|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dude, you really like pwn, in like, well, you know, videogames. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 31-08-2005 12:46] |
|
quote: everybody knows, you run faster with a knife Suck my piss |
|
|
|
'dutch? ..i thought you were norwegian' Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Tim zegt: heheh. Maarruh..als ik je ontvoer ben ik wel benieuwd wie het meeste losgeld gaat dokken voor je. Tim zegt: *ziet geld binnenstromen* Jacky ---> "how did you get in?" "through the mailslot..." "...yeah, right..." zegt: noem eens een bedrag dan *toch wel benieuwd* Tim zegt: dat kan toch heulemaal niej lieverd. je bent onbetaalbaar "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Als je met me speelt, dan komt het haar op mijn tenen recht signature |
|
quote: 40 euro, sloerie! |
|
quote: we have a winner!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"Jezus... zo lief en mooi als jij kom je ze ook niet vaak tegen...." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Edit: Ouzo. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-09-2005 15:02] |
|
Hehehe, Johannes gisteren @ OF; "Jor, ik ga weg. *knuffel* Ik hou van je! Eeher... Janee, maar dan anders. Als je dood zou gaan, zou ik huilen." Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jij hebt een knappe kop. Knappe kop? Ja mooi gezicht Oh.. eh |
|
Nog eentje voor je: 'Altijd gezellig met Mayo!' (c) Nix I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Woeeeeeeei! |
|
quote: Suck my piss |
|
"jij bent gewoon schattig maf" De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: 'ik wou even zeggen dat ik me best prettig voel met jou om me heen' |
|
'Zo, ben jij me effe een vuile rat eerste klas. Daar kunnen ze nog een voorbeeld aan nemen.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Doomy zegt: wat ben je aardig vandaag |
|
quote: paar bier niet meer... |
|
Mayo zei: "Wat zit je haar leuk". iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
'Wat glimt je hoofd mooi.' En bedankt, Mayo. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: quote: Ja maar dat kwam omdat jij zei dat je geen haar had, op mijn wat zit je haar leuk opmerking. |
|
Da's dan ook wel weer waar. Haalt 't toch niet bij een andere opmerking van vandaag: 'Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als jij bij je volle verstand zou zijn.' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |