![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Naar ontbijtkoek wel, ja. ![]() ![]() |
|
quote:Dat deed ik de jaren '80 ook al! Nothin' special ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
En in de jaren '70? ![]() ![]() |
|
quote: Nee, helaas niet, toen was mijn moeder nog te druk bezig met happen, *kuch* ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: oei let me help you signature ![]() |
|
Heb je nog wat gratis spullen? ![]() ![]() |
|
quote: hèhèhèhèhèèèè een paar Hypnos-verzamelcds met onvindbare nummers op een kapotte schop en een fiets signature ![]() |
|
Schilderen .. leuk ... jeuj ........ ![]() |
|
quote: Ik heb ze gemist ![]() (Vind 't altijd leuk om 't interieur van een ander te bekijken). ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Nou, bedankt hoor! ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Die man achter Jenje vindt het ook leuk om iemands (post/in)terieur te checken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zelthor krijgt zondag een microfoon door zijn anus .. Woonkamer/zitgedeelte: ![]() ![]() ![]() Keuken: ![]() Is al weer het nodige veranderd trouwens ... Buro/cdkasten: ![]() ![]() ![]() |
|
Ziet er leuk uit, Jan! ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
idd, nais Jenje! ![]() |
|
Moet her en der nog wat aan gebeuren hoor ... moeten nog wat dingen opgehangen worden aan die lange witte muur .... ![]() |
|
quote: Ik zei dan ook niet dat het perfect was ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nu weten we ook allemaal dat je op nr. 10 woont. Weer een stuk van je geheime identiteit weg ![]() ![]() |
|
Of ik heb 10 containers ![]() Mijn adres is geloof ik een publiek geheim .... ![]() |
|
Godver, ik ontdek zojuist dat de kozijnen aan de voorkant van het huis ook al aan het rotten geslagen zijn. ![]() ![]() |
|
terug slaan! ![]() |
|
quote:*belt heiden* ![]() |
|
ook weer wat bezig geweest: Tuin omgespit: ![]() De zolder wat opgeruimd om plaats te maken: ervoor: ![]() erna: ![]() En ook wel veel herinneringen aan vroeger opgehaald ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Er moeten in huize wansmaak nieuwe rolgordijnen voor den ramen komen, zo heeft mevrouw wansmaak bevolen. In totaal voor 12 ramen, waaronder een stuk of vier van 2 meter. Nou ja, het ophangen zal wel lukken, ik heb degene die nu hangen zo'n 8 jaar geleden ook zelf opgehangen. Vanavond dus even naar 3 doe het zelf winkels geweest. Gamma, karwei en praxis. Praxis is dus veels te duur. Gamma heeft vanaf morgen een 15 % korting actie en karwei nu een 20 % kortingsactie. Nu is het verneukeratieve dat gamma de kleinste maat gordijnen uit de handel heeft genomen, je moet dus een maat groter nemen. Op zich is een stuk erafhalen geen probleem, maar die dingen zijn dus een stuk duurder. Karwei heeft nog wel die oude maat. Al met kost het bij de gamma zo'n 610 euro en bij de karwei 470 eur. ![]() Dat zeg ik, karwei! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 20-02-2007 21:37] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |