IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Europeesche Verkiezingen 10 Juni 2004 Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 10-06-2004 23:33 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

ja.

Ik heb gestemd op een partij die tegen Software patenten is.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-06-2004 23:40 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 10 juni 2004 23:32 schreef M. het volgende:
Maakt dat het minder waar??
Ochja, die lijsttrekster lijkt wel op een pinguin, of was dat die van groenlinks?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-06-2004 7:58 by Phaestus Profiel van Phaestus

Toch leuk dat Europa Transparant 2 zetels krijgt.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 8:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en dat de SP het ook relatief goed heeft gedaan. en de VVD slecht

Jammer dat het CDA niet harder een klap inz, n kwezelige christenbakkes heeft gekregen. maar dat komt mogelijk nog.

Eu.Trans????? wat is dat nu voor partij? Hebben ze al een voledig programma?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-06-2004 8:21 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

SP minder winst dan verwacht.....GL dik verlies ofwel gehalveerd...

CDA minder verlies dan verwcaht....alleen dat Europa Transparant heeft echt gewonnen en de PvdA...



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 8:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 8:21 schreef enforcer het volgende:
SP minder winst dan verwacht.....GL dik verlies ofwel gehalveerd...

CDA minder verlies dan verwcaht....alleen dat Europa Transparant heeft echt gewonnen en de PvdA...



met al dat "verwacht" heb ik fuck te maken. het gaat omde concrete zetels. SP van een naar twee is goed. punt uit.

Off-topic: gisteren via SLSK een Razor demo binnengehaald. heb je die al?)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-06-2004 8:51 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

denk het niet....kikke RAZOR da's beter dan politiek!

Hey Atilla heb jij MSN?

HAHHA vind het ietds minder dat de SP heeft gewonnen maar het zal altijd wel een kleine partij blijven netals we er zovelen hebben!

Grappig dat de kleine christelijken zoveel verloren hebben, die horen een zeer trouwe en stabile achterban te hebben...





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 9:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 8:51 schreef enforcer het volgende:
denk het niet....kikke RAZOR da's beter dan politiek!

Hey Atilla heb jij MSN?

HAHHA vind het ietds minder dat de SP heeft gewonnen maar het zal altijd wel een kleine partij blijven netals we er zovelen hebben!

Grappig dat de kleine christelijken zoveel verloren hebben, die horen een zeer trouwe en stabile achterban te hebben...





ik heb geen MSN, anders zit ikhelemaal de hele dag te "communiceren" (terwijl ik hard moet werken )

idd, de Sp zal altijd een kleintje blijven. niks aan te doen. De christelijken moeten weggevaagd worden, ik heb nog liever VVD zetels daarvoor in de plaats.

en muziek is idd leuker als politiek. Ik laat vannacht gewoon slsk aanstaan (of een andre keer als jij actief bent; mijn slsk alias is rhadhaghast). Dan kun je die uit mijn gedeelde map halen. (staan nog veel meer leuke obscure demo's in zoals possessed demo's (laatste, zonder Jeff baccara. muziek is keigaaf. Pagan war machine (thrash), Hunger, (ex dark angel, best aardig), exhorder, live in new orleans, de eerste demo van scarifice etc etc. ) Je kijkt maar en pakt maar wat je wil hebben wat overigens voor iedere geïntereseerde geldt.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-06-2004 9:11 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Cool thamnx zal vanavond eens kijken...heb laatst toch maar eens in de buidel getast om die reborn Classic met de eerte zelf uitgebracht MLP van RAZOR tekopen, ook vet. Al vind ik het brutalere werk eind jaren 80 toch wel effe lekkerder LOL!

Nah heb niet zoveel tegen christenen, als ze maar niet te orthodox zijn of aan mijn deur komen, vind de Islam een veel groter probleem op het moment.

Vroeger was het nog schokkend om naar VENOM te luisteren LOL nu ligt niemand er meer wakker van, ken me nog herinneren hoew e vroeger met onze boot in het meertje naast de zware kerk in LIsse gingen liggen met keihard VENOM aan op de radio HAHAH op zondag als de kerkberen allemaal naar de kerk gingen.....lopend 3 x per dag! achteraf een beetje kinderachtig maar was toch vermakelijk!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 9:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 9:11 schreef enforcer het volgende:
... vind de Islam een veel groter probleem op het moment.



idd, een van de grootste problemen van deze tijd. en een standpunt waarin ik wel rechts ben.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-06-2004 9:29 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 10 juni 2004 20:22 schreef Jebes het volgende:
Ik heb maar op de SP gestemd bij gebrek aan beter....


Ik ook, en voor mijn moeder.
Ik mag ook altijd voor haar stemmen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 9:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 9:29 schreef Leviathanica het volgende:
Ik ook, en voor mijn moeder.
Ik mag ook altijd voor haar stemmen.


das mooi en je hebt de stem goed gebruikt!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-06-2004 9:57 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 11 juni 2004 9:22 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, een van de grootste problemen van deze tijd. en een standpunt waarin ik wel rechts ben.

En hoe denkt men het probleem aan te pakken?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 10:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 9:57 schreef RrroooaaarrR het volgende:
En hoe denkt men het probleem aan te pakken?


weet ik niet.maar we kunnen natuurlijk altijd alles met de mantel der liefde blijven bedekken. dan barst een keer de bom gigantisch en gaat er echt grof worden opgetreden. en dan zullen normale allochtonen er ook onder lijden (en dat is natuurlijk uiterst onwenselijk) maar als je die achterlijk fundamentalistische imams hoort plus aanhangers? die moeten ze morgen nog wegsturen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 10:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 juni 2004 22:15 schreef Judge M. het volgende:
Leuk he Chelman, die verdubbeling van het aantal zatels van de SP en het verlies van VVD? Moet je niet nog wat leuke smakeloze plaatjes posten om je bekrompen mening die blijkbaar dus afwijkt van de landelijke tendens wat kracht bij te zetten?


Je bent dus er op tegen dat men Leuke, smakeloze platjes post. Ik moet zeggen dat ik dat een bijzonder frappante stelling vind aangezien ik me toch wel duidelijk meen te herinneren dat JIJ (ik overigens ook) het belachelijk vond dat Balkenende zich met uitingen aangande satire e.d. bezigde. Blijkbaar vind je dat satire en schertsende opmerkingen tegen bepaalde denkbeelden/personen wel mogen maar niet tegen andere. Een beetje inconsequent, niet?

Ook is mij niet in het geheel duidelijk waarom jij het nodig acht, om mij ersoonlijk op mijn aversie tegen bepaalde politieke denkbeelden terecht te wijzen en daarbij over zaken als 'landelijke tendens' te praten. Sinds wanneer moeten alle meningen zich conformeren naar een 'landelijk tendens'? Sinds wanneer mag men zich geen mening toegedaan krijgen die in jouw kringen als 'reactionair' bestempeld wordt?


quote:
Op 10 juni 2004 22:24 schreef Judge M. het volgende:
Naast dat je dan waarschijnlijk niet of te selectief geluisterd hebt, staat me niet bij dat jij stelselmatig de SP aan gruwelregimes ver hier vandaan hebt gelinkt.



Je mag er mee eens zijn, je mag er oneens mee zijn. Toch zit het je blijkbaar enorm hoog aangezien je keer op keer met dit punt terugkomt. Ik heb naast een aantal principeele bezwaren tegen de rode stroming in de politiek ook een aantal tastbare redenen waarom ik de SP in verband met gruwelregimes breng. Niet in het minste omdat kameraad Marijnissen zelf vroeger met de rode boekje van kindervriend en vriheidsstrijder Mao zwaaide en omdat de partij oorspronkelijk op Marxistisch-Leninistische principes gebaseerd was. Nu mogen die officieus afgezworen zijn door de partij, maar het lijkt mij niks meer dan een publiciteitsgreep aangezien het duidelijk is dat je in de huidige tijdgeest met dergelijke associaties liever niet geconfronteerd wordt. Bekrompen? Wellicht. Heb je er moeite mee dat ik dit vind? Dan heb je vrees ik dikke pech net zoals dat ik dikke pech heb dat jij een aantal, voor mij, abjecte standpunten inneemt.

Geef mij overigens maar EEN goede reden waarom ik dit niet zou moegen vinden volgens jou en waarom ik dit niet zou mogen uitspreken?

quote:

Maar goed, met Paul hier aan het roer die het ook niet heeft op alles wat links is, mag men hier blijkbaar
ongestoord zijn gang gaan.


Pardon?

Dit is een private forum die min of meer de nationale regels aangaande de meningsuiting volgt. In principe mag je enkel extreem racistische uitspraken e.d. niet plegen i.v.m. de wetgeving in NL. Jij vindt echter blijkbaar dat bepaalde dingen eigenlijk niet 'ongestoord (hun) gang (mogen) gaan'? Begrijp ik hieruit dat je vindt dat de vrijheden aangaande meningsuiting ingeperkt en ingekort moeten worden? Had ik dan toch gelijk wat bepaalde vermoedens betreft? Geef me nogmaals EEN goede reden waarom ik niet ongestoord mijn gang zou moeten kunnen gaan? Kan je mij ook aangeven hoe men hier op ZM jouw mogelijkheden tot uiting van bepaalde idealen inperkt?

Zoals eerder gezegd, je klinkt hier net Balkenende die zich over satire beklaagt.



[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-06-2004 10:11]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 11:23 by Chelman Profiel van Chelman

Wat voor mij het meest heuglijk is dat links in feite niks gewonnen heeft. Netto staan de heren en dames van rood op 0 zetels winst. Dat is dus eigenlijk 0.5 'zetel' winst als je de vermindering van het aantal zetels in ogenschouw neemt.

Dit betekent dat het verlies van de coalitie voornamelijk aan de nieuwelingen EurTrans te 'wijten' is. Na de herweging zou de coalitie op 14,8 zetels moeten uitkomen en ze hebben er 12. 2 naar EurTrans dus.....

In feite hebben de 3 linkse oppositie partijen weinig gewonnen en dat is een heuglijk teken van zwakte aangezien je van de oppositie in moeilijke tijden logischerwijs mag verwachten dat die veel winnen.

Ik zeg


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-06-2004 11:30 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 juni 2004 22:22 schreef Dunne_Hein het volgende:
Heh, precies wat ik gister tegen iemand zei. Hoe wil de SP op langere termijn al hun ideeen bekostigen?
Nogmaals: met een kloppende begroting misschien?


I'm not being rude. You're just insignificant.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-06-2004 11:31 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

Plus het is een bekend feit dat regerende partijen meestal dik verliezen....dat is niet gebeurd dus relatief hebben ze het erg goed gedaan....

Niet dat ik op een regerende partij heb gestemd, maar dat gekraai van de grote winst van links en het verlies van de zittende partijen gaat gewoon niet helemaal op.


het toont tevens aan dat de mensen hier op het forum geen representative doorsnee van de samenleving zijn, er zijn hier relatief veel SP en GL stemmers...

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 11-06-2004 11:32]



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 11-06-2004 11:33 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 11 juni 2004 11:30 schreef helmet het volgende:
Nogmaals: met een kloppende begroting misschien?



Ik hoop niet dat het ooit gebeurt, maar laat ze eens regeren dan zullen we zien hoe kloppend ie is!

[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 11-06-2004 11:35]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-06-2004 11:34 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 11 juni 2004 11:33 schreef enforcer het volgende:
Ik hoop niet dat het ooit gebeurt, maar laat ze eens ergeren dan zullen we zien hoe kloppend ie is!


Inderdaad, voortaan allemaal SP stemmen dus!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-06-2004 11:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 juni 2004 11:30 schreef helmet het volgende:
Nogmaals: met een kloppende begroting misschien?


Een kloppende begroting is niet moeilijk (zeker niet als je bepaalde aannames doet)....

HOE je die begroting kloppend wil maken is veel belangrijker.....met enorme belastingverhogingen, verplicht 'vrijwilligerswerk' en dergelijke kom je een eind en kan je alles wat je hartje maar wilt financieren.....de vraag is of dat wenselijk is.

Ik zou het schitterend vinden om te zien hoe de SP regeeert en langs de lijn staat wanneer bedrijf na bedrijf naar het buitenland vertrekt.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-06-2004 11:38]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-06-2004 11:39 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 11 juni 2004 11:36 schreef Chelman het volgende:
HOE je die begroting kloppend wil maken is veel belangrijker.....met enorme belastingverhogingen,
Ik zie anders ook andere partijen de belastingen niet verlagen... je probeert nogal een beeld te scheppen van de SP dat niet helemaal klopt, want zo extreem als jij insinueert zijn de belastingverhogingen niet.

Grootste verschil met een partij als de VVD is dat een partij als de SP vindt dat de economie weer op peil getrokken moet worden door te investeren in plaats van te bezuigingen en daar kun je het niet mee eens zijn, het is verre van een belachelijk systeem.. in het verleden heeft het ook gewerkt en er is geen reden dat het nu niet zou werken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 11-06-2004 11:47 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Ben op zich wel blij met de verkizingsuitslagen, alleen jammer dat die irritante Camiel Eurlings niet vol op z'n gezicht is gegaan, soms is het minder leuk om hier in 't Zuiden in het midden van CDA-country te zitten...

Wel leuk voor de VVd natuurlijk, maar ja was wel te verwachten gezien de gebeurtenissen in hun fractie de afgelopen tijd.

Ik vond wel trouwens dat Mathias gisterenavond wel goed reageerde op Witteman: "hé nee dat vind ik flauw!" =


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 11:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 11:23 schreef Chelman het volgende:
Wat voor mij het meest heuglijk is dat links in feite niks gewonnen heeft. Netto staan de heren en dames van rood op 0 zetels winst. Dat is dus eigenlijk 0.5 'zetel' winst als je de vermindering van het aantal zetels in ogenschouw neemt.

Dit betekent dat het verlies van de coalitie voornamelijk aan de nieuwelingen EurTrans te 'wijten' is. Na de herweging zou de coalitie op 14,8 zetels moeten uitkomen en ze hebben er 12. 2 naar EurTrans dus.....

In feite hebben de 3 linkse oppositie partijen weinig gewonnen en dat is een heuglijk teken van zwakte aangezien je van de oppositie in moeilijke tijden logischerwijs mag verwachten dat die veel winnen.

Ik zeg


Kijk , dat is weer van die holle retoriek om je eigen partijtje/stroming maar weer eens zo goed mogelijk te doen profileren.
Kijk potverdikkeme niet naar die "stromingen", bekijk het per partij (net alsof alle linkse/rechtse partijen ook altijd hetzelfde stemmen)

dus:

SP: bescheiden winst.

VVD: verliest vet.

maar de opkomst overigens was weer om te huilen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2004 12:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2004 11:36 schreef Chelman het volgende:
verplicht 'vrijwilligerswerk'


is vooral een CDA punt, ik heb ooit wel eesn een hele topic aan de waarden en normensite van deze walgelijke politieke partij besteed.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen