|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: omdat je bijvoorbaat al conclusies trekt ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Dat is erg metal... I am the 1%. |
|
Ik ben niet degene die daar problemen mee heeft... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Waarom is dat dan metal??? ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Dat scheelt dan weer. maar vanwaar de veronderstelling? ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
quote: Omdat het stoer is natuurlijk! I am the 1%. |
|
quote: Dat soort opmerkingen leer je wel begrijpen als je de pubertijd een beetje gehad hebt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
Flink gehapt hier trouwens I am the 1%. |
|
ja mooi he!!! ik ben daar wel bedreven in!!!! ........As you're clinging to your last breath.....You realize there is nothing fluffy about death ....... |
|
wat ik te horen kreeg gister "ik besef nu hoeveel ik wel niet aan jou heb gehad" |
|
Wa man, zie hem, zie hem, saaaa. De lading die gepaard ging met het compliment ben ik ff vergeten. |
|
quote: Jij hebt een CU2. Ik kan me niet voorstellen dat je van iemand een compliment kreeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Haha, verzameling Surinamers zo te zien? @Slechtheid [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 26-05-2004 15:36] MuayThaigerrr!! |
|
quote:Iig niet wit enzo. |
|
"Bram, ik wil niet veel zeggen hoor, maar als er iemand is die hier geen neger is, ben jij het wel." (© Manon 2004) [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-05-2004 14:40] |
|
quote: Zo is er bij mij op stage ook een Surinamer die bij alles heel hard 'SAAAAAAAA JONGEUH!' roept.. Begint na een tijdje te irriteren. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Saaaaaa.....boem trang kaule mam pampa! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
En wat willen ze daarmee zeggen F*ck hippies |
|
quote: Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
|
|
Gisteren een bende irritante Italiaanse Belgen: "Waar is Ken?" Ik volledig uit de lucht vallend..."HUH?" Zij "Ken en Barbie zijn toch altijd samen?" Waarop ik: Dat ze eerst eens leren wie ken en barbie zijn, want ik ben ten eerste klein, heb geen blond haar en zeker niet de onnatuurlijk vormen van barbie. (voor zover dit een compliment kan zijn eh ) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Dat ik beter black etter videos kon gaan kijken dan jullie te zitten afzeiken. Uit liefde voor ZM. |
|
Ze was gevleid dat ik dr leuk vind... Tja en wat kan ik daar nou mee? "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |