|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Al een paar dagen aan het laminaat leggen bij m'n ouwelui, lekker voor de knieën.... spelfout weggehaald... |
|
Zo, 50€ uitgespaard vandaag 2 spotjes in de woonkamer weigerden al een tijdje dienst, zelfs het vervangen van het spotje haalde niks uit. Dan moest het probleem bij de tranfo liggen. Maar bij het testen van alle transfo's bleken alle transfo's het te doen. Dan maar de 2 slechte transfo's open gedaan en blijkbaar was het 2 maal hetzelfde contactje op het printplaatje die stuk waren. Soldeerbout aan, 2 maal solderen, tranfo's terug dicht en nu branden alle spotjes terug mooi Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat heeft dat met klussen te maken? |
|
Ik blijf iig af van dingen die met elektriciteit te maken hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarom? |
|
Ben bezig om van zes simpele cd kastjeséén mooi meubel te maken .. verlicht en al .. moet alleen veel geschilderd worden is nu van dat vreselijk hout motief en word hoogglans wit .. |
|
quote: Omdat ik er nogal bang voor ben. Heb een keer een mega schok gekregen en kijk wat er van me terecht is gekomen. Ik wil niet verder afdalen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je weet dat je de boel spanningsloos kunt maken voor je er mee gaat 'knoeien'? |
|
Tuurlijk. Maar dan nog. Te veel angst voor die zooi. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-01-2010 15:54] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je speelt ook alleen akoestische gitaar? spelfout weggehaald... |
|
*damn* Ik haat die dingen, hehehe. Doet me denken aan vroegah, klassieke gitaarles op de muziekschool. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dan is de spanning er wel een breetje af. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-01-2010 2:54] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Laatst een plantenstandaard ontworpen en gemaakt. Foto volgt mss nog wel es. |
|
Mooi dat je die houtverbinding zo laat zien. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Leuk ontwerp, simpel en strak. Scandinavisch beetje Ikea? Waarin heb je getekend? Solid Works? |
|
een hoge kruk? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Soliddoesn'twork. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:We noemen het: de Jällö. |
|
Ikea, Grrrr. Ik heb dit in Google Sketchup getekend. Voor dit soort dingen werkt dat prima. Verder ben ik laatst gevraagd een grote houten lamp te ontwerpen/maken voor in een speelzaal... het moest een beetje traditioneel, kasteelachtig overkomen, maar wel licht van kleur. Dit is wat ik heb geschetst, spotjes zitten bovenop in het hout en die lijnen bovenop zijn dikke kettingen... ~2m in doorsnede |
|
dat is beter/origineler ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Originaliteit boeit me niet, als ik het maar mooi vind... en m'n smaak is nou eenmaal basic. Nog een projectje voor 2010. |
|
quote: Ah, dat vind ik nou ook wel mooi. Boeiender |
|
Ziet er goed uit inderdaad! |
|
Ben bezig om van 6 vreselijk standaard cd rekken 1 groot cd meubel te maken, in hoogglans wit met dat blauwachtige led licht als achtergrond verlichting (kerstverlichting uit de uitverkoop). Schilderen is fikse berg werk .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |