|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb er een schuurmachine van. Tweede eigenlijk, de eerste viel uit elkaar, letterlijk, na 4 klussen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik zoek eventueel wat spul wat boven Black & Decker/Bosch/Skill zit, denk dat je met Metabo dan wel goed zit. |
|
quote:Ligt dan ana jou, heb een B&D draadloze schroef/(klop)boormachine, ERG blij mee, werkt ook al jaren top. Daarnaast ook aardig wat Bosch spul, werkt ook erg goed. |
|
Ik zou Skill zeker niet gelijk zetten met die andere 2. En ja, zeker de wat duurdere reeks van Metabo is goed. Makita, Hitachi en blauwe Bosch ook. Als je helemaal de man wil zijn moet je Festool hebben. Ik koop ook liever een appraat dat wat duurder is en je hele leven mee gaat. Ligt er ook aan wat je er mee wilt natuurlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
quote: Nee, dat ligt niet aan mij. Ik gooi niet met mijn gereedschap en alles wordt netjes na gebruik schoongemaakt en opgeborgen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: De merken die je hier noemt hebben mijn interesse. |
|
Ahw, geen Metabo? www.bus.nl Mocht die in de buurt zitten bij je. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 30-08-2011 16:24] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Niet bij mij in de buurt, maar wel bij mijn ouders. |
|
Ik weet niet of de kleinere vestigingen alle elektrische gereedschappen hebben. Zwolle in ieder geval wel. Ik heb mijn kolomboormachine daar vandaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: kan niet echt veel in he ... hoe de hazen lopen ... |
|
Was ook niet de bedoeling Diep gebonoeg voor boeken, dvd's etc. |
|
Leuk Ikea trapje Jan! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat mij betreft doe je je nickname hiermee veel eer aan. Persoonlijk vind ik het onnoemelijk laag bij de grond om stiekem in iemands mailbox te gaan neuzen, maar misschien ben ik gewoon te braaf. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Had je haar uberhaupt al eens gesproken voor je iets met d'r afsprak?? En je komt idd aardig 16 over ja .. |
|
Ik denk dat flebbie ook vergeten was om ZM uit te loggen. |
|
quote: +1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: ja 2 weken eerder al maar toen was ik behoorlijk stoned en dronken, ook mee in bed beland toen maar weet niet meer precies wat er wel en niet is gebeurd ... hoe de hazen lopen ... |
|
Het hele slaapkamer ombouwen voor een potentiële neukpartij vind ik dan wel weer een bazenactie Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Alleen is de eerste indruk bij binnenkomst vaak al doorslag gevend. En dan heb je de slaapkamer nog niet eens gezien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat dat in iemands emailbox neuzen betreft, doe ik normaal dus nooit, gebeurt vaak genoeg dat vrienden van me vergeten uit te loggen bij me, maar dat sluit ik dan meteen af, heb ik niks mee te maken en interesseert me eigenlijk ook niet. Ik vertrouwde haar niet 100%, had het idee dat ze er een dubbele agenda op na hield. Dat bleek te kloppen, totaal geen spijt van mijn actie. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 30-08-2011 17:01] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou ja, misschien was het in deze situatie geoorloofd. Hou er wel over op quote: Hehe, inderdaad. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik kan me ook prachtig voorstellen hoe zoiets verloopt. Ergens tijdens je eerste date: Jij: En, hoe ziet jouw ideale slaapkamer eruit? Zij: *blablabla* Jij: Okay, ik bel je volgende week wel weer. Doei |
|
:') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |