quote:
Op 1 november 2005 22:52 schreef Immortella het volgende:
Klussen is best leuk! (Al mag het binnenkort nu ook wel ´s klaar zijn, hopelijk voor kerst!)
Mijn vriendin en ik hebben eind 2000 een tamelijk brak pand gekocht en, hier en daar door vrienden en familie geholpen, voor zover mogelijk opgeknapt. Echt van vloer tot plafond en alles er tussenin.
Nieuwe betonvloeren gestort, alles gestuct, elektra vervangen, alle leidingen vervangen, riool vervangen, CV aangelegd, nieuwe keuken, nieuwe badkamer etc.
Daar hebben we ons enorm op verkeken. Uiteindelijk zijn we namelijk iets van 14 maanden bezig geweest voordat het huis bewoonbaar was.
Toen was het geld op en vooral de motivatie op
Nu zijn we ouder, wijzer en bovenal een stuk luier, hehe. Een aantal dingen die niet netjes gedaan zijn hebben we nu opnieuw laten doen.
Het stuccen van de bovenverdieping doe ik wel zelf, omdat ik het leuk vind en omdat ik er behoorlijk goed in ben geworden. (ik heb hier in huis ongeveer 150m2 gestucced). En verven doen we zelf, de rest niet. HEERLIJK!
Ons huis begint nu echt enorm strak en mooi te worden!!! Op dit moment wordt de keuken onder handen genomen en dan zijn we eindelijk klaar met verbouwen
Volgende week wordt er een nieuw dak gemaakt en daarna nemen we het interieur onder handen. Nieuwe stoffering van de trappen, gordijnen, vloeren, meubels..
En dan.. Euhm.. Ga ik niet geloven dat het ons eigen huis is denk ik
Veel succes met de verbouwing iig, laat de moed niet zinken
En nog 1 tip: trek er niet in voordat het af is want dan doe je echt geen reet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-11-2005 15:18]