|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mooi gedaan hoor Wim Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ik ken het gevoel, ben zelf klaar met de tuin om te spitten en op te kuisen, zaterdag eens kijken om wat kruiden en bloemen te planten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Daar heb je twee avonden over gedaan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja, maar ik heb 2 linkervoeten, over m'n handen wil ik het helemaal niet hebben. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Knap gedaan hoor! Ben erg trots op je! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Heeft iemand tips voor kastscharnieren voor een antieke kast? Het zijn oplegscharnieren. Wat wil zeggen dat ze dus niet aan de wand vastzitten maar alleen tussen de top en de bodem geklemt zijn. Helaas zijn er wat pinnetjes zoek om eea bij elkaar te houden.... Tips voor kleine metalen pinnen zijn dus ook welkom Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: foto? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Als het echt antiek is zou ik het ook goed herstellen, anders halveer je de waarde van de kast. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een van de comments. quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De duitsers zijn eigenlijk joden: http://wtfzup.com/2007/10/02/50-amazing-everyday-do-it-yourself-inventions/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: tof gevonden de meeste Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hehe na heel veel ontsnappingen maar een degelijke uitloopruimte gemaakt voor de ratten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
damn, en dan dacht ik dat het soms een zooitje bij mij thuis was Maar gaaf gedaan hoor! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Morgen paar old school lampen ophangen.. Edit: vandaag nog een spijker in de muur geslagen... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-04-2008 20:35] spelfout weggehaald... |
|
Zo, weer een rolgordijn opgehangen, nummer 6 en 7 inmiddels. Ik maak nu nog maar af en toe een foutje, zoals verkeerd om ed, hehe. Ik heb dan ook 2 linkervoeten, over m'n handen wil ik het maar kiever helemaal niet hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ze kunnen iig mooi de leiding naar je TL doorknagen! |
|
Mooi grrrrroen Beetje kaal Netjes witte muren en zwarte vloertegels Pleepot deze week weer werkende, yay! Dan mag ik zelf gaan klussen, deuren en kozijnen verven. |
|
Momenteel bezig met onze oude waterpomp terug operationeel te krijgen, nu enkel nog de waterleiding rerouten en hij mag terug pompen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Kennen ze daar in België geen waterkranen? |
|
quote: jawel maar hier kennen we ook het gebruik van regenwater in huis, best handig en het verlaagt je factuur van waterverbruik aanzienelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 07-12-2008 23:56] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ook voor de wc? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |