|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
CDA VVD pvda wordt geen van deze in ieder geval "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Veel overeenkomst: LPF VVD ChristenUnie PvdA SP --- CDA --- Geen overkomst: D66 Groen Links |
|
quote:Gelukkig kom je weer met sterke argumenten en feiten waarom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
grmbl... dat wordt dus SP, er moet gewoon iets gedaan worden aan die #$^#$^ software patenten, als dat doorgevoerd gaat worden is het eind zoek. |
|
quote: nu klink je net als min vader alleen stemt die tegenwoordig geen SP meer |
|
quote: *faints* |
|
quote: Staten werken niet alleen samen tegen een vijand, ze werken ook samen als dat financiƫel voordelig is... maar ik ben het wel met je eens, ze werken niet samen omdat ze bij elkaar willen horen o.i.d. no text supplied |
|
veel overeenkomst: vvd lpf pvda d66 sp -------------------- weinig: cda groen links c unie I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tjonge, ik was even dat debat op Nederland 3 aan het volgen. De VVD'er geeft telkens een kort, duidelijk en realistisch antwoord, ik had ook niet anders verwacht. De CDA'er is constant in conflict met de PvdA'er en de GL'er, waarbij vooral de CDA'er en de PvdA'er haast met elkaar op de vuist gaan. Deze 3 komen nauwelijks of niet met oplossingen, maar wijzen slechts met de boze vinger naar de ander. Ik hekel me vooral aan de PvdA'er, die tot nu toe nog geen enkele keer met een oplossing is gekomen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik stem principieel rechts, omdat ik er niet aan moet denken dat de SP met mijn stem aan de haal gaat maar oh wat heb ik een hekel aan dat Europese gedoe! FUCK EUROPA! denk dat ik LPF ga stemmen Grappig de SGP Christenunie was bij mij #1 HAHAHHA wie had dat gedacht, daarna LPF en daarna VVD, Groenlinks het laagst zoals ik al verwachtte! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 15:53] |
|
quote: Ja en zo is het altijd, links komt niet met oplossingen, maar probeert via vingertje wijzen aan stemmen te komen. Het ligt gewoon in hun aard. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dat is een punt waar ik het idd niet eens ben met Bolkenstein, maar dat is niet genoeg om mij naar de SP te lokken. Dat gaat toch te ver "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: je weet dat je aan de macht moet zijn om beleid te mogen maken? "na-praat" argumentje.... En daarnaast bestaat de Unie niet alleen uit rechtse lidstaten dus gaat die vlieger sowieso niet op. |
|
quote: Grappig aangezien de LPF en de SP best wel met elkaar eens zijn wat europa betreft. |
|
Om oplossingen aan te dragen hoef je niet aan de macht te zijn ik heb 'links' zelden tot nooit een realistische en realiseerbare oplossing voor wat voor probleem dan ook horen aandragen. Ze zijn veel beter in 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' tactiek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
raar dat ze dan een na laatste eindigen bij mij.... en de LPF een na hoogste, ben nooit geen SP freak geweest...op zijn zachsts gezegd. Ik ben voor een zeer strang asiel beleid en eigenlijk vind ik dat het belangrijkste punt samen met een verregaande onafhankelijkheid van Europa van NL..en het milieu staat ook hoog op mijn lijst. Sociale zekerheid mag van mij een heel stuk minder... |
|
quote: Dat is het CBS niet met je eens. |
|
quote: De Sp is vrij nationalistisch wat Europa betreft, ze is sowieso vrij pro nederland eigenlijk. Daarom stem ik voor Europa geen SP maar groenlinks. |
|
quote: Het doorrekenen verhaal....dat hebben we al een jaar geleden behandeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dus, omdat het iets van vorig jaar is geldt het niet meer? en net werd er nog over "nooit" gesproken. |
|
quote: Ik bedoelde: deze discussie heb ik met jou op zm al eerder gevoerd... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ben je zo'n Europa freak dan? ik ben gigantisch tegen de globalisering en tevens tegen Europeanisering of hoe je het moet noemen! kan het niet uitstaan dat er misschien straks een Fransman gaat uitmaken wat er hier moet gebeuren, als Europa ooit een wordt dan zijn het toch Frankrijk en Duitsland die de scepter gaan zwaaien en hebben de Duitsers toch nog bereikt wat Hitler in 1939 begonnen is! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 16:22] |
|
quote: je kunt de tijd niet stilzetten. En ja ik ben voor 1 taal 1 volk star trek hippie spul. Dit staten gezeik hebben we nu al zo'n 260 jaar en dat is lang genoeg. |
|
daar verschil ik duidelijk heel erg met je over en het is tevens in strijd met de rechten van de mens, iedereen heeft recht op zijn eigen cultuur.. Plus de geschiedenis wijst uit dat het niet werkt...kijk maar naar alle statendie samengevoegd waren uit verschillende bevolkingsgroepen dat is allemaal in "burger" oorlogen ontketend.... Ik ben nu eenmaal niet hetzelfde als een Duitser of een Fransman laat staan een Spanjaard of een Italiaan. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |