|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mij werd wel eens verteld dat ik soms best intelligente dingen zeg, maar dat ik mijn betoog op het eind volledig om zeep help door te eindigen met "ofzo". Die gewoonte heb ik inmiddels afgeleerd. |
|
quote: dat klinkt ook wel weer herkenbaar... Ik ben daar zelf ook goed in. Of dat ik mezelf meteen 'verontschuldig' erbij, zo van: "ja ik weet het ook niet precies hoor..." d'Oh!! hehe maar wel goed dat je die gewoonte al afgeleerd hebt "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
"Jij bent het liefste meisje dat ik ken." Van een heel lief iemand. Disko Disko Partizani |
|
quote: Mocht het je vriendje zijn dat is dat verplicht kost dat hij dat zegt... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Jesus wat ben jij dronken verder zou ik het zo effe niet weten. |
|
quote:Je moeder? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kep wel een keer een echt complimentje gehad. Van een (spaanse)scheidsrechter op de EK-Karate in spanje. Had net verloren van de latere Europeeskampioen zwaargewicht(+80kg)(team wedstrijden kwam dat jaar uit tot -65kg bij de individuelewedstrijden) dat jaar. toch kwam die scheids na de wedstrijd naar me toe dat ie onder de indruk was van m'n vechtstijl(hmmm vast het snel achteruit rennen). |
|
"ik ben blij dat je in mijn team zit" signature |
|
|
|
"aap" Zei kwelgeest nog tegen me vandaag |
|
quote:Haha, vluchten kan inderdaad een essentieel onderdeel zijn van je vechtstijl tegenover sterkere tegenstanders Maareh, EK karate dus, wat voor band heb je dan en doe je nu nog wat met je karate? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 1ste Dan (zwarteband)heb ik . Nee ik trainde elke dag moet er best veel moeite voor doen om op nivo te blijven tja de kroeg is toch leuker als de sport school(en beter voor je sosiale contacten). |
|
quote:Yup, dat kan ik me voorstellen (van de moeite die kost). In de kroeg kun je overigens ook leuk vechten leren Tof dat je 1e dan hebt, is altijd leuk om mee te pochen zoiets Zelf doe ik jiu jitsu, maar ik heb nog maar oranje band (4e kyu), dus ik kan het nog wel bijbenen met 2 trainingen per week. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-11-2005 15:21] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ha cool jiu jitsu hele diverse vechtsport(ben wel op stages geweest jiu jitsu, aikido e.c. was 16 toen ik m'n zwarteband haalde ape trots natuurlijk maar hing het nooit aan de grote klok vond ik niet chique en zwarteband zegt ook niet zoveel of je werkelijk goed kan vechten. Kep 't geluk gehad dat ik nie hoef te vechten in de kroeg(m'n broetje daar in tegen was bijna iedere week aan het meppen hahaha trainden altijd samen heb medelij met de gene die tegen hem stond) [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 15-11-2005 15:29] |
|
quote: Stages doen is inderdaad erg leuk, vooral Krav Maga (vechtsysteem van de Israƫlische geheime dienst) zal me lang bij blijven. Apart is dat, hoe mensen zoiets aan lijken te trekken of juist totaal niet. Ook apart dat je broertje met vechtsport ervaring toch nog moet meppen, meestal is de zelfverzekerdheid die van je afstraalt genoeg om niet in de problemen te raken. Nou ja, misschien vindt hij het gewoon leuk, dan Ik heb er eigenlijk nooit last van (gelukkig), wel dat er wat spanning is, maar nooit dat het overslaat in geweld. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Krav Maga ken ik ja. tja sommige mensen roepen dat over zich af. M'n broertje begon zelf nooit maar ging het ook niet iut de weg [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 15-11-2005 15:33] |
|
ontopic : die opa-pakjes stonden jullie goed |
|
quote: en bedank frnk |
|
afgelopen vrijdag in de Mac, voordat we naar een optreden gingen. stel popi-pubers tegen elkaar "jak zie je die meiden? dat vind ik nu zulke enge mensen" kheb ze ff lief aangekeken en ben doorgelopen zeer trieste lui in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
nee dat is idd geen compliment. uhm.... mn bazin (kutwoord) vond mijn jurk erg gaaf? in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: Gothic! |
|
men zegt het... in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: dgmb |
|
quote: In de Mac.. dat is toch sowieso het afvoerputje van de samenleving? Daarnaast wil ik graag nog een goed woordje doen voor de Subway. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |