|
|
Wie kijkt er dan straight to video films? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Four rooms--> oa geproduced door Quentin Tarantino. Zot filmpke!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Lilo and Stitch was vermakelijk http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Ik heb net Grerry gezien, met Matt Damon en nog een mongool. Daat gaat over 2 gasten die verdwaald raken in the dessert. Nou dan heb je dus gelijk het hele verhaal....WAT EEN ONGELOOFELIJKE KUT FILM!!! Echt 4 euro zo de sloot in geworpen. |
|
quote: Als je nou op de achterkant van het hoesje had gekeken waar de film over ging, had jou dit allemaal bespaart kunnen blijven... Klinkt namelijk machtig on-interresant. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 16-05-2004 21:30] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Verdwaald 'in the dessert'? Zaten ze in een grote vlakom of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-05-2004 21:31] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Allien: the ressurectionnnnn F*ck hippies |
|
Taking Lives Wel leuk, maar oh zo voorspelbaar... |
|
Owwwhhh, lord of the rings 3 was ook weer errug lekker. Ik heb hem stiekum in de kroeg gekeken. We hebben daar een beamer + groot scherm, dus een soort van thuisbisocoopje. Lekker, kun je gewoon tijdens de film lekker roken en drinken en de stoelen/bank zat veel lekkerder dan in een bioscoopje. En natuurlijk, ik ga weer ff het meisje uithangen: ik heb op het einde onwijs zitten janken! God, wat is die film mooi zeg. Ik zal niks verklappen, maar ik vond hem echt heel mooi! |
|
quote: Gus Van Sant's Gerry vertelt het verhaal van 2 jonge mannen die verdwaald raken in een gigantische pudding. Terwijl ze dwalen door het dessert, wordt hun vriendschap danig op de proef gesteld... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Zaterdag Troy gezien. Film is best ok, mooi gefilmd en gave actie. Er is wel een hoop uit het originele verhaal weggelaten die soms wel gerefereerd worden met kleine details in de film maar dan zou je eigenlijk de achtergrond moeten weten. |
|
Afgelopen vrijdag de film Shooters, een engelse misdaad film, best leuke film, vriend had hem maar voor 3.50 bij de videotheek gekocht dvd! |
|
TROY!!!!!! gave film!!!! mooi gemaakt, mooie vecht scenes, vooral die tussen achilles en hektor. mooie vrouwen, Helen of Troy natuurlijk en voor de dames, een vrijwel de gehele film lang een naakte brad pitt..... maar petje af voor een mooie film! I Find That I Am Not There... |
|
Laatst Master And Commander gezien....Ik vond hem tegen vallen. .. |
|
quote: Ik durf het bijna niet te vragen....maar...hebben ze nou Sauron verslagen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Welke LOTR 3 versie heb jij gezien? |
|
Spartan heb ik gisteravond gezien met Val Kilmer, aardige film "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |