IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-05-2004 13:12 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

CDA
VVD
pvda


wordt geen van deze in ieder geval


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-05-2004 13:42 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Veel overeenkomst:
LPF
VVD
ChristenUnie
PvdA
SP
---
CDA
---
Geen overkomst:
D66
Groen Links



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2004 14:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 mei 2004 12:52 schreef ghoulliette het volgende:
typ op google Spinelli in.
en je moet geen vragen stellen wara je het antwoord niet op wilt geven. en zoals ik al zei zijn low politics uitstekend geschikt om samen te werken en een spill over effect te bewerkstelligen.
(economie valt meestal onder low politics, maar dat begreep je blijkbaar niet)
Gelukkig kom je weer met sterke argumenten en feiten waarom.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2004 14:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 mei 2004 14:29 schreef kwelgeest het volgende:
Gelukkig kom je weer met sterke argumenten en feiten waarom.

waarom? Zie de realistische Theorie en zie de Spillover theorie van Haas.

Dit is les 1 in politiek denken staten werken alleen samen op adhoc basis, tegen bijv. een gezamenlijke vijand, of op het terein van low politics. Waarom denk je dat de EDG nooit van de grond gekomen is?


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 19-05-2004 14:43 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

grmbl... dat wordt dus SP, er moet gewoon iets gedaan worden aan die #$^#$^ software patenten, als dat doorgevoerd gaat worden is het eind zoek.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-05-2004 14:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 mei 2004 14:43 schreef SiQDiZ het volgende:
grmbl... dat wordt dus SP, er moet gewoon iets gedaan worden aan die #$^#$^ software patenten, als dat doorgevoerd gaat worden is het eind zoek.

nu klink je net als min vader alleen stemt die tegenwoordig geen SP meer


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 19-05-2004 14:54 by SiQDiZ Profiel van SiQDiZ

quote:
Op 19 mei 2004 14:52 schreef ghoulliette het volgende:
nu klink je net als min vader alleen stemt die tegenwoordig geen SP meer




*faints*


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 19-05-2004 18:27 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 19 mei 2004 14:41 schreef ghoulliette het volgende:
waarom? Zie de realistische Theorie en zie de Spillover theorie van Haas.

Dit is les 1 in politiek denken staten werken alleen samen op adhoc basis, tegen bijv. een gezamenlijke vijand, of op het terein van low politics. Waarom denk je dat de EDG nooit van de grond gekomen is?


Staten werken niet alleen samen tegen een vijand, ze werken ook samen als dat financiƫel voordelig is... maar ik ben het wel met je eens, ze werken niet samen omdat ze bij elkaar willen horen o.i.d.


no text supplied


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-05-2004 18:38 by DaVinz Profiel van DaVinz

veel overeenkomst:
vvd
lpf
pvda
d66
sp
--------------------
weinig:

cda
groen links
c unie


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-05-2004 12:50 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Tjonge, ik was even dat debat op Nederland 3 aan het volgen. De VVD'er geeft telkens een kort, duidelijk en realistisch antwoord, ik had ook niet anders verwacht.
De CDA'er is constant in conflict met de PvdA'er en de GL'er, waarbij vooral de CDA'er en de PvdA'er haast met elkaar op de vuist gaan. Deze 3 komen nauwelijks of niet met oplossingen, maar wijzen slechts met de boze vinger naar de ander. Ik hekel me vooral aan de PvdA'er, die tot nu toe nog geen enkele keer met een oplossing is gekomen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-05-2004 15:47 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Ik stem principieel rechts, omdat ik er niet aan moet denken dat de SP met mijn stem aan de haal gaat maar oh wat heb ik een hekel aan dat Europese gedoe!

FUCK EUROPA!


denk dat ik LPF ga stemmen


Grappig de SGP Christenunie was bij mij #1 HAHAHHA wie had dat gedacht, daarna LPF en daarna VVD, Groenlinks het laagst zoals ik al verwachtte!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 15:53]



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2004 16:06 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 23 mei 2004 12:50 schreef Misanthrope het volgende:
Tjonge, ik was even dat debat op Nederland 3 aan het volgen. De VVD'er geeft telkens een kort, duidelijk en realistisch antwoord, ik had ook niet anders verwacht.
De CDA'er is constant in conflict met de PvdA'er en de GL'er, waarbij vooral de CDA'er en de PvdA'er haast met elkaar op de vuist gaan. Deze 3 komen nauwelijks of niet met oplossingen, maar wijzen slechts met de boze vinger naar de ander. Ik hekel me vooral aan de PvdA'er, die tot nu toe nog geen enkele keer met een oplossing is gekomen.


Ja en zo is het altijd, links komt niet met oplossingen, maar probeert via vingertje wijzen aan stemmen te komen. Het ligt gewoon in hun aard.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2004 16:07 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 19 mei 2004 14:43 schreef SiQDiZ het volgende:
grmbl... dat wordt dus SP, er moet gewoon iets gedaan worden aan die #$^#$^ software patenten, als dat doorgevoerd gaat worden is het eind zoek.


Dat is een punt waar ik het idd niet eens ben met Bolkenstein, maar dat is niet genoeg om mij naar de SP te lokken. Dat gaat toch te ver


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 16:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 mei 2004 16:06 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja en zo is het altijd, links komt niet met oplossingen, maar probeert via vingertje wijzen aan stemmen te komen. Het ligt gewoon in hun aard.

je weet dat je aan de macht moet zijn om beleid te mogen maken? "na-praat" argumentje....

En daarnaast bestaat de Unie niet alleen uit rechtse lidstaten dus gaat die vlieger sowieso niet op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 16:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 mei 2004 15:47 schreef enforcer het volgende:
Ik stem principieel rechts, omdat ik er niet aan moet denken dat de SP met mijn stem aan de haal gaat maar oh wat heb ik een hekel aan dat Europese gedoe!

FUCK EUROPA!


denk dat ik LPF ga stemmen


Grappig de SGP Christenunie was bij mij #1 HAHAHHA wie had dat gedacht, daarna LPF en daarna VVD, Groenlinks het laagst zoals ik al verwachtte!

Grappig aangezien de LPF en de SP best wel met elkaar eens zijn wat europa betreft.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 16:12 by Chelman Profiel van Chelman

Om oplossingen aan te dragen hoef je niet aan de macht te zijn ik heb 'links' zelden tot nooit een realistische en realiseerbare oplossing voor wat voor probleem dan ook horen aandragen.

Ze zijn veel beter in 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' tactiek.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-05-2004 16:13 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

raar dat ze dan een na laatste eindigen bij mij....

en de LPF een na hoogste, ben nooit geen SP freak geweest...op zijn zachsts gezegd.

Ik ben voor een zeer strang asiel beleid en eigenlijk vind ik dat het belangrijkste punt samen met een verregaande onafhankelijkheid van Europa van NL..en het milieu staat ook hoog op mijn lijst.

Sociale zekerheid mag van mij een heel stuk minder...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 16:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 mei 2004 16:12 schreef Chelman het volgende:
Om oplossingen aan te dragen hoef je niet aan de macht te zijn ik heb 'links' zelden tot nooit een realistische en realiseerbare oplossing voor wat voor probleem dan ook horen aandragen.

Ze zijn veel beter in 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' tactiek.

Dat is het CBS niet met je eens.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 16:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 mei 2004 16:13 schreef enforcer het volgende:
raar dat ze dan een na laatste eindigen bij mij....

en de LPF een na hoogste, ben nooit geen SP freak geweest...op zijn zachsts gezegd.

Ik ben voor een zeer strang asiel beleid en eigenlijk vind ik dat het belangrijkste punt samen met een verregaande onafhankelijkheid van Europa van NL..en het milieu staat ook hoog op mijn lijst.

Sociale zekerheid mag van mij een heel stuk minder...

De Sp is vrij nationalistisch wat Europa betreft, ze is sowieso vrij pro nederland eigenlijk.
Daarom stem ik voor Europa geen SP maar groenlinks.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 16:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 mei 2004 16:16 schreef ghoulliette het volgende:
Dat is het CBS niet met je eens.


Het doorrekenen verhaal....dat hebben we al een jaar geleden behandeld.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 16:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 mei 2004 16:19 schreef Chelman het volgende:
Het doorrekenen verhaal....dat hebben we al een jaar geleden behandeld.

dus, omdat het iets van vorig jaar is geldt het niet meer?

en net werd er nog over "nooit" gesproken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 16:21 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 24 mei 2004 16:20 schreef ghoulliette het volgende:
dus, omdat het iets van vorig jaar is geldt het niet meer?

en net werd er nog over "nooit" gesproken.


Ik bedoelde: deze discussie heb ik met jou op zm al eerder gevoerd...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-05-2004 16:21 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 24 mei 2004 16:17 schreef ghoulliette het volgende:
De Sp is vrij nationalistisch wat Europa betreft, ze is sowieso vrij pro nederland eigenlijk.
Daarom stem ik voor Europa geen SP maar groenlinks.


ben je zo'n Europa freak dan? ik ben gigantisch tegen de globalisering en tevens tegen Europeanisering of hoe je het moet noemen!

kan het niet uitstaan dat er misschien straks een Fransman gaat uitmaken wat er hier moet gebeuren, als Europa ooit een wordt dan zijn het toch Frankrijk en Duitsland die de scepter gaan zwaaien en hebben de Duitsers toch nog bereikt wat Hitler in 1939 begonnen is!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 24-05-2004 16:22]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-05-2004 16:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 24 mei 2004 16:21 schreef enforcer het volgende:
ben je zo'n Europa freak dan? ik ben gigantisch tegen de globalisering en tevens tegen Europeanisering of hoe je het moet noemen!

kan het niet uitstaan dat er misschien straks een Fransman gaat uitmaken wat er hier moet gebeuren, als Europa ooit een wordt dan zijn het toch Frankrijk en Duitsland die de scepter gaan zwaaien en hebben de Duitsers toch nog bereikt wat Hitler in 1939 begonnen is!

je kunt de tijd niet stilzetten. En ja ik ben voor 1 taal 1 volk star trek hippie spul.

Dit staten gezeik hebben we nu al zo'n 260 jaar en dat is lang genoeg.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 24-05-2004 16:28 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

daar verschil ik duidelijk heel erg met je over en het is tevens in strijd met de rechten van de mens, iedereen heeft recht op zijn eigen cultuur..


Plus de geschiedenis wijst uit dat het niet werkt...kijk maar naar alle statendie samengevoegd waren uit verschillende bevolkingsgroepen dat is allemaal in "burger" oorlogen ontketend....

Ik ben nu eenmaal niet hetzelfde als een Duitser of een Fransman laat staan een Spanjaard of een Italiaan.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen