|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maak je een paar gaten in de kist waar de kabels doorheen gaan of maak je een plug op zijkant? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat weet ik nog niet, de toekomstige eigenaar komt volgende week langs en dan gaan we sluitingen, handgrepen ed. kopen en monteren. |
|
Zeker wel een gaaf ontwerp. Strak, clean en functioneel. Benieuwd naar het eindresultaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Thx! Qua materiaal is het ietsje anders geworden maar het idee is hetzelfde gebleven. Verder heb ik op verzoek ook een wasmand met zitting ontworpen. Daar zal ik me binnenkort ook aan wagen. Wederom een eenvoudig ontwerp, maar dat is me ook wel lastig genoeg. |
|
quote: Damn, lijkt me niet handig zo hoog, als je een pedaal wil indrukken. Heb er ook ooit 1 gemaakt, was wel gaaf, met inputs aan de buitenkant die ik aan de binnenkant direct naar de pedaaltjes gekoppeld had. Boeiender |
|
krijgen we straks een concurrent van ikea? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@Mr.N Ik heb eerst even een testplaat gemaakt en de gitarist in kwestie vond dat geen probleem. |
|
Met welk idee ben je er eigenlijk mee bezig? Wil je er ook nog iets mee gaan verdienen, is het gewoon even wat leuke dingen ontwerpen en heb je toevallig wat leuke opdrachtjes? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mkay, lijkt mij erg lastig. En welk materiaal gebruik je nu? Het ziet er robuust genoeg uit, maar ook erg zwaar. Boeiender |
|
Effe 2 nestkastjes gemaakt vanmiddag. spelfout weggehaald... |
|
Mr. N. Echt licht is het niet, maar een flightcase van berkentriplex met metalen strips ed weegt er aanzienlijk meer in. @Elite. Ik doe het voor de lol en doe soms wat opdrachtjes waar ik niet of nauwelijks mee verdien. Dit was de korte versie. |
|
Zo nog effe de schuur in, nog een paar nestkastjes voor een maat van me maken. spelfout weggehaald... |
|
Je maat krijgt een nestje? Wat ook leuk is is een vleermuizenkast, nouja die zie je dan niet zo leuk in en uit vliegen, maar wel toffe beesten natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hmm, is ook een idee ja, vleermuizenkast. Die maat van me woont sinds een paar maand in Westervoort en heeft nog niets in de tuin, vandaar . Zelf hang ik een paar in de tuin en maak ik een paar voor op de volkstuin. Daar hangen al een paar, maar zijn niet zo geweldig meer, openingen door spechten vergroot en een paar die van ellende uit elkaar vallen. Hangt ook een valkenkast waar al eens in is gebroed. Leuk voor erbij zeg maar. spelfout weggehaald... |
|
quote: Er is een lijn van IKEA-producten met de naam Jällo. |
|
Vandaag wat geklust bij een vriendin. Haar droogtrommel had het begeven. Nieuwe riem erin geinstalleerd, wat lastiger was dan ik had gedacht, maar uiteindelijk kon de was terug gedroogd worden erin Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Gezien je signature ben jij een die hard ierland fan German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Beli heet Eire op zijn anus staan signature |
|
quote: Wat heeft dat met klussen te maken? |
|
quote: Lijkt me evident: klussen is zowel nieuwe dingen maken als kapotte dingen repareren.. |
|
Vind ik van niet. |
|
dat mag jij vinden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind nooit iets, moet alles altijd kopen.. spelfout weggehaald... |
|
of kweken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |