|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Dit is beangstigend...je fantaseert over mij tijdens je sexuele spelletjes?!?! WTF?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: fantaseert, kijkt naar...ach...whatever edit: p t k f sch [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 09-02-2005 20:18] |
|
quote: Kijkt naar?!?!?! Heb je een SPYCAM in mijn huis geïnstalleerd?!?!?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: denk meer aan het B.A. systeem... "I ain't gettin' on no plane!" |
|
ONTOPIC!!!! Ik vind het ook eeen geweldig compliment dat Kwellie op ons 1 jarig jubileum liever naar een stom concertje gaat dan bij mij is. *zeurzeur* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ah gossie... Wanneer is dat dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh ja, ik zou hem slaan als ik jou was. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ken niet. Hij zit dan op een concert echt te genieten van zijn pilsje, zijn makkers en leuke muziek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar ze ziet hem nog wel voordat het betreffende concert plaats vind. En anders daarna wel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ironisch. Wat een actie. Maar wil minder voor jou natuurlijk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Maar dan komt hij terug met een Grim Troe Kvlt Ende Nekro Blek Metaal bloemetje voor haar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Pfff stelletje jankerds. Ik heb'r als cadeautje een heerschende middagje Vissekom gegeven. Het is ook nooit goed. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hoor je mij janken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:20 februari. Subtiel kamerolifantje |
|
*ik zei niks* Goh toevallig. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-02-2005 20:29] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Goh, jullie ook? Subtiel kamerolifantje |
|
Ja. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoe hebben jullie elkaar 'gevonden' dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik heb m ergens onder een laag stof vandaan getrokken. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Nog maagd ja? |
|
quote: Dan zorg jij er toch voor dat jij er bij bent; je moet wel wat voor je relatie over hebben hoor... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
JA, wees blij dat het niet zo'n kwijlebal is, metal weetjewel! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
dat IK vet gaaf en cool ben! of heb ik dat zelf gezegd? mwoa... is ook niet van belang. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |