![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja die van de PvdA 'klopte' ook met 5 miljard extra ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: een (volledige) liberalisatie gekombineerd met een stabiele samenleving is zelf nog "luchtkasteliger" dan de natuurwetpartij. zo, daar kun je het mee doen. ![]() ![]() |
|
quote: Dank ![]() Ik maak binnenkort weer een nieuwe. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik heb het idee dat voor mij het stemmen op de minst slechtste partij nog moeilijk gaat worden... ![]() |
|
quote: heb je die zelf gemaakt??? ![]() Moet ik je het mailadres van Jan Marijnnissen geven of sta je al in zijn SPAM-lijst? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-06-2004 13:47] ![]() |
|
quote:DAt nemen ze dan ook netjes op in hun programma. quote:Daarom lijkt het me ook handiger als ze 't direct in heel Europa voor 't zeggen krijgen ![]() ![]() quote:Niet nodig, die heb ik nauwlettend gevolgd daar wij hier zelf economische simulaties schrijven ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Welke partij heeft de strijdlust van de SP, veel aandacht voor groen en een streng minderhedenbeleid? ![]() |
|
quote: Een oude Nazi anti Bolsjevik poster en wat dingetjes van de SP site aan elkaar geplakt. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:VVD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:De SP ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote:Nee, geen aandacht voor natuur. quote:Nee zijn rooie ![]() |
|
quote: D66 ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hoeveel VVD's bestaan er dan?? ach wat de strijdlust betreft mogelijk wel. ze hebben het zo druk binnen de partij met elkaar bestrijden. schitterend gewoon. ![]() |
|
quote:Meelopers. ![]() |
|
quote: de partij voor de Dieren? ![]() ![]() |
|
Degene die beweert dat de VVD geen aandacht voor de natuur heeft moet eerst eens goed op hun website gaan spitten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Dat zijn vast weer van die klote-hippies. ![]() |
|
quote: Hehehe.. D66 is nou zo'n partij waar ik nooit op zou stemmen. Ze hebben idd van alle partijen wat, maar niks van zichzelf.. Alleen ehm, welke partij bedoel jij nou? De LPF ofzo ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik wete het dus niet. Vandaar mijn vraag, en nee ik ga geen tests of websites opzoeken. ![]() |
|
quote:[ongenuanceerd]VVD heeft best aandacht voor de natuur.. er is namelijk best kans dat er een gasbel onder zo'n natuurgebied zit en daar moet dan naar geboord worden.[/ongenuanceerd] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ah, dacht dat het een soort 'quizje' voor ons was.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Kom zeg .. zoveel moeite voor jullie .. I don't think so ... ![]() |
|
quote: ik kijk meer naar de praktijk. Natuurbeleid is nog nooit zo slecht geweest als onder het huidige kabinet (ook mede door die kwezels van het CDA; D66 stelt me hierin ook teleur maar die moeten wel). De ruimtlijke ordening is geheel in de uitverkoop gedaan. het is amper een sluitpost. dus dan kan de VVD schrijven wat ze wilt, economie is het aller-aler belangrijkse voor deze partij. Ik moet wel toegeven dat deze partij enkele goede milieu ministers heeft opgeleverd ironisch genoeg. ![]() |
|
quote: nee, dat is juist het leuke aan die partij. de leidster van de partij is een goed formulerende, intelligente, realistische dame. (geen wieteke van dort-achtige type) jammer dathet een one-issue partij is, daar stem ik niet op. ze zouden moeten fuseren met Groen links of de SP. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |