|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jenje zit ons nu te kwetsen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nieuwrechts, Groenrechts Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Oh fuck. Dan moet ik me nu natuurlijk ook gekwetst gedragen. Vraag wel ff aan IJskwien hoe dat moet. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waarom moet links? Een rechtse partij kan toch ook goed aandacht aan het groen-aspect besteden? Ik wil gewoon een partij die de verloedering van Nederland tegengaat. Zowel op economisch als op natuur gebied. Nederland is grotendeels een prachtland, maar wordt door die heilige boontjes van nu om zeep geholpen. |
|
quote: Ik denk het niet. rechts is voornamelijk op economie en de kapitaal gericht. natuur bescherming en dierenrechten kost nu eenmal geld en gaat (ogenschijnlijk) ten koste van de winst. En als je een partij vind zoals jij omschrijft mag je die gelijk aan mij doorgeven. Groen rechts zou best gaaf zijn maar dan moeten ze niet te rechts zijn(enige sociale rechten moeten behouden blijven; geen VS , sorry Chelman, praktijken hier aub) en echt groen zijn (dus nietzo van: meer snelwegen zijn goed voor het mileu en de natuur want dan rijden de auto's door) |
|
quote: Dan moet je SGP gaan stemmen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: hmm .. dat heeft ook weer zo zijn nadelen .. Alhoewel .. emancipatie beleid van ze heerscht wel weer |
|
Hehe, ja. Maar een aantal losse standpunten deel ik wel behoorlijk met de SP.*edit* SP SP zei ik SP??? Ik bedoelde natuurlijk de SGP. Daar ging het nl. over. (dat je van elkaars spullen af moet blijven, bijvoorbeeld ) Voor linkse mensen die het niet in de PvdA, SP of Groenlinks zien, er is nóg een linkse partij in Nederland met draagvlak... de Christenunie. Hihi..... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-06-2004 14:42] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zo heb ik bij elke partij wel eits, maar ook genoeg om weer niet op ze te stemmen, wat resulteert in dat het me allemaal geen zak uitmaakt .. |
|
of je kunt natuurlijk ook dit met je stem doen Jenje: Brit verkoopt stem voor verkiezingen Ondergoed van een ex-vrouw, de maagdelijkheid van een studente, Taiwanese meisjes, je kan het zo gek niet verzinnen of het wordt op veilingsite eBay te koop aangeboden. De nieuwste aanwinst voor de categorie 'rare aanbiedingen' is echter een stem voor de Europese Parlementsverkiezingen. Een man uit de Britse hoofdstad Londen besloot dat hij zijn stem niet nodig had en plaatste een advertentie op eBay. Startend bij een bedrag van 0,99 pence, anderhalve euro, mocht de hoogste bieder zijn stem overnemen. Nog voor een bod kon worden uitgebracht werd de advertentie op last van het Britse departement voor Constitutionele Zaken verwijderd. "Het te koop aanbieden van je stemrecht is strijdig met de democratische geest", aldus een woordvoerder. |
|
quote: Volgens mij is er geen enkele partij die diefstal goedkeurt. (okee, dit is een "inkoppertje" liberalen... ) |
|
quote: nou...... quote: Jij geeft de voorzet ik kop hem in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Volgens mij moet jij even op politieke bijles maar ik hap nu wel erg hard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zo, mijn democratische plichten vervuld. SP natuurlijk. |
|
Gaat zo stemmen: 1x VVD 1x Blanco the only pleasure is pain |
|
Ik zal tussen mijn tentamens door ook even het vvd knopje indrukken. Life doesn't get much better than this! |
|
Groenlinks voor mij, lekker stemme op de geile uistraling van Katelijne |
|
Zo ik heb net ook gestemd. SP is het geworden LAI LAI HEI |
|
quote: foto? ik ga zo ook maar eens stemmen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Die doos ?? |
|
quote: http://www.groenlinks.nl/Beeld/kathalijne-300dpi-kleur "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
zo maar ff stemmen, 2 maal vvd "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ook zo maar even die kant op : SP Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: je moet haar ook alleen in zwart wit zien |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |