![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prima creatief knutselwerk, me dunkt. Macgyver mag trots op je zijn! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: ![]() ![]() quote: Goede oplossing, ja ![]() ![]() Ik verwacht trouwens niet dat het het niet houdt, zo. Denk jij anders? edit: en dan de draad inklemmen tussen de contramoer en 'normale' moer? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-05-2011 18:33] No dogs, no masters. ![]() |
|
Nu zijn de krachten niet wereld schokkend groot, maar ik zou het er niet op gokken. Ik neem aan dat je de schroef door de hele plaat heen hebt? En dan nog is het een klein oppervlak wat de kracht moet opvangen. Bovendien is je krachtenlijn niet optimaal omdat je tv de schroef niet alleen naar boven wil trekken maar ook 'eruit' omdat de tv naar voren wil kantelen. En een moer op het einde van de bout om er voor te zorgen dat de draad er niet afglijdt, de contramoer zorgt ervoor dat de moer(en) er niet af lopen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Schroef door de hele plaat, ja. Maar inderdaad, de gok nemen is niet zo nodig ![]() ![]() Ik snap alleen het eruit trekken niet. De draad knikt over de blokjes aan de achterkant en loopt daar langs, dan trekt het toch juist alleen omhoog? Check @ moeren ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Wat ik had gedaan is het volgende: Om een 'stabiele basis' te maken zou ik klein zakje beton kopen en in dit een taartvorm gieten om uit te harden. Als 'tv standaard/hanger' neem je bijv. een stuur en stuurpen van een oude fiets. Deze plaats je recht in de betonnen basis voor deze uit gehard is. Het stuur aan beide kanten afkorten dat deze nog maar 10 breed is oid. Het draadje waar de tv aan hangt kan mooi door het stuur. Kosten: 5,- Resultaat: Coole tv-standaard! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Had nog wel gekeken of ik de draad los kon krijgen van de twee zwart/witte dingen, maar daar leek het niet op. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Is dat stomme ding niet gewoon VESA-mount compatible? Dan kun je gewoon op marktplaats een goedkope vesa-beugel kopen, achterop tv monteren en de beugel vervolgens netjes aan een frame maken, zonder dat touwtjes-gebeuren ![]() |
|
quote: Wat er nu op zit is denk ik VESA-compatible. Dus, ja, dat kan ook wel ![]() Maar ik had deze dingen tot mijn beschikking (want erbij gekregen / lag thuis te slingeren), moest het toen even oplossen, het werkt nu en ik ben er op wat kleine puntjes na dik tevreden mee. Dus ik laat het nu zo ![]() Als ik dat touwtjesding niet had gehad had ik wel liever voor jouw idee gekozen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nou ja, jou oplossing zag er op zich ook solide uit. Ben zelf ook altijd wel van het macgyveren, gewoon met wat je hebt liggen iets repareren of bouwen. ![]() ![]() |
|
Hehe, yup. Niet altijd het beste/mooiste resultaat, maar wel leuk zo ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
hehe +1 bij mij iets teveel misschien. er veel zit bij mij met ducktape enzo. de dranger voor mn deur is een potje lijm met een touwtje en een katrol, maargoed die werkt dan ook beter dan elke dranger die je maar zou kunnen kopen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik overdreef wel een beetje. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Haha, ok ![]() quote: !!! Foto! No dogs, no masters. ![]() |
|
Uiteraard is dit valsspelen, want we doen zelf helemaal niks, maar toch: Beste verbouwing aan ons huis! Over de hele breedte van het huis komt er 4 meter 40 bijaan, tbv een grotere huiskamer, iets grotere keuken en een fatsoenlijke badkamer. ![]() Eerste graaf-werkzaamheden.. ![]() Beton voor fundering.. ![]() Uitgegraven.. ![]() Fundering ligt erin.. ![]() Slopen van een deel van de bijkeuken.. ![]() Achteraanzicht.. ![]() Binnenmuurtje metselen.. ![]() Binnenmuur bijna klaar! Gaat best snel.. Al zal het afwerken wel het langst duren! Kan niet wachten tot het klaar is ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: rouwmaat beton toevallig ?? sita container.... hmmm achterhoeker ?? [Dit bericht is gewijzigd door faceless op 14-05-2011 10:32] ![]() |
|
Sita heb je niet alleen in de achterhoek hoor ![]() quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
:') Ben benieuwt wat het eindresultaat wordt. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Flinke klus, is verhuizen dan geen beter optie?? ![]() |
|
Ik zou vermoedelijk de verleiding niet kunnen weerstaan de slaapkamer te voorzien van een schuifpui die toegang verschaft tot een enorm dakterras. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Idd veelste weinig mensen die dat doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Hoe zit dat eigenlijk met de vergunningen voor een verbouwing? Doet een beetje bouwbedrijf dat er voor je bij of is het handiger dat zelf te doen? Ik overweeg een badkamer te maken van de kleinste slaapkamer en dan een extra kamer op het huis te plaatsen aangezien ik toch het dak moet opknappen. Dan wordt dan wel een nokverhogende dakkapel en dat mag niet zonder vergunning. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-05-2011 13:17] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Jij snapt het. ![]() ![]() |
|
quote:Idd, met hoger muurtje zodat je ongestoord in je jacuzi kunt chillen ![]() |
|
Zitten er trouwens geen vergunningen aan een dakterras? Anders vind ik het vreemd dat ik het maar zo weinig mensen dat doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |