|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Oew |
|
"Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Lol. |
|
Hehe, dat ken ik! "Je moet snel zorgen dat je dat kleurtje weer kwijtraakt, anders kan je je echt niet meer vertonen in die studentenkringen." |
|
dat ik een "goeie vriendin ben".... en die hebben we binnen... owja, "lieverd" gister ook nog ff binnengehaald.... naja, vroeg me echt af of ie niet teveel gezopen had... aangezien t niet mijn vriendje is.... |
|
je hebt mooie handen |
|
"je bent een mooie dame" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"oh, je denkt wel "echt na" zeg maar" Suck my piss |
|
"Pfff, je stinkt." |
|
is dat echt?! signature |
|
"Dit lijkt bach wel" mn moeder over een muziekstuk wat ik voor mijn vader had gemaakt www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
(..)and i it reminded me of you a bright spot in a grey place |
|
Door de moeder van collega van m'n vader: "Jij zou altijd moeten lachen, dan ben je zo mooi!" En dat zo'n 4 keer. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
tot nu toe heb ik hier de beste complimenten gekregen zoals krijg aids en sterf |
|
quote: I’m not trying to say, I’ll have it all my way. I’m always willing to learn, when you’ve got something to teach. And I’ll make it all worthwhile, I’ll make your heart smile.... -=XxX=- Suck my piss |
|
quote: WOW Wat gevoelig... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mijn ma gisteren: Je stinkt, ga eens douchen. Ja, mijn ma zegt waar het op staat!11 |
|
Ik krijg veel positieve complimenten op mn nieuwe kapsel, ik ben van headbanger naar maffioso gegaan. Meest voorkomend: "wow, brute coupe geworden man". En ik krijg veel complimenten op mn 'nieuwe' bakkebaarden, die ik al 2 jaar hebt, maar die blijkbaar verscholen gingen onder mn haar. "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
Deze vond ik wel lollig: bezoeker van mijn forum: "I tried to attack your website through an intelligent SQL-Injection strategy." Ik: "nothing on zenial.nl uses SQL" Hij: "My fucking god !!! How do you save the forum messages ??? in files ??? Wow, you are the darkthrone equivalent in the webmasters world" Zenial |
|
quote: Haha mafkees |
|
paar jaar geleden maakte een vriendin van mij een mooie... ik was aan het repeteren met mn toenmalige bandje, we deden wat covertjes enzo, en zij was even naar binnen geweest (we repeteerden in de garage) wij waren One van Metallica aan het spelen, en toen ze binnenkwam zei ze: oh.... ik dacht dat jullie een cd aan hadden gezet.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Waar heb je dat nu weer weg? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Copy paste=teh shiaat Suck my piss |
|
quote: Ben je nog wel eens op msn? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |