|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een klopboor moet power hebben, dan wil je geen B&D accuding. Zo blijkt maar weer. |
|
Ging goed door dikke grindtegel anders, ding heb power genoeg |
|
Zo. Halletje leeggehaald, alle gaten opgevuld, alles afgeplakt, alles geschilderd. OUde deurgordijn in de container, nieuwe erop. 4 uurtjes |
|
quote:En zo is het. Metabo is ook aan te raden trouwens. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Omdat er maar één de beste kan zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja, ook een goede. Gebruik met veel plezier de sds boren van Hilti. Ook een keer het genot gehad om met een boorhamer van Hilti gaatjes rond 18 in een fabrieksvloer te meppen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: jezus... hoeveel bier tussendoor gezopen? |
|
boorhamers van Einhell moj hebben, best in the world! |
|
en klinknagels van Klinkhamer! |
|
graag een foto! |
|
deuren ingeslagen, mn vrouw mishandeld, hond buiten aan de boom gezet,, jezus hoeveel bier heb ik op?? stuur je reacties voor 1 nov naar onderstaand adres en maak kans op mooie klusprijzen! |
|
quote: Idd het beste merk van boormachines en bevestigingsmaterialen wel wat duur maar kwaliteit is toppie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Qua handgereedschap zijn er wel meer absolute topmerken hoor, Panasonic, Festool, Protool en Fein om es wat te noemen. Ik gebruik zelf vooral Festool spul, i-d-e-a-a-l voor fijne houtbewerking. |
|
quote: Mja, hilti moet je niet echt gebruiken voor de houtbewerking. Ik ben meer vertrouwd met de betonbouw (mijn vader werkt in die branche) en daar is hilti echt wel HET merk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat zou goed kunnen ja, een beetje wat Festool is voor houtbewerkers dus. Leuk speelgoed! |
|
Vandaag plafond gewit, morgen zijn de muren aan de beurt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: En welke dag heb je ingpland voor spierpijn .. Plafonds zijn echt |
|
Ik heb nu een uurtje spierpijn. Morgen de muren doen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
nog een trap (keukentrap, geen echte trap) nodig? |
|
De buitenkeukentrap? Kwam er nog 1 tegen in mijn nieuwe tuinhuis, morgen even kijken of dat ding nog wat is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: De flikkerse zooi dekte hier en daar niet goed en ik kon vandaag weer het plafond doen .... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Als je een goeie trap nodig hebt, maar één adres: http://www.tilcon.be Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zoiets las ik dan zelf wel in elkaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik werk daar als technisch tekenaar he kon ik hem uittekenen voor je Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |