IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-06-2004 5:05 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 6 juni 2004 2:07 schreef Chelman het volgende:




is leuk Chelman (je ban overleefd?) maar dit is wel erg ouderwetsche propaganda waar zowel links als rechts zich schuldig aan maakt.. Ik had niet gedacht dat iemand van jouw nivo zich tot zoiets zou verlagen


Een kleine snol zit zo vol.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 06-06-2004 9:55 by Manifest Profiel van Manifest


Stem CDA! Voor een verenigd EUROPA!


F*ck hippies


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2004 11:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gisteren stond de PvdA hier int centrum rozen uit te delen, waarom ze mij er geen aanboden was mij een raadsel ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 11:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 5:05 schreef SkinPeeleR het volgende:
is leuk Chelman (je ban overleefd?) maar dit is wel erg ouderwetsche propaganda waar zowel links als rechts zich schuldig aan maakt.. Ik had niet gedacht dat iemand van jouw nivo zich tot zoiets zou verlagen


Ha, dan ken jij Chel"Rood moet dood"man nog niet. Om roden/linksen/socialen te besmeuren is geen niveau hem te laag.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 11:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 11:07 schreef Jenje het volgende:
Gisteren stond de PvdA hier int centrum rozen uit te delen, waarom ze mij er geen aanboden was mij een raadsel ...


Ongelooflijk, nu stem ik er zeker niet meer op. het is een schande dat jij geen roos kreeg.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:02 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 5:05 schreef SkinPeeleR het volgende:
is leuk Chelman (je ban overleefd?) maar dit is wel erg ouderwetsche propaganda waar zowel links als rechts zich schuldig aan maakt.. Ik had niet gedacht dat iemand van jouw nivo zich tot zoiets zou verlagen


Dit plaatje komt inderdaad uit een oude Nazi tijdschrift als ik me niet vergis. Iemand heeft het hier laatst gepost en ik heb het even aangepast.

Ik ben gisteren weer in een boek begonnen over een kerel die uit de goelag is ontsnapt en moest toen denken aan sommige lieden die menen dat 'de berichtgeving over de SU was vroeger overdreven'...terwijl niet eens de helft van wat er gebeurde hier bekend werd... Deze plaatje was gewoon een leuke ontlading.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 11:20 schreef attila_de_hun het volgende:
Ha, dan ken jij Chel"Rood moet dood"man nog niet. Om roden/linksen/socialen te besmeuren is geen niveau hem te laag.


Ik verlaag me niet tot hun eigen niveau en gebruik enkel woorden, geweld en terreur zijn tactieken die ik i.t.t 'hullie' niet gebruik.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 13:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 13:02 schreef Chelman het volgende:

Ik ben gisteren weer in een boek begonnen over een kerel die uit de goelag is ontsnapt en moest toen denken aan sommige lieden die menen dat 'de berichtgeving over de SU was vroeger overdreven'...terwijl niet eens de helft van wat er gebeurde hier bekend werd... Deze plaatje was gewoon een leuke ontlading.


Laat ik eens erg duidelijk zijn. Diegene die de sovjet unie als "leuke staat" beschrijven hebben ongetwijfeld een gat in hun kop. Echter, om het links gedachtengoed geheel te verwerpen hierop gebaseerd is natuurlijk een volledig foute conclusie.

Geef de titel van dat boek eens. Lijkt me zeer interessant!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:17 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 13:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Laat ik eens erg duidelijk zijn. Diegene die de sovjet unie als "leuke staat" beschrijven hebben ongetwijfeld een gat in hun kop. Echter, om het links gedachtengoed geheel te verwerpen hierop gebaseerd is natuurlijk een volledig foute conclusie.

Geef de titel van dat boek eens. Lijkt me zeer interessant!


Het boek heet 'The Long Walk' en is geschreven door Slavomir Rawicz : http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1558216847/qid=1086520455/sr=8-1/ref=pd_ka_1/102-8641940-2989762?v=glance&s=books&n=507846

Dit boek is voor mij om meerdere redene speciaal die ik nu niet op het forum ga kwakken. Het is i.i.g. een indrukwekkend verhaal.

Er zitten ook een aantal lieden op dit forum die beweren dat de berichtgeving over de SU onwaar is geweest...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-06-2004 13:51 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 6 juni 2004 13:17 schreef Chelman het volgende:
Het boek heet 'The Long Walk' en is geschreven door Slavomir Rawicz : http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/1558216847/qid=1086520455/sr=8-1/ref=pd_ka_1/102-8641940-2989762?v=glance&s=books&n=507846

Dit boek is voor mij om meerdere redene speciaal die ik nu niet op het forum ga kwakken. Het is i.i.g. een indrukwekkend verhaal.

Er zitten ook een aantal lieden op dit forum die beweren dat de berichtgeving over de SU onwaar is geweest...


Een groot deel van de berichtgeving is zeker onwaar geweest, een deel echter niet vandaar dat ik dit boek net gelijk maar besteld heb.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 13:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 13:51 schreef Jebes het volgende:
Een groot deel van de berichtgeving is zeker onwaar geweest, een deel echter niet vandaar dat ik dit boek net gelijk maar besteld heb.


Een groot gedeelte van de berichtgeving bereikte jullie hier inhet Westen niet eens...

Wat je hier te zien kreeg was maar een fractie van wat er gebeurde.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-06-2004 14:29 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juni 2004 13:52 schreef Chelman het volgende:
Een groot gedeelte van de berichtgeving bereikte jullie hier inhet Westen niet eens...

Wat je hier te zien kreeg was maar een fractie van wat er gebeurde.


En dat is de reden om keer op keer weer de SP daarmee te associeren?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 14:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 14:29 schreef Judge M. het volgende:
En dat is de reden om keer op keer weer de SP daarmee te associeren?


Mijn plaaje was uiteraard een 'mopje'. Ik snap dat de koningshuis, bedrijfsleven en de VVD op de korrel genomen mogen worden en de heilige SP niet....maar ik ben recalcitrant en doe het toch.

Ook de SP zou veranderen wanneer ze een meerderheid zouden krijgen. Ze mogen nu gewoon naïve knuffelaartjes zijn maar met MACHT verandert alles. Daarom moet de overhied zo weinig mogelijk macht hebben.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-06-2004 15:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juni 2004 14:32 schreef Chelman het volgende:
Mijn plaaje was uiteraard een 'mopje'. Ik snap dat de koningshuis, bedrijfsleven en de VVD op de korrel genomen mogen worden en de heilige SP niet....maar ik ben recalcitrant en doe het toch.
Tussen op de korrel nemen en continu blijven associeren met oude gruwelregimes zit in mijn ogen een wereld van verschil maar goed.

Zijn er dergelijke VVD-grappen? Ik ben ze anders nog niet tegengekomen..



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2004 15:16 by M. Profiel van M.

quote:
Op 6 juni 2004 15:05 schreef Judge M. het volgende:
Tussen op de korrel nemen en continu blijven associeren met oude gruwelregimes zit in mijn ogen een wereld van verschil maar goed.

Zijn er dergelijke VVD-grappen? Ik ben ze anders nog niet tegengekomen..

Yeah, right. Die is goed...
Als ik een euro had voor elke keer dat een liberaal 'volgevreten zelfverrijker' of iets dergelijks genoemd wordt, zat ik nu te soezen op mijn eigen tropisch eiland.

Niet dat ik het erg vind, op een dag hoop ik namelijk een volgevreten zelfverrijker te zijn.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 15:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 15:16 schreef M. het volgende:
Yeah, right. Die is goed...
Als ik een euro had voor elke keer dat een liberaal 'volgevreten zelfverrijker' of iets dergelijks genoemd wordt, zat ik nu te soezen op mijn eigen tropisch eiland.

Niet dat ik het erg vind, op een dag hoop ik namelijk een volgevreten zelfverrijker te zijn.


en als ik een euro kreeg voor iedere keer dat "linkse rooie luie parasiet" of iets dergelijks werd genoemd zat ik op het buureiland naast jou.

ach, geld is leuk en kan voor veel gemakken zorgen maar geluk krijg je er niet mee (tegeltjeswijsheid maar toch waar).


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:24 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 15:21 schreef attila_de_hun het volgende:
ach, geld is leuk en kan voor veel gemakken zorgen maar geluk krijg je er niet mee (tegeltjeswijsheid maar toch waar).


Wellicht niet. Maar een ding staat vast, zonder geld is de weg naar ongeluk veel korter dan met geld. (tegeltjeswijsheid maar toch waar)



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 06-06-2004 15:25 by Manifest Profiel van Manifest

Ach, wat is geluk.
Het heeft in ieder geval niks met de Europese verkiezingen te maken.


F*ck hippies


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 15:27 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 15:24 schreef Chelman het volgende:
Wellicht niet. Maar een ding staat vast, zonder geld is de weg naar ongeluk veel korter dan met geld. (tegeltjeswijsheid maar toch waar)




mijn tegeltje heb ik voor jou tegeltje gehangen.

(maar goed, zonder geld vergaat het lachen je wel. maar het gaat er meer over wanneer is iemand tevreden?)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 15:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 15:25 schreef Manifest het volgende:
Ach, wat is geluk.
Het heeft in ieder geval niks met de Europese verkiezingen te maken.


Jawel, want als SP en Groen links een meerderheid behalen zijn M. en Chelman diep ongelukkig en Judge en ik gelukkig.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 15:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Jawel, want als SP en Groen links een meerderheid behalen zijn M. en Chelman diep ongelukkig en Judge en ik gelukkig.


Ik heb een open ticket naar de VS al klaar liggen mocht de SP ooit aan de macht komen. Hopelijk kan ik dan nog voor het reisverbod vertrekken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 06-06-2004 15:31 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 6 juni 2004 15:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Jawel, want als SP en Groen links een meerderheid behalen zijn M. en Chelman diep ongelukkig en Judge en ik gelukkig.

Er zijn ook mensen die met geen enkele partij gelukkig zijn...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 15:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 15:30 schreef Chelman het volgende:
Ik heb een open ticket naar de VS al klaar liggen mocht de SP ooit aan de macht komen. Hopelijk kan ik dan nog voor het reisverbod vertrekken.


Ja, dat jij daar nog niet woont is mij een groot raadsel.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-06-2004 15:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 juni 2004 15:32 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, dat jij daar nog niet woont is mij een groot raadsel.


Omstandigheden. Maar vrees niet, dat staat in de planning.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2004 15:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2004 15:31 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Er zijn ook mensen die met geen enkele partij gelukkig zijn...

pfff, dan wordt het wel ingewikkeld Rooaarr. waar stem jij dan op?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen