|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Wat zit je haar leuk...neuken? |
|
Op Waldrock meerdere malen door mensen vast gegrepen.. Wat heb jij ontzettend mooi haar, zullen we ruilen? |
|
"zelfs 's ochtends zie je er goed uit" en "nice guitar, you don't want me to sign it on the front, that would be a shame" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Drank maakt meer kapot dan je lief is? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: lul jij tegen jezelf als je je staat te scheren? |
|
quote: Geloof dat ik ook een aantal mensen zo'n mooi compliment gemaakt heb, kreeg iig zaterdag wat lui naar me toe die me vroegen of ik nog steeds vond dat ze mooi haar hadden.. Ehhh |
|
quote: |
|
quote: grapjurk What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Baas tegen Babylon: Zo'n slim persoon heeft hier nog nooit gewerkt. Stiekem geen compliment want zo slim zijn ze daar allemaal niet (tuinders) zo kan ie wel weer |
|
Ja, grapjurk Bjorn, je weet toch dat Rutan zich nooit hoeft te scheren?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappuh |
|
Gisteren, over uiterlijk: nou jij hebt ook wel het een en ander meegekregen waar je je niet voor hoeft te schamen hoor Edit: afgelopen weekend nog eentje trouwens: "jij bent lief!" Die laatste zie ik echter als al dan niet objectieve mening, dus ik denk dat ik 'm niet meetel als compliment. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 08-06-2005 12:52] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
'Tja, je bent nu eenmaal gewoon ver boven demo-niveau uit.' Van de producer van de toekomstige solo-CD. En van John is dat een compliment. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: vuile neger! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gister toen ik een goede vriend van mijn vriendin sprak: Dus jij bent diegene die (naam van vriendin) monogaam gekregen heeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zaterdag nacht: Ik heb een hekel aan straalbezopen mensen, maar vooruit, jij bent toch wel schattig. |
|
Iets aardigers heb je nog nooit gehoord? Mooiste compliment: van mijn mamma, dat ze blij is dat ik haar dochter ben, en dat ze trots op me is, vind ik wel erg lief On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Als je na 22 jaar werken met dezelfde groep verstandelijk gehandicapte mensen voor het eerst een knuffel krijgt van een zwaar autistische vrouw, die er ook nog bijzegt dat je een lieverd bent, dan is niet alleen je dag, maar ook de rest van je leven weer een stuk mooier !!! Rock moet Rollen |
|
Wow da's wel heel mooi ja Net in't rookhol : "Oh je ziet er al wat wakkerder uit" |
|
ik zat daar zo.. en kdacht.. WOW wat een vriendin zei nadat ze mij zag optreden bij muziekfestival op school [Dit bericht is gewijzigd door Rock4Life op 21-06-2005 15:43] en TOCH vind ik het smerig.. |
|
kzat? Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
"Zwerver. Hehehehe." Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Terecht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |