|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
srgt5E%aefjksDFLVGJK!W##$$235$^&* \dty] \JY ryry 6u74 swg0 |
|
heb je met een hamer per ongeluk op je hersenpan geslagen, snaack? Oud Vuil. |
|
aja! ik ehb laatst ook geklust gordijnen opgehangen midden in mijn kamer... en in de badkamer een heleboel. en ehm oh ja, badkamerkastje gelakt. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Heleboel gordijnen in de badkamer??? Heb je een enorme badkamer, of een leipe bui.. Of ben ik gewoon dronken? |
|
Ik doe de meeste dingen zelf maar aan electriciteit heb ik een broertje dood. Dat besteed ik liever uit. Aan kennissen die het fixen als er tijdens het werk maar genoeg bier is. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: je bent dronken nee maar de deur van mijn badkamer had geen deur zegmaar, dus daar hangt nu een gordijn, en van mijn kamer naar de badkamer was een soort opening en dat heb ik nou ook dichtgemaakt met gordijen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote:Ah dude, niets zo lekker als 220 door je lichaam BZZZZT |
|
Oké, maar dan wel met de voeten in een teiltje water. (Oei ik schroei- style) http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:en een nieuw scrotum nummer was geboren OOOEEIIIII IK SCHROEEEIIIII |
|
Dan had ik in een teilje bier gestaan. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: los niet, maar wel samen met het origineel voor een leuke prijs, dacht ik. de poster komt bij de intertoys vandaan, daar werkt mijn vrouw. Oud Vuil. |
|
quote: gecondoleerd met je broertje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: en warempel, het klusbeest ontwaakte weer in mij! duurde weer 3 weken, maar goed. de slaapkamer is nu in de muurverf gezet en het plafond toch wel. nu alleen nog met hoogglans in dezelfde kleur (parel) schilderen. dus ik heb het houtwerk meteen schoongemaakt. kom ik erachter, dat het houtwerk van één van de ramen aan het verrotten is. en al fiks ook. dat wordt weer vernieuwen. en zo kom je elke keer weer wat tegen. bleh. Oud Vuil. |
|
klussen k kom heel ver met ducktape ... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik heb zet meestal meubels zelf inelkaar , vind ik leuk |
|
quote: "if you can't duck it, fuck it!" tie-wraps heersen ook trouwens, als je 3 rollen duc-tape en ongeveer 20 tie-wraps hebt kun je volgens mij een boot bouwen! ik heb ook eens voor createch (ontwerp en bouw wedstrijd op de uni) met een groepje mensen een hovercraftje gemaakt, wat op de voortbeweging na volledig uit piepschuim, tie wraps, duc-tape en een vuilniszak bestond Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben weer flink bezig.. Ik heb onlangs: * het dak gerepareerd met bitumen * de voegen van de schoorstenen uitgehakt, de schoorstenen afgesmeerd met cement en behandeld met waterglas * de badkamer getegeld en gevoegd * de CV aangepast * afvoer aangelegd En er gaat nog het e.e.a. gebeuren. |
|
quote:Een maat van mij ook. Tot dat zijn brommer helemaal uit elkaar donderde... |
|
daarom, ik kan toch niet wonen in een huis, wat aan elkaar hangt van de duck-tape. alhoewel het geweldig spul is. Oud Vuil. |
|
Ik heb vandaag m'n kamer geverfd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik kom er net achter dat er hier een plant door de muur is gegroeit, volgens mij zijn de mensen die hier geklust hebben ook wel klungels, of die plant is gewoon heel knap. |
|
Hoezee! 1 van de 2 jaloezieën hangt! En: - geen bloedvergieten - geen afgebroken onderdelen van huis - geen afgebroken gereedschappen - geen panische hond door rare geuren en/of pijnlijke/woedende uitschreeuwne van mij Hail Jenje! |
|
Ik heb de plinten in de slaapkamer in de verf gezet, alsmede een gedeelte hoofdhaar. Oud Vuil. |
|
quote:Webblaster the Grey is nu Webblaster the White? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |