|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Day Of The Dead Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Braindead blijft altijd goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Bub! Alle Friday the 13th films. dood |
|
jups, zelfs na de 666ste keer nog We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:allemaal achter elkaar? en ik dacht dat ik geen leven had vind ze persoonlijk niks...te tam en niet mijn smaak We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nee niet allemaal achter elkaar..beetje van de gekke he.. dood |
|
quote:ik zou het kunnen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nee want bij Jason goes to hell val jij in slaap. dood |
|
quote:waarschijnlijk bij deel 1 al We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Tja ik heb ze eigenlijk gekeken omdat ik dan volgens iemand geen horror fan kon zijn. zitten leuke moorden bij. (een vent die een zaag in zijn keel krijgt en vervolgens draait Jason zijn hoofd om. ) Ach puur zinloos vermaak..mag ook wel op zijn tijd.. dood |
|
Big Fish, niet onaardig, maar het is teveel van het goede imo. Een aardige Forrest Gump clone "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gister Pearl Harbor, beetje jammer dat je zo'n anderhalf uur moet wachten tot dat de film een beetje leuk wordt. |
|
quote: idd ja, dat lovestory gedeelte had echt weggelaten moeten worden. De film zoals het is, matig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
idd, maakt de film overbodig lang, vond ik net zo bij de Titanic (wat een zaadfilm ) eerst 2 uur bullshit, dan 5 minuten dat de boot zinkt (leukste stukje ) |
|
quote: Hmmz, ik vind die film nogal debiel en over-Amerikaans... ik zat echt te wachten tot wanneer ze nu over die atoombom gingen beginnen, maar dat kwam gewoon niet Netjes even de geschiedenis herschreven daar |
|
finding bloody nemo had er meer van verwacht In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Chris Rock - bigger and blacker; blijft geniaal! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Harry Potter En De Steen Der Wijzen ik vond hem maar slecht .. |
|
quote:mja nu het zegt ben ik bang dat ik dat ook ga hebben Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik ook, Biertje erbij... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Etre et avoir "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ...en dat betekend? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Etre et Avoir = Zijn en Hebben. De film 'gaat over' een lagere klas van een provinciale basisschool in Frankrijk. Het is allemaal echt; iedereen speelt (of: is) zichzelf. Deze klas, inclusief de leraar, wordt een jaar lang gevolgd door een passieve filmploeg. De tijdspanne beslaat een jaar, en tijdens dat jaar wordt dat 'Zijn en Hebben'-idee duidelijk, zeg maar. Ik heb de film in het filmhuis gezien. Hij is wel aardig, maar ik vond 'm iets te lang doorgaan op bepaalde punten. Het schoolwezen werd iets te sterk benadrukt, vond ik. Verder is het idee achter de film misschien iets te ver gezocht. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 07-04-2004 12:08] |
|
Bruce almighty...af en toe niet onaardig op z'n best... NEXT! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |