IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klussen met klungels Vorige pagina | Volgende pagina
rotor
Usericon van rotor
Posted 14-05-2011 17:38 by rotor Profiel van rotor

Scheelt per gemeente, die hebben de gekste regels. Mijn ouders mochten simpelweg geen balkon toen ze hun huis bouwden. Reden: "past niet in het bestemmingsplan" of iets dergelijks.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 17:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Bijzonder kut om een huis te bouwen in NL.

Was het niet de "schoonheidscomissie" van de gemeente? Echt bizar dat zoiets bestaat. En bizar welke ontwerpen er wel doorkomen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 17:54 by Forever After Profiel van Forever After

Zoals een draaiend huis in het centrum van een verkeersplein/rotonde?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 18:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha, dat is nog best een grappig idee. De kunstenaar vond het een leuk idee dat als mensen in de file staan dat ze worden ingehaald door een huis.
Maar natuurlijk wel zinloos als het object niet gebruikt wordt als huis.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 18:06 by Forever After Profiel van Forever After

Je weet dat dat ding in Tilburg staat.. eeh draait he?



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 18:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Jaja zag net een ander filmpje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-05-2011 23:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 mei 2011 17:34 schreef ElitE het volgende:
Zitten er trouwens geen vergunningen aan een dakterras? Anders vind ik het vreemd dat ik het maar zo weinig mensen dat doen.


Haha, kom maar eens in Utrecht kijken. Hier in Zuilen gooit iedereen een dakterras op de uitbouw.. achtertuinen zijn een wildgroei van uitbouwen, dakterrassen, etc. Omdat vierkant meters hier zo duur zijn zijn er zelfs mensen die een achtertuin vrijwel helemaal dichtgebouwd hebben, en alleen een plaatsje van 4 m2 over hebben gehouden, en dan vanaf de 1e verdieping een dakterras van enorme afmetingen..

Volgens mijn makelaar destijds moet je formeel een vergunning aanvragen voor een dakterras, maar hij schatte in dat zo'n 50% zonder vergunning gedaan wordt hier, wat dakterrassen betreft.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-05-2011 23:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Iemand nog tips voor een tuin-verbouwing?

Ik heb ongeveer 3,5 m2 tuintegels verwijderd, nu wil ik daar planten in zetten. Eerst moet ik echter nog ongeveer 1 kubieke meter zand weggraven. Dat is nog te doen, maar de vraag is:

- waar laat ik al dat zand? Kan het op marktplaats zetten, dan komt wellicht iemand het een keer halen, maar het moet tot die tijd toch ergens in. Kan in vuilniszakken maar een liter of 30 doen, anders scheuren ze uit. En stevigere zakken is een beetje zonde want die zijn al snel 1 euro per stuk, voor iets wat uiteindelijk gratis weg gaat of naar de stort gaat.

- met wat voor aarde kan ik het gat het beste vullen? Zakken van de bouwmarkt/tuincentra zijn handzaam maar erg duur als je een kuub nodig hebt, en een kuub inkopen ergens is goedkoop (vanaf zo'n 40 euro) maar bezorgen dan weer zo'n 65 euro.. Bovendien staat er dan een bigbag aarde bij mijn voordeur, ik heb geen acherom en alles moet dus sowieso door mijn huis naar de achtertuin..


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-05-2011 9:13 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 14 mei 2011 10:31 schreef faceless het volgende:
rouwmaat beton toevallig ?? sita container.... hmmm achterhoeker ??


Varsseveld

quote:
Op 14 mei 2011 10:58 schreef Jenje het volgende:
Flinke klus, is verhuizen dan geen beter optie??


Nah, we willen hier niet weg, perfecte locatie, superleuk huisje en grote tuin. Ideaal! Alleen de badkamer was erg klein, wordt nu 3x3.5.. Zalig

quote:
Op 14 mei 2011 11:23 schreef XXL het volgende:
Ik zou vermoedelijk de verleiding niet kunnen weerstaan de slaapkamer te voorzien van een schuifpui die toegang verschaft tot een enorm dakterras.


Daar zat een niet-misselijke meerprijs aan, en aangezien we al 2 terrassen in de tuin hebben zullen we er praktisch gezien, met alleen een doorgang in de slaapkamer, nooit zitten. Het idee is wel erg vet though..

quote:
Op 14 mei 2011 13:15 schreef XXL het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de vergunningen voor een verbouwing?

Doet een beetje bouwbedrijf dat er voor je bij of is het handiger dat zelf te doen?



Bouwbedrijf laten doen! Die weten overal precies de weg, hebben alle papieren en tekeningen in huis en hebben dat sneller voor elkaar dan jij dat kan. Al was onze verbouwing vergunningsvrij.. Verbazingwekkend, maar als de lengte 10 meter of minder bleef was er geen vergunning nodig!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-05-2011 2:12 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 14 mei 2011 23:16 schreef Valorian het volgende:
- waar laat ik al dat zand?

In zandzakken natuurlijk.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 16-05-2011 3:02 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 16 mei 2011 2:12 schreef rotor het volgende:
In zandzakken natuurlijk.


vindt ie te duur, hij is zelfs al te beroerd een euro voor een vuilniszak te lappen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-05-2011 6:45 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-05-2011 7:57 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 mei 2011 2:12 schreef rotor het volgende:
In zandzakken natuurlijk.


In de kruipruimte van het huis.


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-05-2011 9:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 mei 2011 3:02 schreef flebbie het volgende:
vindt ie te duur, hij is zelfs al te beroerd een euro voor een vuilniszak te lappen


Dude, dat zeg ik nergens. Vuilniszakken zijn alleen erg onhandig omdat ze binnen no-time scheuren. Zandzakken kan ik alleen nergens vinden, niet in de bouwmarkt in ieder geval. Wel puin-zakken, maar die kosten dus al wel snel 1 euro per stuk en aangezien ik er dan nog steeds zo'n 50 nodig heb (kan ze immers niet te zwaar maken anders krijg ik ze niet meer weg ) vind ik het wat overdreven kosten voor iets wat vervolgens naar de stort of gratis op marktplaats gaat..

quote:
Op 16 mei 2011 6:45 schreef XXL het volgende:
https://www.afval.nl/particulieren/stap1/flow.ijo?_flowExecutionKey=_c8A7B2635-004D-175E-4FE6-E6DC1B341D98_k6C477C99-3991-CEE1-2ED4-71F4996BCAD5&pageId=body-particulieren-flow&logoLink=%2Fparticulieren%2Fhousehold.ijo


Tsja.. ook niet echt rendabel he, een container huren voor nog geen 1 m3 zand. Ik zoek juist naar een goedkope oplossing. Niet omdat ik een krent ben maar gewoon omdat ik mijn geld liever uitgeef aan andere dingen dan aan afvalverwerking.

quote:
Op 16 mei 2011 7:57 schreef Forever After het volgende:
In de kruipruimte van het huis.


Die is vol, de vorige bewoner heeft daar al zo ongeveer alles aan puin in gekukeld wat 'ie tegenkwam

Wat er niet meer in paste heeft 'ie begraven in de tuin.

quote:
Op 16 mei 2011 2:12 schreef rotor het volgende:
In zandzakken natuurlijk.


Die kon ik dus nergens vinden, niet in de bouwmarkt in ieder geval. Alleen dingen als 'puinzakken' maar die zijn weer enorm groot en gaan per 5 ofzo a een euro per stuk. Ik wil eigenlijk gewoon zaken van het formaat en sterkte van die potgrond-zakken, litertje of 30 a 40, maar dan leeg



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-05-2011 9:07]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-05-2011 9:02 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-05-2011 9:05]


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 16-05-2011 9:15 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

ok die zooi gewoon in een kar flikkeren dus en ergens illegaal in een bos dumpen


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2011 9:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 mei 2011 23:16 schreef Valorian het volgende:
Iemand nog tips voor een tuin-verbouwing?

Ik heb ongeveer 3,5 m2 tuintegels verwijderd, nu wil ik daar planten in zetten. Eerst moet ik echter nog ongeveer 1 kubieke meter zand weggraven. Dat is nog te doen, maar de vraag is:

- waar laat ik al dat zand? Kan het op marktplaats zetten, dan komt wellicht iemand het een keer halen, maar het moet tot die tijd toch ergens in. Kan in vuilniszakken maar een liter of 30 doen, anders scheuren ze uit. En stevigere zakken is een beetje zonde want die zijn al snel 1 euro per stuk, voor iets wat uiteindelijk gratis weg gaat of naar de stort gaat.

- met wat voor aarde kan ik het gat het beste vullen? Zakken van de bouwmarkt/tuincentra zijn handzaam maar erg duur als je een kuub nodig hebt, en een kuub inkopen ergens is goedkoop (vanaf zo'n 40 euro) maar bezorgen dan weer zo'n 65 euro.. Bovendien staat er dan een bigbag aarde bij mijn voordeur, ik heb geen acherom en alles moet dus sowieso door mijn huis naar de achtertuin..


Aanhanger huren en naar gemeentestort brengen .. steigerplanken door huis heen leggen en daar overheen kruien

Beste grond voor planten is zwarte grond, of compost. En ga naar van die stratenmakers/tuincentra, die brengen het voor je deur, en een kuub is ongeveer 15 kruiwagens.

Veel schepplezier!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-05-2011 9:22 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 mei 2011 9:15 schreef flebbie het volgende:
ok die zooi gewoon in een kar flikkeren dus en ergens illegaal in een bos dumpen


Kijk, dat is al een stuk constructiever. Kan ik daar ook meteen mijn tuinaarde vandaan halen



flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 16-05-2011 9:32 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 16 mei 2011 9:22 schreef Valorian het volgende:
Kijk, dat is al een stuk constructiever. Kan ik daar ook meteen mijn tuinaarde vandaan halen




Ja als je toch bezig bent. Beste wel ff snachts doen:

Illegaal afval storten: tot en met 1 m2: € 300
Illegaal afval storten: tussen 1 en 2 m2: € 650
Illegaal afval storten: tussen 2 en 3 m2: € 950


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2011 9:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Achterlijke tokkie zijn: onbetaalbaar


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-05-2011 9:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 mei 2011 23:16 schreef Valorian het volgende:
Iemand nog tips voor een tuin-verbouwing?

Ik heb ongeveer 3,5 m2 tuintegels verwijderd, nu wil ik daar planten in zetten. Eerst moet ik echter nog ongeveer 1 kubieke meter zand weggraven. Dat is nog te doen, maar de vraag is:

- waar laat ik al dat zand? Kan het op marktplaats zetten, dan komt wellicht iemand het een keer halen, maar het moet tot die tijd toch ergens in. Kan in vuilniszakken maar een liter of 30 doen, anders scheuren ze uit. En stevigere zakken is een beetje zonde want die zijn al snel 1 euro per stuk, voor iets wat uiteindelijk gratis weg gaat of naar de stort gaat.


Aanhanger vol laden en naar gemeentewerf brengen inderdaad. Maar 1 m2 zand is overigens al snel te zwaar voor een aanhangertje...

quote:

- met wat voor aarde kan ik het gat het beste vullen? Zakken van de bouwmarkt/tuincentra zijn handzaam maar erg duur als je een kuub nodig hebt, en een kuub inkopen ergens is goedkoop (vanaf zo'n 40 euro) maar bezorgen dan weer zo'n 65 euro.. Bovendien staat er dan een bigbag aarde bij mijn voordeur, ik heb geen acherom en alles moet dus sowieso door mijn huis naar de achtertuin..


Zelfde dag als het wegbrengen met dezelfde aanhanger zand ophalen lijkt mij de beste optie.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-05-2011 9:37 by nark Profiel van nark

quote:
Op 16 mei 2011 9:32 schreef flebbie het volgende:
Ja als je toch bezig bent. Beste wel ff snachts doen:

Illegaal afval storten: tot en met 1 m2: € 300
Illegaal afval storten: tussen 1 en 2 m2: € 650
Illegaal afval storten: tussen 2 en 3 m2: € 950





Als je de juten ziet aankomen gewoon weer zand terug scheppen in de kar en zeggen dat je het nodig hebt. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat dat niet mag en moet je alles weer terug leggen hehehehe.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 16-05-2011 9:39 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 16 mei 2011 9:37 schreef nark het volgende:
Als je de juten ziet aankomen gewoon weer zand terug scheppen in de kar en zeggen dat je het nodig hebt. Waarschijnlijk zeggen ze dan dat dat niet mag en moet je alles weer terug leggen hehehehe.


een win win situatie netjes naar de vuilstort brengen is voor pussies

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 16-05-2011 9:40]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-05-2011 11:33 by XXL Profiel van XXL

Wat een enorme 'krenterige hollander' instelling.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-05-2011 11:39 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Storten op een plek waar ze aan de weg werken of dijken aan het verstevigen zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen