|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
allemaal vol complimenten weer hier zeg |
|
quote: ooh ja okay, zou maar zo kunnen |
|
quote: Wie had de smerigste dan? Will there ever be a better icon than myself? |
|
Goed zo Gouhlliette, pak ze!!! Iedereen die hier post is toch gay. Roel flikker een eind op, je valt op mannen zoals Pieter, die stinken. On topic: Nou, spelen kun je niet maar je bent tenminste niet zo'n homo als Stijn. Pieter, Bram en uuhm, nou ja uhm, mij, zeg maar... Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Sorry schat, maar ik ben toch echt van mening dat je vet gay bent ! Verder wel lief hoor.. [Dit bericht is gewijzigd door Karin op 16-05-2004 1:31] Will there ever be a better icon than myself? |
|
Het heerschap bobby had het ranzigste heilige holletje, en aan die dode muskusrat tussen z'n spillebeentjes te zien, heeft hij nog nooit van enig onderhoud gehoord. Maar het was wel een close call tussen Hr. Poeprochel en 'onze' Bobby. Op de schaal van ranzigheid werden ik en mijn imago als 'ranzige roel' maar weer eens tot pulp geragt. Ik zal er vanaf nu maar weer eens werk van maken, en er staat de band nog veel ranzige taferelen te wachten... Striem'n op de pokkel 1227 |
|
personally i think you are the coolest woman i met in europe |
|
Waar kwam hij/zij vandaan? O, mijn compliment van vandaag.. Je studeert als een nerd, maar je ziet er toch nog sexy en verzorgd uit! Dat is heel goed hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 25-05-2004 23:04] F*ck hippies |
|
quote: antarctica ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je ziet er veel jonger uit |
|
quote: Colorado |
|
quote:but the again, you were the only woman i met in europe. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
je bent best een aardige jongen maar verder........ ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Ik denk de Indiaan of de bouwvakker.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dan ben je dus best lelijk waarschijnlijk he... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Herkenning? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:da's geen compliment Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja het is toch pijnlijk om dat steeds om je heen te zien gebeuren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: claw, je bent best een miezerig nerdje in het echt [Dit bericht is gewijzigd door Je Moeder op 26-05-2004 14:59] MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Ja, jij ook. Huilen!! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Die krijg ik ook nooit dus daar maak ik me helemaal geen zorgen meer om.. Maar het had toch iets van positieve gedachte ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Ik zou zeggen kom langs en oordeel zelf!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: samen huilen? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
You so good! Jaja, dat wisten jullie natuurlijk allemaal al. I am the 1%. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |