|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spaceballs, blijft een goeie satire imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
vanaaf finding nemo weer es kijken (moet van het dochtertje van mn vriendin) |
|
quote:Hmz, die wil ik ook wel zien, gewoon te huur op dvd neem ik aan ?? |
|
dit weekend kill bill 2 gezien, vond 1 beter denk ik. maar die scene met dat oog was zeer cool |
|
Zaterdag avond Requim For A Dream (of zo) gezien, vette film, die soms ook op zeer komische, goede wijze is gefilmd! Gisteravond Boiler Room, film over iemand die bij een soort effectenburo werkt, die illegalen dingen doet (effecten verkopen die niet bestaan oid). ook wel leuk opzich.. maar niet een topper. |
|
Master & Commander donderdag ofzo. Hele mooie film (als je van zulke films houdt natuurlijk.) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: zeker mooi! Ik heb hem gisteren gezien en ik vond hem erg aangrijpend. Vooral die jongen die ze achter moeten laten in de zee. |
|
Master & Commander is vet.... tof contrast tussen die ravage die die kanonskogels aanrichten, en gewoon ff lekker eilandje pakken, leguaantje kijken enzo. Pas gezien: Texas Chainsaw Massacre 2003 baarlijke nonsens) en Kill Bill (de eerste -- ook baarlijke nonsens, doch ietwat leuk). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Satire? Je bedoelt parodie denk ik? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En satire, op de hele merchandising destijds en nu nog steeds met films. Parodie ook ja, maar dat mag duidelijk zijn. Net gezien, Rob Roy. Goeie film "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kill Bill vol. 1&2 Mai Pei (als dat het was) laat mij weer zien waarom ik vroeger (te)veel van dat, met zulke oude mannetjes, soort films heb gekeken... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 03-05-2004 22:53] |
|
the mummy gezien. Nu al...... |
|
quote: Battle Royale misschien iets voor jou waar Takeshi Kitano een leraar / of conrector... whatever... [Dit bericht is gewijzigd door Muilkorfje op 04-05-2004 1:00] |
|
The Mummy Returns Een goed voorbeeld dat meer actie in een film stoppen zeer zeker niet zorgt voor een betere film... Zenial |
|
Spring, summer, fall, winter..... and Spring Heel erg mooie film, schitterend gefilmd, de 2 uur die hij duurt waren zo voorbij. Echt heel erg mooi. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Willard --> als rattenliefhebber vond ik dit een te stupide film Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Schijnt dat het boek wel spannend was. Film staat nog wel bij mij in de lijst om gezien te worden. |
|
Gisteravond "The Mummy Returns" gezien. Had er veel meer van verwacht. Maar het is wel een leuke film om onderuitgezakt op de bank te kijken. |
|
quote: dank u voor de tip, zal eens kijken of ze hem in de plaatselijke videotheek hebben of anders emule |
|
van Helsing.best te pruimen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hmmm als jij het wat vind dan denk ik dat ik..... nevermind |
|
quote: Als je er een shirt van hebt kun je wel chicks scoren in de Discotheek Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
SnaacK, zeg eens waar het op staat, je bent zo onduidelijk . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
JE BENT EEN LUL SNAACK HOU JE BEK [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-05-2004 23:49] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |