IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2005 23:28 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2005 23:16 schreef Misanthrope het volgende:
Veel mensen die nee hebben gestemd hebben idd nee gestemd vanwege de redenen die Chelman opsomde. Veel mensen die ja hebben gestemd hebben ja gestemd, omdat ze vertrouwen hebben in Wouter Bos. Hoeveel procent van de nee stemmers heeft zich, denk je, werkelijk in het grondwettelijk verdrag verdiept? Hetzelfde geldt uiteraard voor de ja stemmers...


Pure speculatie, hoogstwaarschijnlijk nav een enquetetje onder een aantal mensen; dat zegt niets over de niet ondervraagde mensen (het grootste deel).

furthermore: vergeet niet dat er plenty debatten/discussies op tv geweest zijn en dat iedereen een samenvatting op de bus heeft gekregen. Een zeer naieve aanname dus. Ik zal maar niet beweren dat dat typerend is voor het ja kamp ;P


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-06-2005 23:31 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 juni 2005 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Pure speculatie, hoogstwaarschijnlijk nav een enquetetje onder een aantal mensen; dat zegt niets over de niet ondervraagde mensen (het grootste deel).

furthermore: vergeet niet dat er plenty debatten/discussies op tv geweest zijn en dat iedereen een samenvatting op de bus heeft gekregen. Een zeer naieve aanname dus. Ik zal maar niet beweren dat dat typerend is voor het ja kamp ;P
Kijk eens rond in je omgeving, luister naar de reacties op tv, luister naar hoe mensen over het grondwettelijk verdrag denken. Er zijn weinig mensen die inhoudelijke argumenten hebben om voor of tegen te stemmen. Wat doet jou trouwens denken dat ik bij het 'ja'-kamp hoor?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2005 23:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2005 23:31 schreef Misanthrope het volgende:
Kijk eens rond in je omgeving, luister naar de reacties op tv, luister naar hoe mensen over het grondwettelijk verdrag denken. Er zijn weinig mensen die inhoudelijke argumenten hebben om voor of tegen te stemmen.


Tsja mijn omgeving -en van anderen- is de jouwe niet; en tv programma's kan je afstemmen; de mediahype blijft een valkuil; mijn laatste overtuigende TV fragment hierover was een econoom op Buitenhof afgelopen zondag die met de vinger op de tekst van de grondwet het vervallen van het veto recht bekritiseerde.

quote:
Wat doet jou trouwens denken dat ik bij het 'ja'-kamp hoor?


Dat was maar een stukje spot; grappig dat je je aangesproken voelt


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-06-2005 23:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 2 juni 2005 23:39 schreef Mutilator het volgende:
Tsja mijn omgeving -en van anderen- is de jouwe niet; en tv programma's kan je afstemmen; de mediahype blijft een valkuil; mijn laatste overtuigende TV fragment hierover was een econoom op Buitenhof afgelopen zondag die met de vinger op de tekst van de grondwet het vervallen van het veto recht bekritiseerde.
Ik heb het over de burgers zelf, wat de burgers zelf erover zeggen.

quote:
Dat was maar een stukje spot; grappig dat je je aangesproken voelt
Ik voel me altijd aangesproken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 23:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 juni 2005 23:39 schreef Mutilator het volgende:
Tsja mijn omgeving -en van anderen- is de jouwe niet; en tv programma's kan je afstemmen; de mediahype blijft een valkuil; mijn laatste overtuigende TV fragment hierover was een econoom op Buitenhof afgelopen zondag die met de vinger op de tekst van de grondwet het vervallen van het veto recht bekritiseerde.



Dat was maar een stukje spot; grappig dat je je aangesproken voelt

Het veto recht vervalt helemaal niet, het stuitert slechts een traptrede omlaag.

Maarre is de uistalg al ter stemming naar de tweede kamer? Volgens mij niet, wat betekend dat? Dat de uitslag nu nog niets betekend.
Kans lijkt me ook groot dat de regering nog wel iets vindt om het in 2006 alsnog er doorheen te drukken


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2005 23:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2005 23:42 schreef ghoulliette het volgende:
Het veto recht vervalt helemaal niet, het stuitert slechts een traptrede omlaag.


Baggetaliseer het maar

quote:
Maarre is de uistalg al ter stemming naar de tweede kamer? Volgens mij niet, wat betekend dat? Dat de uitslag nu nog niets betekend.
Kans lijkt me ook groot dat de regering nog wel iets vindt om het in 2006 alsnog er doorheen te drukken


Het is nu 'back to the drawing board' lijkt me; grote kans dat het dan een veel beter verdragenbundel kan worden dan nu voorgesteld is, maar goed, dat zien we dan wel weer.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-06-2005 23:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 2 juni 2005 23:52 schreef Mutilator het volgende:

Het is nu 'back to the drawing board' lijkt me; grote kans dat het dan een veel beter verdragenbundel kan worden dan nu voorgesteld is, maar goed, dat zien we dan wel weer.

Fat chance! Oost Europa zal met veel meer eisen gaan komen, vooral omdat zij wel voor waren en wij niet. Kortom Het westenverliest niet alleen het songfestival. Kun je het beter alsnog voor 2006 er doorheen jassen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-06-2005 0:19 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2005 23:54 schreef ghoulliette het volgende:
Fat chance! Oost Europa zal met veel meer eisen gaan komen, vooral omdat zij wel voor waren en wij niet. Kortom Het westenverliest niet alleen het songfestival. Kun je het beter alsnog voor 2006 er doorheen jassen.


We zullen zien; de nee-uitslag zegt ook dat het Nederlandse volk andere/meer/hogere eisen stelt dan de verdragenbundel aan voldoet; de Nederlandse regering zal beter moeten onderhandelen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2005 0:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 3 juni 2005 0:19 schreef Mutilator het volgende:
We zullen zien; de nee-uitslag zegt ook dat het Nederlandse volk andere/meer/hogere eisen stelt dan de verdragenbundel aan voldoet; de Nederlandse regering zal beter moeten onderhandelen.

Het is maar de vraag of Europa het zo ziet, zeker omdat het in Frankrijk een duidelijke prostest stem tegen de regering was.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-06-2005 0:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juni 2005 23:28 schreef Mutilator het volgende:
Pure speculatie, hoogstwaarschijnlijk nav een enquetetje onder een aantal mensen; dat zegt niets over de niet ondervraagde mensen (het grootste deel).



Losstaand van het feit dat we er toch niet uitkomen wil ik je er toch op wijzen dat een beetje onderzoeksbureau op basis van representatieve steekproeven hele betrouwbare uitslagen weet te produceren.

Statistisch onderzoek maakt meer mogelijk dan je lief is zeg maar.

PS: De Wehkamp heeft een databank waarmee ze op basis van niks meer dan je postcode met 80% (!!!) betrouwbaarheid kunnen zeggen of je wel of niet je rekeningen gaat betalen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-06-2005 0:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 juni 2005 23:39 schreef Mutilator het volgende:
mijn laatste overtuigende TV fragment hierover was een econoom op Buitenhof afgelopen zondag die met de vinger op de tekst van de grondwet het vervallen van het veto recht bekritiseerde.



Nederland is sinds jaar en dag bekend om hun drang naar consensus. Ze zijn blijkbaar goed in mensen van bepaalde zaken te overtuigen. Het afschaffen van de veto recht geeft in feite meer ruimte aan Nederland om dit kwaliteit te benutten. Ze hoeven dan niet meer bang te zijn dat de kikkervreters standaard elke modernisering van pakweg het landbouwbeleid gaan torpederen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-06-2005 0:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

juistem.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-06-2005 8:57 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nee-kamp grondwet groeit ook in Denemarken

Na een eenduidig 'nee' van Frankrijk en Nederland tegen de Europese grondwet, groeit nu ook het aantal nee-stemmen in Denemarken. In een peiling die tussen maandag en woensdag werd gehouden, zei 39 procent tegen de grondwet te willen stemmen. 30 Procent is voor en 29,7 procent heeft nog geen idee, zo meldde onderzoeksbureau Greens vandaag.

Greens hield in april al een peiling. Toen gaf 34,3 procent aan voor de grondwet te zijn en 26 procent tegen. Het is voor het eerst dat er uit een peiling van het onderzoeksbureau een meerderheid voor 'nej' uit de bus komt rollen. De politici in Denemarken hebben nog even de tijd om de bevolking te bekeren. Het referendum zal pas worden gehouden op 27 september.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-06-2005 12:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@Herr Chelman; jij vindt Wiegel toch heerschen?

Ik vraag me dan ook af wat jij dan vindt van zijn commentaar gisteren in 2vandaag...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-06-2005 13:46 by Chelman Profiel van Chelman

Die heb ik niet gehoord. Wat zei die?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2005 23:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik heb voor gestemd(ten minste, de door mij gemachtigde dan). ik vind dat europa meer een economisch blok moet vormen tegen landen zoals China en de VS. Ik hoop zelfs dat de samenwerking ooit zodanig zal zijn dat er bijv. een europees leger en politiemacht komt.

(late reactie: net terug van 5 dagen Polen. 5 dagen volgehouden in een land vol Chelmannen/Chelmanettes. Daarom: + voor mezelf. Geintje, 't was weer eens leuk in dat polen.)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-06-2005 23:50]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2009 9:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Zo, en wat gaan we stemmen vandaag? Hier twee keer die enge blonde man.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 04-06-2009 9:08 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Heb gestemd, Groen en Links!




Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 10:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zo maar Newropeans stemmen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2009 10:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 juni 2009 9:04 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, en wat gaan we stemmen vandaag? Hier twee keer die enge blonde man.


Fraude?!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-06-2009 10:07 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 juni 2009 9:04 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, en wat gaan we stemmen vandaag? Hier twee keer die enge blonde man.


Huh? Ik sta niet eens op de lijst.


Boeiender


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-06-2009 10:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juni 2009 9:04 schreef kwelgeest het volgende:
Zo, en wat gaan we stemmen vandaag? Hier twee keer die enge blonde man.
Dat zou ik ook doen als hij daarmee naar Brussel zou opkrassen maar helaas



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 04-06-2009 10:11 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

ik stem altijd links.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-06-2009 10:16 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

leuk voor je


Je moeder.


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 04-06-2009 10:16 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen