![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Netjes Jenje en Vinnie! ![]() ![]() |
|
Ja maar waar láát je dat beest in de winter? ![]() |
|
Waterput en hangmat constructie nog een beetje fatsoenlijk afwerken. Tuinhuis op de achtergrond opknappen en inrichten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
En je gras opnieuw inzaaien of op zijn minst wat water geven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Details, details. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Trouwens, volgens mij heb je daar een aardig lapje tuin liggen waar ik stiekem wel jaloers op ben. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik wil ook een waterput. ![]() ![]() |
|
quote: Ik stond halverwege de tuin toen ik die foto maakte. Dat is trouwens de voortuin, we hebben ook nog een redelijke achtertuin. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Nice. Je waterput is trouwens technisch gezien meer een waterpomp. Jaja, details details. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
PVC buis die ongeveer 2 meter de grond in gaat, ik heb er zo'n 6 kruiwagens aan tuinafval uitgehaald maar hij pompt weer water. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Of hij heeft voor het gemak een waterpomp in zijn waterput. ![]() |
|
co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Stel je niet aan man, je moet gewoon niet zoveel troep laten slingeren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dude! weet je wel wat mieren zijn? Nederlandse mieren zijn wel iets minder groots maar je raakt ze niet in hun holletje hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() ![]() Even wat rondslingerend materiaal bij elkaar geveegd om een ophangdinges voor m'n TV te maken (bij gebrek aan een geschikte muur). Ophangsysteem was eigenlijk niet bedoeld voor deze maat TV, juist voor een groter, dus wat ophangdraad over, daarom de draad maar aan die schroef gehangen in plaats van over die twee ophangpunten in het midden (die nu alleen dienst doen om de TV recht te houden). Lekker low-level klussen ![]() Oh, en ook eindelijk überhaupt de TV aangesloten, na een half jaar+ hier gewoon te hebben (hoewel ik pas sinds halverwege vorige maand daadwerkelijk een TV-aansluiting heb ![]() Volgende wordt denk ik met de IKEA-planken die ik nog over heb een hoofdsteun maken voor mijn bed (wat überhaupt ook slechts uit drie balken, wat planken en twee lattenbodems bestaat ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Leuk tafeltje wel, zo'n Morbid Angel altaar past er prima bij. ![]() ![]() |
|
quote: :') Goed punt! Toch maar bestellen, dan. Tafeltje was een achterblijvertje van de vorige bewoner (en mogelijk ook die/enkele daarvoor) toen ik binnen mijn voormalige huis naar een grotere kamer verhuisde. Mooi meegeskoept (en zelf weer wat andere dingen achtergelaten), misschien maar een een keer een ander kleurtje geven. No dogs, no masters. ![]() |
|
Vroegah kon je een TV gewoon nog neerzetten. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ja, klopt, deze hoort ook een voet te hebben ![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ajajajaj, een gemiste kans. ![]() ![]() |
|
quote: ...it's truly a wonder of the world o.i.d. aan het eind... maar wel vernaggelen met beton... ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Wat wat? edit: optimalisaties zijn nog mogelijk, dus ik hoor het graag ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-05-2011 17:54] No dogs, no masters. ![]() |
|
Hangt die tv alleen aan dat draadje? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Nee, hoewel dat draadje (=staaldraad, 3-4 mm ofzo) daar wel voor bedoeld is (TV's toch 50 kg, zelfs). Eigenlijk horen die twee zwarte schijven in het midden (die aan de plank vastzitten) wat verder uit elkaar te zitten. Er hoort eigenlijk dan ook een grotere TV bij zodat die wit/zwarte dingen (die aan de TV vastzitten) ook verder uit elkaar zitten en de draad wat strakker staat. De draad hangt dan over die twee schijven heen en dat is dan ook alles wat de TV omhoog houdt. In dit geval ging dat allemaal niet passen / hield ik teveel draad over (die ik niet netjes kon inkorten). Nu steunen de twee zwart/witte dingen op de zwarte schijven en wordt de TV naar achter getrokken door de draad. Daar staat nu dus wel spanning op, maar hij vangt niet alle kracht. Ondertussen de schroef wel wat ingepakt om het schuren van de draad tegen te gaan. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |