|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nou, daar gaan we weer. nog meer gaten boren. kijken of ik het kastje én op de goede plek én loodrecht kan krijgen. ik hoop dat ik zo m'n vingers nog heb. Oud Vuil. |
|
Ik heb pas ook "geklust." M'n vriendin en ik hadden per ongeluk de lattenbodem van m'n bed gesloopt, vraag niet hoe , en die heb ik weer gefixt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
kunnen we deze topic niet beter Nico noemen? hihi On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Bloemen houden van mensen, Nico houdt van mannen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: neenneen, nico is me er eentje, hoor! die heeft volgens mij alle vrouwelijke kollega's genomen in de, door hem gebouwde keukentjes/badkamertjes/naai-kamertjes etc. tis rob die into de herenliefde is. iig, de kastjes hangen, de klus is af en het bier smaakt daarom nog fijner! Oud Vuil. |
|
quote: Toch wel waterpas he? |
|
Afgelopen week de keuken een beetje gereorganiseerd (woon nog thuis ). Was wel okay, en het resultaat is er wel naar, nu nog alleen nog de deurtjes verven, bloedrood uiteraard, dan vallen al die bloedvlekken niet zo op nadat ik hersens door het putje van de gootsteen geprakt heb. |
|
kheb samen met mn pa zo goed als alle meubels hier in mn kamer in elkaar geschroefd gammele zooi hehehe Je moeder. |
|
Ik ben nu bijna klaar met mijn badkamer. Ik heb de oude er helemaal uitgesloopt en een stuk wand verplaatst. En vanaf een kale ruimte een compleet nieuwe badkamer opgetrokken met extra large douchecabine, hangend toilet etc etc. Zelf alle leidingen opnieuw aangelegd en alles zelf getegeld. Echt waanzinnig ziet het eruit... ben er onwijs trots op!!! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 17-03-2004 22:34] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik probeer het liefst zoveel mogelijk zelf te doen. Toen ik hier op kamers ging kreeg ik een gereedschapskist met de nodige tools (en inmiddels zelf ook al het nodige bijgekocht) en als er hier in huis wat gedaan moet worden doe ik het meestal zelf (ook vaak voor mijn huisgenoten) tenzij het iets is wat onder de verantwoording van de woonstihcting valt want dan komen ze het zelf gratis fixen (en dat is de afgelopen 4 jaar al heel wat geweest).. Mooiste voorbeeld was ons glazenkastje (nee, geen glazen kastje) wat in de keuken bijna van de muur kwam doordat de achterwand (van hardboard.. go figure ) stevig ingescheurd was. Mijn huisgenoten opperden al meteen om een nieuw/ander kastje te halen bij de kringloopwinkel maar ondergetekende nam even de maten op, haalde voor nog geen 10 pleuro een op maat gezaagde plaat hout van een centimeter dik, een tube houtlijm en een door spijkers en 2 uur later hing het kastje er weer en tot op heden is er nog geen beweging in te krijgen geweest.. Hopelijk binnenkort weer veel klussen zodra Skitzoid Kitten en ik eindelijk eens een huisje vinden samen.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-03-2004 2:36] |
|
ik probeer ook zoveel mogelijk zelf te doen, al ben ik dan niet de meest handige thuisklusser. vandaag toch maar even de muren geschuurd in de slaapkamer. er zaten gaten en oneffendheden in de muren en die had ik met muurvuller weggewrkt. zo'n anderhalf jaar geleden. ik was een paar weken terug er al eens aan begonnen, maar ik stikte zo ongeveer door het stof. dus een mondkapje en nu ging het wel. nou nog schilderen... Oud Vuil. |
|
schilderen is een ietje dikke laag erop en klaaaarrrr |
|
mja, maar toch. knoeien enzo. en het plafond moet ook weer. had ik al 3 keer gedaan, maar toen kregen we vocht vanwege een lekke dakgoot en toen anti-vocht zooi erover, weer in de verf, weer nat, weer... daarom heb ik er ook zolang niks aan gedaan. als het allemaal te erg tegen zit, ontbreekt me elke moed om weer verder te gaan. gewoon geen zin meer. Oud Vuil. |
|
Koop geen troep latex, duurste spul hoef ook niet, maar die hele goedkope zooi is echt duurkoop. en serieus, gewoon eerste laag goed laten drogen, en dan tweede laag. Tja en igv vocht zit er niets anders op dan overnieuw .... (en eerst vochtprobleem verhelpen anders blijf je bezig) |
|
daarom, we hebben sinds deze zomer nieuwe dakgoten (níet zelf gedaan ), dus het vochtprobleem is gelukkig voorbij. de kamer gaat gewoon deze zomer afkomen! Oud Vuil. |
|
Ik heb ook nog een bovenverdieping wara het één en ander aan moet gebeuren ... verven ... misschien nieuwe vloerbedekking ... |
|
Ik zou willen dat ik een eigen huis had om te klussen |
|
quote: maar als je het eenmaal hebt... en om alles officieel door een erkend vakman te laten doen, dure grap, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: Nee ik heb gelukkig familieleden die kunnen helpen met dat soort dingen..En Judge M is handig hoop ik haha. En zelf kan ik ook wel het een en ander, uitgezonderd van het hak en breekwerk |
|
3 weken terug een ikea 2 persoonsbed in elkaar geknutseld. Volgende bed laat ik wel in elkaar zetten. Sond groot op: makkelijk in elkaar te zetten. Het kreng was verdomme 666-delig. Naja, het staat Life doesn't get much better than this! |
|
Haha Hak, nooit youp van het hek gekeken? Oh, dat was een stapelbed natuurlijk. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik haat van't hek. Achja, het is ook allemaal wel te doen, zo'n bouwpakket. Ik heb alleen altijd de neiging om te denken van 'dat zal zo wel moeten' ipv op het platje te kijken. Stamt nog vanuit mijn legotijdperk. Ikea denkt daar anders over. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: knap klote indeed, had ik trouwens maar ruimte en geld voor een tweepersoonsbed, dan was die er allang... Je moeder. |
|
quote: Hehe, net verhuisd en heb bruut grote kamer nu Ik heb zelfs een relaxede(te?) zitstoel met voetenbankje hehe. Op jouw kamer past troouwens best wel een tweepersoonsbed, gewoon prioriteiten stellen en bank, bureau, kast en koelkast de kamer uit Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |