|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Gave boog! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
Okee even een update: arghhh kleurverschil, kutbehang: hier ben ik wel blij mee |
|
Nou, dat begint toch al heel wat te worden... Wanneer is de grote ZM-inwijdings-zuipfestijn-avond "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hehe die zullen we nog even moeten plannen dan |
|
quote: Voortaan naar de productieserienummers op de verpakking kijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Lijkt dat behang nou zo breed ... ?? Hatsjikidee! |
|
quote: euhhh De muur is breed, het behang niet (gewoon normale standaard rollen) |
|
quote: Oh, oké. Heb je dan toevallig een laag plafond? Misschien is het ook de hoek van de camera hoor. Het behang lijkt erg breed. Als iemand zich trouwens geroepen voelt om behang van 1,20 meter breed te gaan produceren, mijn zegen heb je...(ik zie een gat in de markt in verband met de in tijdsnood verkerende meer gevorderde behangers onder ons ) Hatsjikidee! |
|
quote: plafond is ook op normale hoogte. Maarhe banen van 1,20 lijkt me een beetje lastig strak te plakken |
|
quote: Hahahaha idd ... Je kunt hiermee terug gaan naar de winkel .... |
|
quote: Het is een uitdaging...alleen een echte behanger kan het...zie je al die "echte" behangers al voor je? (Echt, het is een gat in de markt...over een jaar liggen ze bij de Praxis ) Ik moet trouwens zeggen dat jouw behang er op de foto's goed uitziet! Hatsjikidee! |
|
quote:Geef maar een gil als je eens in de buurt van Breda bent Pascal quote:D'oh! Ik ben er toch zeker van dat er 13 rollen met hetzelfde nummer in mijn karretje lagen bij de Praxis. Maar wie weet.. Hopelijk trekt het nog bij.. Volgende week komen de stofferders (tering wat is dat duur ) en dan kunnen we de eerste spullen gaan verhuizen |
|
Waar woon je ergens in Breda? Ik studeer daar, maar vind het maar een lamme stad... Ziet er goed uit overigens die boog enzo! |
|
quote:Momenteel woon ik nog in Geeren-Noord (Hoge Vught, kamer nodig iemand? ) en Skitzoid bij haar ouders bij het oude NAC terrein maar we gaan verhuizen naar Fellenoord (randje Centrum) quote:Breda is de stad van de grijze muizen en veel karakter heeft het niet maar toch heb ik het enorm naar mijn zin. quote:Die boog heerscht echt enorm hard ja |
|
Mooi, zal ik eens een keer langskomen Ken jij trouwens toevallig Ivo Mouwen uit Breda? |
|
Ziet er verder keurig uit hoor |
|
quote:Naam zegt me niks. Ik ken alleen een Ricardo Mouwen maar die is net als ik import-Bredanaar (al dan niet door annexatie, he Ricardo ) Foto wellicht? |
|
OK, later, maar ik ben nu richting Breda, hehe... |
|
[quote]Op 10 september 2004 10:49 schreef Judge M. het volgende: Momenteel woon ik nog in Geeren-Noord (Hoge Vught, kamer nodig iemand? ) en Skitzoid bij haar ouders bij het oude NAC terrein maar we gaan verhuizen naar Fellenoord (randje Centrum) Dat is aan het belastingkantoor. Ik dacht het al te zien aan het uitzicht uit jullie ramen. Ziet er tof uit. |
|
quote:*Judge hier* Belastingkantoor is 1 straat bij ons vandaan inderdaad. En nog effe die drukke weg oversteken. quote:en het wordt alleen maar toffer |
|
quote: Ik woonde vroeger niet zover ervandaan (vlak bij het Baronie ziekenhuis). Is jullie nieuwe keuken er al? (pictures, please...!) |
|
Keuken komt morgen (woensdag) |
|
Knap werk Judge en Skidzoid Kitten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |