|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En de middenbalk verplaatst. Mooi zo, die stond niet erg lekker op die eerste foto. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
hehe, *klabam* hm, nu al zin in verhuizen, lekker weer zelf klungelen :D Je moeder. |
|
Ik heb bij de Gamma van die verticale lamellen gekocht voor 4 grote ramen, totaal rond de 350 euro ofzo. Nou, ééns en nóóit meer. GVD wat een baggerkwaliteit. De gebruiksaanwijzingen kloppen nergens, ze hadden net zo goed géén kunnen leveren. De staalen ophanghaken kwamen niet voorgeboord (waar laat je die schroeven dan, MORONS?) Kwaliteit van de mechaniek is bijna-afkeur plastic. Werkelijk |
|
Ik word zowiezo niet echt hiep hoi van lamellen. Die hebben we dus op de 1ste verdieping voor de ramen zitten, maar ik vind het echt pleuris dingen. Erg lastig om schoon te maken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
VERTICALE (en van kunststof) Worden haast niet vuil en mocht je ze willen schoonmaken is het super simpel. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-02-2007 22:33] |
|
Tr0e ende ev0l gras maaien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
rofl! http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
quote: Haha, gekke Beli ook! Hmm gister even een stukje wezen verven, vond het wel mooi glimmen maar wat een stinkverf. Bleek het geen muurverf te zijn maar zijdeglans lak voor de kozijnen. Nu heeft Hell1 een logeerkamer met 1 muur die je tegemoet glanst |
|
Hehehe, dure muur dus. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Was een pure ingeving van het moment Kleine tip, als je verf koopt naar de specificaties kijken van de verf Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Bedankt voor de tip maar er stonden een stuk of 5, 6 emmers met allerlei verf erin en de verkeerde gepakt, niet opgelet dus |
|
quote: Zo zie je maar, bij niet iedereen zit er een doe-het-zelver-modus ingebouwd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nee haha |
|
Mensen ik heb hulp nodig................... Heb vorige week donderdag de sleutel van me huis gekregen. Mocht ook wel een keer na 3 maanden. Maar goed ff to the point. Ik zoek naar foto's van interieuren met een keltisch of gotisch tintje voor me slaapkamer........ Ik heb al op gothic.startpagina gekeken maar nergens zie ik interieurs............. Google net zo min. Misschien zit ik wel op het verkeerde topic verontschuldig mij dan. Alvast hartstikke bedankt mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Mijn dank is groot alleen bedoel ik hele interieurs. En wellicht staat er ergens waar ik over heen heb gekeken wel plaatjes. [Dit bericht is gewijzigd door misty_angel op 29-03-2007 11:37] mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
quote: Waarom zou je andersmans interieur willen overnemen, alleen omdat het gothic is? Heb je zelf geen fantasie? |
|
jawel meer dan jij denkt. maar het is handig als je een beetje kan zien in welke richting je op moet werken. mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
quote: Je MOET dus een gothic huis Als je een beetje fantasie hebt, kom je al een heel eind.. En anders hier maar ergens vragen op de prikborden of fora http://gothic.startpagina.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2007 12:02] |
|
Nou het enige wat ik moet is ademen en een keertje eten en drinken en naar de wc gaan is soms ook handig. Het is de eerste keer dat ik zoiets probeer het is gewoon makkelijk als je voorbeelden ziet en dan zelf de dingen er uit pikt die je mooi vind en dan in 1 voegen. Blijft et idee toch van je zelf. Ik had dus ook gekeken naar gothic.startpagina je ziet genoeg plaatjes maar visualiseren is ook niet altijd even makkelijk. Maar jij ook bedankt voor je moeite :D [Dit bericht is gewijzigd door misty_angel op 29-03-2007 12:05] mijn poes is het begin van de wetenschap |
|
Nogmaals.. daar heb je ook fora en prikborden waar je deze vraag kunt stellen. Daar zitten nu eenmaal meer gothicjes die hun huisje ook zo hebben ingericht en je dus van plaatjes kunnen voorzien. |
|
*pakt popcorn* Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: *geeft blikje sinas* Ja echt, daar hebben lui van die topics over hun kamers inclusief foto's. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |