|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is niet echt ingewikkeld. Het lijkt maar zo... Google eens wat schema's op met uitleg...dan wordt het duidelijk. Als je er niet uitkomt geef je een gil. Ik ken hier een paar gastjes die voor 10 pleuro per uur je elektriciteit komen fixen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-08-2004 21:46] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Marok of pool? |
|
quote: Dit zijn toevallig oerhollanders. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Is dat zonder voorrijkosten? Ik heb een zeer sterk vermoeden dat in de buurt waar we komen te wonen het wemelt van de bijbeuners Alhoewel ouderwetse ruilhandel misschien nog niet eens zo gek is. Er zal er vast wel een rondlopen die zijn computer niet aan de praat krijgt. |
|
Hee Judge, vergeet niet een nylon trekdraad te kopen van voldoende lengte. Een aardedraad in een buis duwen is, hoe zal ik 't zeggen, vervelend. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Klopt, in die pvc buisjes is draad trekken soms een hel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Een metalen versie mag ook natuurlijk. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Die gaan er ook makkelijker in heb ik ondervonden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Dan voor de tip Joris. Wellicht ook een idee iemand die er kaas van gegeten heeft het een keer te laten voordoen zodat ik de rest van de aansluitingen zelf voor mijn rekening kan nemen. En daarnaast ben ik ook van plan een aantal van deze dingen aan te schaffen. |
|
Hup Nico |
|
Hier zijn Judge M. en ik momenteel in aan het klussen behang in de woonkamer dr af halen Leuk als de vorige bewoners zich de longpest hebben gerookt De keuken was onleefbaar geworden dus die is er uitgesloopt en komt een splinternieuwe in Michiel bezig in de woonkamer Ander zicht op de keuken Slaapkamer 1 Slaapkamer 2 |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-08-2004 11:23] |
|
Maar wat wordt nu die baby-kamer. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: eh onze 2 babies, de computers wel te verstaan, komen in slaapkamer 2 |
|
quote:2? Ik heb er zelf al 3 |
|
quote: n.e.r.d. |
|
Euh moeten jullie eigenlijk niet allang aan het klussen zijn nu? Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Gisteren al enorm hard gewerkt. Vandaag nog wat kleine dingen zodat van de week de vloer in de keuken glad gestreken kan worden en de schilders en behangers aan de gang kunnen |
|
Aha, Succes. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Dank u! Over een paar weken zullen de "na"-foto's wel duidelijk maken wat een geweldige metamorfose ons huisje heeft ondergaan. Dat zouden weinig mensen hebben kunnen denken bij de eerste bezichtiging. |
|
Ziet er leuk uit, die ronde koof. Succes ermee ! |
|
quote:Dat ding heerscht inderdaad heel hard Komt de stereo in te staan. |
|
Dat is idd een erg vet ding! nog veel succes ermee! |
|
Ons huisje wordt weer wit Binnenkort update met foto's |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |