|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook even wezen klussen, metalen stelling kasten in elkaar zetten en uiteraard bij het laatste leggertje direct even een bloedbad veroorzaakt. Metaal en vingers |
|
Ben vandaag aan het frame voor mn nieuwe terrarium bezig geweest. En voor mn 2e keer electrodelassen vond ik het behoorlijk geslaagd ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Overdreven hoog hondenhok. |
|
quote:scream bloody gooorreee |
|
quote: hij krijgt een hoogslaper met daaronder zn bureau, dan kan hij daar achter de computer zn huiswerk maken. maar eigenlijk is het voor de slang(in de toekomst misschien nog wat extra erbij) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*mental picture* |
|
Zo, eindelijk alle materiaal voor een pullup bar gevonden. Zoiets is het geworden, maar dan aan kettingen en om de stang zit racefietsgriptape. M'n 100kg lijkt ie met gemak te kunnen houden... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
is het niet irritant dat die nu meebeweegd dan, tja opzich door de hele tijd te corrigeren krijg je wel mooiere en functionelere spieren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar was ik een beetje bang voor maar het is echt totaal geen probleem, dat ding blijft gewoon netjes stil hangen. Je moet sowieso niet teveel slingeren als je pull- of chinups doet. Toffe oefeningen ook trouwens, veel leuker dan gewichtsjorren vind ik. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
jah en eigenlijk ook vel beter, je traint veel natuurlijkere bewegingen ipv gericht. Fitness is ook voorgekomen uit revalidatieoefeningen daarzo is het handig om bepaalde groepen te trainen, maar eigenlijk een beetje raar om daarzo heel je lichaam mee te trainen. Met alleen kracht in de dimensies van apparaten. Tijd voor klimmen klauteren scheppen en volle kruiwagens een berg op helpen! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het is maar net wat je wilt hè: Atletisch en sterk of massa en een housebroek! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Functioneel sterker worden (dus sterk worden door dingen te doen waar je die kracht voor nodig hebt) vind ik zelf ook veel leuker dan gericht sterker worden. Ik heb het geduld niet voor herhaling van quasi-nutteloze acties, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gaat prima hoor. vrouwen en techniek, dat zal het eerder zijn. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Weer even verder gegaan Deuren erin gemaakt en een stang erbij om het glas erin te zetten met daarboven wat hout. Later smste een vriend van me dat hij nog een kunstof kozijn over had met ventilatie rooster en dubbelglas wat gewoon perfect past alleen aan de binnenkant moest ik een centimetertje wegslijpen en dat terwijl ik het frame gebaseerd had op een totaal andere ruit Nu alleen nog een plafondje uitzagen achterwand maken en decoreren [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-12-2008 4:49] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ook handig voor de kinky spelletjes met je vriendin, die haken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
en handig als je net een koe geslacht hebt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Gat in de markt, een hondenbordeel? |
|
vrijdag maar een paar mooie gordijntjes uitzoeken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind jouw hond erg gaaf. Verrassend triviaal |
|
ik zal het hem vertellen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-12-2008 19:19] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Achterwandje ook weer af, nu nog de zijdeuren, en een mooier kleurtje erop. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
gave hond Against God and Government |
|
hehe hij begint zich ook steeds beter te voelen in dat hok,. ik denk dat ik hem daar maar stop en de slang aan de ketting zet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo eindelijk de slang erin, maar er moet nog veel aan gebeuren, Nog extra vloerverwarming(dat lelijke kacheltje blijft niet zo) wat bescherming voor de lampen, misshcien een watervalletje voor de luchtvochtigheid. En ik hoop dat ik het met levende planten en met mos een beetje mooi kan maken. Verwarmen had ik wel even onderschat, nu zit er voor 275 watt aan lampen in + tl balk, en dat is bij lange na niet genoeg, ik denk dat ik nog ergens 300 watt erbij moet doen om toch de gewenste temperaturen te krijgen. En hopelijk weet ik met een beetje simpele electronica toch zelf een automatisch klimaatsysteem te maken zodat ik ook nog eens een weekje weg kan. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-01-2009 0:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |