|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Had je houten kozijnen gekregen of helemaal niets? |
|
Tsja, nu kom je met zoiets op tv... Klote, man! |
|
quote: Daarom ga ik zowiezo voor hout. Ik heb het idee, dat m'n huis niet altijd blijft bestaan, met die bouwdrang van Veenendaal. Ik woon midden in het centrum en tot naast ons is alles al weg en staan er appartementen met winkels eronder. Dat gaat geen 10 jaar of meer meer duren, voordat m'n huis ook weg moet. Ach, afgekocht worden heeft ook wel wat, tzt. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-08-2005 23:21] |
|
zooo... we zijn hier weer flink aan het huishouden.. Voor de echte bikkel klusjes hebben we een pro ingeschakeld deze keer die o.a. wat plafonds maakt, de plee vervangt en betegelt, de keuken aanpakt en nog wat kleine dingen. Zelf heb ik me volledig op het stuccen van de slaapkamer gestort, deze keer maar besloten a) er de tijd voor te nemen b) de GOEDE materialen te gebruiken c) het netjes af te werken () Dus, eerst de wanden voorstrijken met hechtmiddel, netjes hoekstukjes op de hoeken etc. Ik heb de schouw op de afwerklaag (Fix&Finish) nu helemaal af en ik moet zeggen dat het erg netjes is geworden Dus, vol goede moed doorzetten en de overige 20m muur stuccen. Denk dat het me 3 volle dagen kost. |
|
Ja graag, die plee van jou is wel erg tiny ... |
|
quote: Nou, hij wordt nie groter hoor Alleen wel netjes afgewerkt deze keer, ipv kraakpand-style.. |
|
ben al 2 jaar plinten aan het leggen in de woonkamer schiet niet op met die rotplinten. In't voorjaar nieuwe kozijnen denk ik maar dat kan ook nog wel een paar eeuwen duren. |
|
Danmned, ons huis begint eindelijk op een huis te lijken... |
|
quote: Dus je hebt nu stroom in je kartonnen doos? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Zillah, ontopic |
|
quote: Ik ben zeer ontopic, en ik ben de mod hier On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
zojuist mn bank gefixt met de gaffa-tape die ik van illusione voor mn verjaardag had gekregen gaffa heerscht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Jij was niet ontopic, jij was niet aan het klussen met klungels. ONTOPIC! |
|
quote: Nou en? dan mag ik er wel over praten. Ik mengde me in het gesprek. Dus nu mag jij ontopic... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Blij om te zien dat ik een nuttige bijdrage heb kunnen leveren aan de verbetering van jouw woonstede. En als je die banken nog wilt hebben, moet je effe bellen binnenkort. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee, want ik mengde me ook even in het gesprek. |
|
Allebei on-topic! Ja ja, nu mag 't. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:aww lief! zal er over denken, dat is een relaxte bank! maar de mijne is moeilijk om afstand van te doen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zeker een relaxede bank! Als ik geen twee nieuwe zou krijgen zou ik 'm ook houden. Maar goed, je laat 't maar effe weten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Deze maand; nieuwe keuken, nieuwe vloer boven, verven bovenkamers, stroom aanleggen tuin (ivm katten), wc beneden opknappen!! Tis november klusmaand voor ons... |
|
quote: Hey dude, hoe is het eigenlijk afgelopen met Optimus 'Scarface' Prime en, minder belangrijk, met je koelkastperikelen? |
|
Hier a) paar plafonds b) nieuwe plee c) stuccen bovenverdieping d) pimpen keuken e) nieuw dak f) nieuwe vloeren boven en beneden g) trap stofferen En dan ook nog een zooi nieuwe meubels en gordijnen halen. Dan zijn we hopelijk voor de komende tijd klaar. |
|
quote: Scarface ziet er weer goed uit, was gewoon een stevige kras, godzijdank. De koelkast.. is weer aan 't vriezen.. heeft tot zondagavond geduurd door het laatste beetje ijs eruit was.. dat ding ging maar door en door.. Alles weer in goede staat hersteld! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehe, cool. Hier ongeveer hetzelfde; ook nieuwe plafonds, stucwerk, nieuwe vloeren overal in huis, trap en overloop stofferen, al het schilderwerk in huis, radiatoren spuiten, etc. Gelukkig zit de keuken er pas nieuw in (en die is moooooooi! en is de badkamer ook nog netjes) Klussen is best leuk! (Al mag het binnenkort nu ook wel ´s klaar zijn, hopelijk voor kerst!) ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |