IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klussen met klungels Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-02-2010 15:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 6 februari 2010 17:49 schreef Beli Mawr het volgende:
Vandaag wat geklust bij een vriendin. Haar droogtrommel had het begeven. Nieuwe riem erin geinstalleerd, wat lastiger was dan ik had gedacht, maar uiteindelijk kon de was terug gedroogd worden erin
Kutklus is dat. Ook eens gedaan, en vergeten de schroeven (tegen de 100 denk ik) te sorteren. Vaarwel vrije dag...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-03-2010 20:27 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

tijdje terug verhuisd, 1e project samen met mn vader was de badkamer, zie onder, ben er echt trots op

oude badkamer:


kraan verplaatst:


oude vloer eruit drillen


leidingen:


neiwue tegels aan de muur:


nieuw plafond erin, vanwege spotjes,




vloerverwarming:


kitten:


goot + nieuwe kraan douchestang etc


eindresultaat:







aastVGL
Usericon van aastVGL
Posted 21-03-2010 20:29 by aastVGL Profiel van aastVGL



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-03-2010 20:39 by MetalJan Profiel van MetalJan

Ziet er mooi uit ja!


faceless
Usericon van faceless
Posted 21-03-2010 20:57 by faceless Profiel van faceless

netjes

dit is nu het werk wat ik dagelijks doe, het tegelen is wel leuk, alleen altijd dat slopen. dat verveeld nogal. zekers als je op 4 hoog zit zonder balkon en zonder lift, dat is echt niet grappig om een kuub puin in emmers naar beneden te slepen.
persoonlijk had ik nog geprobeerd om die verwarmingsleidingen wat weg te werken.

owh,kitten ?? volgens mij zie ik geen kit maar worden de tegels ingewassen

maargoed, het ziet er mooi uit zo.

[Dit bericht is gewijzigd door faceless op 21-03-2010 20:58]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-03-2010 23:00 by XXL Profiel van XXL

Ziet er strak uit, alleen voor mijn persoonlijke smaak iets te donker.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-03-2010 23:43 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 March 2010 20:57 schreef faceless het volgende:
netjes

dit is nu het werk wat ik dagelijks doe, het tegelen is wel leuk, alleen altijd dat slopen. dat verveeld nogal. zekers als je op 4 hoog zit zonder balkon en zonder lift, dat is echt niet grappig om een kuub puin in emmers naar beneden te slepen.




? Kun je niet zo'n containertje huren en een buis, wat je wel vaker ziet bij renovaties? Dat scheelt een hoop gezeul.. Of desnoods alles in zakken en naar beneden gooien, met beneden, op een afstandje, een tweede man om in de gaten te houden of er niet toevallig iemand zijn hond uit laat terwijl er beton naar beneden komt


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 22-03-2010 10:37 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

inderdaad in dit geval was het 3 hoog, met wel een balkon voor de 1e dump en plek voor tegels zagen etc.
maar inderdaad keer of 6 naar de stort geweest met emmers vol puin, gelukkig vlakbij.
leuk dat dat je werk is, ik heb de goedkeuring van een vakman het is ingewassen, en de vloer met kit.
De buizen komen misschien later nog



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-03-2010 10:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Die leidingen wegwerken is misschien optisch mooier, maar ik ken zoveel mensen die erg veel problemen hadden omdat er iets lekte en ze moesten breken om erbij te komen. Ik zou ze dus niet wegwerken, of op een manier dat je er goed bij kan.

Verder ziet het er lekker strak uit.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-03-2010 11:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

gewoon even verchromen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


faceless
Usericon van faceless
Posted 22-03-2010 19:09 by faceless Profiel van faceless

quote:
Op 21 March 2010 23:43 schreef Valorian het volgende:
? Kun je niet zo'n containertje huren en een buis, wat je wel vaker ziet bij renovaties? Dat scheelt een hoop gezeul.. Of desnoods alles in zakken en naar beneden gooien, met beneden, op een afstandje, een tweede man om in de gaten te houden of er niet toevallig iemand zijn hond uit laat terwijl er beton naar beneden komt



minicontainers hebben we zelf bij ons, stortkoker werkt wel, maar helaas ook niet overal.
en naar beneden gooien van vier hoog, niet echt wat, je bent drukker met de zooi naderhand op te ruimen dan dat het echt werkt.
ook ik ben liever lui als moe dus als er een oplossing te vinden is om niet met die zooi te slepen dan doen we dat ook echt wel

zwart is op het moment echt een mode iets, ik kom het ook vrij veel tegen ,net als matte tegels in plaats van glans, pas geleden had ik er nog 1 mat antraciet, met een paar glanzende witte banen erin.
welja je moet er van houden, fotootje verduidelijkt het een beetje, tegels moeten hier nog ff goed afgenomen worden, en de vloer zat er nog niet in.maar goed het gaat ff om het idee.



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-03-2010 19:29 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 22 March 2010 11:04 schreef ElitE het volgende:
gewoon even verchromen

Zou ik wel doen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2010 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Damn, ik heb een heel leuk huisje hoor, maar overal schuin dak, en net een graad of 10 steiler dan normaal .. sta je neit lekker op ...

*kramp in onderbenen*


rotor
Usericon van rotor
Posted 03-09-2010 14:43 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 21 maart 2010 20:27 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:


Ziet er goed uit, zo te zien helemaal niks mis mee.


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 03-09-2010 18:25 by Rix Profiel van Rix

quote:
Op 3 september 2010 14:43 schreef rotor het volgende:
Ziet er goed uit, zo te zien helemaal niks mis mee.


Maar wel lelijk, zeker in vergelijking met wat het geworden is. Of mag een mens pas iets veranderen als het stuk is?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2010 22:41 by Snaack Profiel van Snaack

Snaack ging bij zijn mamma op de koffie.

*mamma kijkt bedenkelijk naar de muren*

"Goh, het wordt wel weer eens tijd voor een nieuw kleurtje!"

"Ma.. Heel je huis is al een soort toverbal, als je het maar uit je harses laat..."

"Ja.. Maar.. Nee, ik ben het echt zat!"

".... Ok... Als je maar niet over het behang heen gaat verven, want dat zit er zo lelijk op! Dan help ik je wel met het behang eraf halen ok!"

Plan: behang eraf trekken, muren verven, kozijnen opschuren, verven, klaar.

De 1e strook behang kwam eraf met ongeveer de halve pleisterlaag.. Ondanks het behangafweekmiddel. Dat was op alle muren zo. Resultaat: 1 grote gatenkaas. En mijn lot was bezegeld

Ik heb alles opnieuw gestucced met roodband, de muren zogen zo hard dat het schuren (met een schuurbord dus) loodzwaar was. Het schuurbord bleef zelfs aan de muur plakken!

Daarna alles afgewerkt met Fix & Finish, wat geeft dat toch een prachtig strak resultaat. Spekglad!

De naden in het plafond vonden we toch ook wel erg lelijk dus het plafond heb ik ook maar meegenomen.

Vandaag al het e.e.a. in de witte latex gezet, dat is goedkoper en geeft een beter resultaat dan met die dure voorbehandelmeuk.

Dus, hoera, alles is verfklaar! Mooi weer, hoe een klusje van nog geen dag ruim een week kan gaan duren.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-09-2010 22:43]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-09-2010 22:43 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Had je zelf nog geen plafond?


*sorry*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2010 22:44 by Snaack Profiel van Snaack

Die gipsplaten op de bagagedrager vervoeren ging prima, tot het ging regenen.. Het plafond ligt nu als pap op straat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-09-2010 22:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Papfond.


Goed, ik hou al op.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2010 22:49 by Snaack Profiel van Snaack

Je hebt toch geen wiet zitten roken heh, ouwe hippie?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2010 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Argh. Frustratie.

Ben de plinten op de slaapkamer aan het verven en goed vast aan het zetten, zaten eerst met betonspijkers, maar dat laat los zodra de plint een beetje werkt. Geprobeerd met slagpluggen, MAAR die ene muur is zo ommeunig hard, ik kom er zelfs met de klophamer niet in ..

Lijmen dan maar??


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-10-2010 17:36 by Nimbus Profiel van Nimbus

Boorhamer.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-10-2010 17:36 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik zou de muur deaud vermoore.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-10-2010 17:39 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Lijmen en betonspijkers werkt hier prima.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2010 17:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Combi eens gaan proberen dan .. volgende week nu geen zin meer om naar de praxis te rijden


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen