![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aha. ![]() Het is wel een min of meer standaard reactie hier dus het verbaasde me niks. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
AMSTERDAM Mensen die komende donderdag bij de Europese verkiezingen hun stem willen uitbrengen,maar slecht ter been zijn,kunnen op kosten van de PvdA met een taxi naar het stembureau.Zij hoeven maar te bellen of een e-mail te sturen en de 'rode taxi' komt voorrijden. De PvdA wil gehandicapten en chronisch zieken tegemoet komen nu het kabinet- Balkenende het gehandicaptenvervoer heeft wegbezuinigd.Zo'n 220.000 mensen krijgen hun vervoer niet meer vergoed. De partij hoopt dat de taxidienst het stembusresultaat gunstig beïnvloedt.Een lage verkiezingsopkomst is traditioneel in het voordeel van het CDA. bron: http://teletekst.nos.nl/gif/192-01.html Het kan dus toch, de PvdA is nog triester geworden. Als ze het niet via de rechtvaardige manier kunnen winnen (debateren, verkiezingsprogramma) proberen ze zieletjes te winnen met dit soort indoctrinatie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
dat heet gewoon politiek toch? ![]() |
|
quote:En wat nu als de VVD speciaal voor ondernemers die het te druk hebben met werken om te kunnen stemmen een limo met chauffeur laat voorrijden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: maar toch , nieuwe jobs als taxichauffeurs... toch welkom nu de werkloosheids sinds de nieuwe regering verdubbeld is... ![]() :p ![]() |
|
quote: Mag dit volgens de kieswet? ![]() Rood kan bij mij toch al niet lager in achting dalen dan al het geval is, het verbaast me niks. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: weet je , sinds men hier gezegd heeft dat bedrijven van ethisch zijn hoor ik de ene goeie mop na de andere ![]() :p ![]() |
|
quote:Ik weet niet of het mag, al zou het me verbazen als het legaal is om de kiezers om te kopen, zoals de PvdA nu gaat doen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: wow, complotten, das lang geleden... zeker betaalt met geld dat gestolen is uit de kas van de sociale zekerheid... ach neen , wacht, dat was er zeker niet? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 06-06-2004 22:41] :p ![]() |
|
quote: Ja het lijkt mij ook heel dubieus. Ik dacht altijd dat volgens de kieswet de partijen echt NIKS mochten doen om en nabij de stembureau's? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: komaaan, dat gebeurt toch overal...alsof 5 meter zoveel verschil maakt... tssssss straks gaan jullie nog eisen dat de rode potloodjes vervangen worden... wooooooo ![]() ![]() ![]() ![]() btw, jaaaaaa, ik weet dat electronisch stemmen bestaat en ja, ik heb dat al gedaan, en ja , het lukte aardig :p ![]() |
|
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen ze kunnen betalen om te vervoeren, zoveel kunnen ze toch niet verdienen? Ze kunnen toch geen 20.000 mensen verplaatsen? Ik denk dat het alleen maar om de publiciteit gaat en rellen op kleine schaal zoals dit topic(of deze topic?). Het is stemmen winnen over de rug van gehandicapten... ![]() |
|
quote:De PvdA kennende hebben ze het allemaal precies uitgezocht opdat het nog net binnen of op de grens van de regels valt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ja want het zijn toch allemaal steuntrekkers met teveel tijd over ![]() ![]() precies kleine kindjes :p ![]() |
|
quote:Ik zou haast iedereen oproepen om uit principe voor één keer zijn eigen been te breken en aanspraak te maken op deze PvdA voorziening, zodat het budget van de PvdA niet toereikend is om iedereen te vervoeren. Dit leidt a)tot het faillisement van de PvdA of b)de opheffing van de PvdA vanwege discriminatie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
met zo een mening kun je je ook gewoon mentaal zwak laten verklaren en kkun je zo ook mee ![]() :p ![]() |
|
quote: Dat is moeilijuk knopjes duwen met zo'n trui met hele lange mouwen... ![]() |
|
quote: of met die stoere ringen van je! :p ![]() |
|
quote: lucht wel op hé, zo kritiek geven, voel je jezelf waarschijnlijk beter door. :p ![]() |
|
![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
die is grappig. wel jammer dat ik niet zo rood ben als het zo bedoeld is. ach waarom maken jullie zich zo druk om al die spelletjes... tsss :p ![]() |
|
quote: Is dit een uitnodiging tot een flame oorlog? Als je die reactie een s nader verklaart... [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 06-06-2004 22:57] ![]() |
|
quote: euhm.. waarschijnlijk niet, maar weet wel niet wat zoiets is. nee, ik kan er gewoon niet tegen dat mensen zichzelf zo serieus nemen en denken dat ze de waarheid kennen... nogal pretentieus vind ik [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 06-06-2004 22:57] :p ![]() |
|
quote: Kerel negeer hem. Ik gun het hem niet om een goed en normaal lopend topic te verneuken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |