![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ow, dacht dat ze half negen gingen sluiten... Niet dus... ![]() |
|
Ik heb maar op de SP gestemd bij gebrek aan beter.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Nope, maar goed, beter een stem uitbrengen die in 'de goede hoek' (links dus) terecht komt dan helemaal niet stemmen ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Hoe kán dat nou man. Okay Jebes -- de SP is niet links genoeg, wat is er dan niet links genoeg aan? Kan je eens een paar punten noemen die niet links genoeg zijn, en hoe zou het dan in jouw ogen moeten met die punten? ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: de belastingen zouden wel hoger kunnen mogelijk? ![]() ![]() |
|
Hehe, ja. Smeerpijp ![]() Ik ben gewoon fors verbaasd over het feit dat iemand de SP niet links genoeg vindt. Ik bedoel, wat wil je dán.... terug naar de kolchoze? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Misschien het Marxisme. F*ck hippies ![]() |
|
quote: Eigendom is diefstal! Je uitspreken tegen de partijlijn is reactionair en dient gestraft te worden! Wij bepalen voor JOU wat JIJ gaat doen! Viva la revolucion! Ik denk dat dat allemaal kreten zijn die Jebes aanspreken en die inderdaad zelfs kameraad Marijnissen (nog) niet durft uit te spreken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: dit is weer een gemiste kans om een van jou mooie plaatjes te tonen. Overigesn in België hebbenze nog WEL een echte communistische partij. die heet daar : Pvda (echt waar). ![]() |
|
quote: Het is SP geworden; Groen vind ik te links en de rest is me te corrupt. quote: Was een link naar een heeele oude trade lijst van me op een site die maar niet terug op 't net komt; ik zal em er afhalen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Yeah, europa transparant ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
PVDA gestemd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
helaasch de Pvda gewonnen maar slechte opkomst pfff nog geen 40% ![]() |
|
ja de opkomst viel mij ook mee. Ik vreesde al het ergste toen ik een leeg stemlocaan binnenstapte... I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
heb ook niet zelf gestemd LOL moest tot 21:30 werken..... ![]() |
|
Zat te twijfelen tussen Nieuw Rechts en LPF, maar aangezien mijn stemkaart kwijt was had ik ineens geen zin meer. Kankerlul ![]() |
|
quote: Uit dit topic dan! Vort!!!!! ![]() btw, coole avatar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 10-06-2004 22:13] I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
LOL ik heb iemand voor me laten stemmen....ik laat mijn stem nooit verloren gaan.... ![]() |
|
Leuk he Chelman, die verdubbeling van het aantal zatels van de SP en het verlies van VVD? Moet je niet nog wat leuke smakeloze plaatjes posten om je bekrompen mening die blijkbaar dus afwijkt van de landelijke tendens wat kracht bij te zetten? ![]() |
|
quote: Ik schrok al even. Ik heb ook meteen mn ma's stemkaart gepikt omdat ze niet giong omdat dr haar niet goed zat. Vrouwen..... ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Zatels wat zijn dat? F*ck hippies ![]() |
|
quote: Sinds wanneer is het verkeerd om je mening te geven? Ikzelf heb de SP nu nooit iets intelligents horen zeggen, ban me. I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: zo flauw ![]() Kankerlul ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |