|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tsja compliment? Eh jij bent raar! Niet dat dat erg is hoor.. |
|
quote: In een gehaktmolen wel ja. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Gehakt is lekker ja. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ja! zelfs van hippies... |
|
quote: Daar heb ik dan weer geen ervaring mee, sorry. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Zo hebben we er toch nog wat aan! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
jammer ik haal dagelijks hippies door de gehakt molen. Net als y drag roch |
|
Joechei! Maar laat mij met rust. Heb er nog wel een, van vandaag; "Wat lopt doar den? Wasda?" Erg lief enzo. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Gewoon net als mij al 2 dagen geen buitenlucht meer zien vanwege fikse griep. Heb je daar ook geen last meer van. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Lekker janken he. Beterschap dan maar! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Danke. Over een paar dagen kan ik mijn kruistochten tegen de hippies waarschijnlijk wel weer voortzetten. En bij deze stop ik ook maar met het 'niet helemaal ontopic' zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
zonde, je mist nu al het lekkere weer, je zal het dartelen in de zon wel missen of niet? |
|
quote: Ik vond hippies vroeger tof, tot ik de hippie rook waarachter in rij stond in een boekhandel. |
|
Mijn mooiste complimetn kwam net: OMGN00b! "Ook wel leuk" om te weten is dat mijn vriendin als sinds 2002 stapelgek op me is, en 2 jaar op me heeft gewacht. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 17-03-2005 2:03] Bruce Banner |
|
ik werk via n uitzendbureau in een fabriek (ja kutwerk ik weet t maar t brengt wel goed geld op) en toen ik vorige week begon zeiden ze dat er een kansje was dat t vast zou kunnen worden. vandaag vond ik dat ze wel genoeg tijd hadden gehad om te zien hoe ik werk en ging ik vragen of ze al meer wisten. chef: "nou, laat me t zo zeggen... als t aan ons ligt ga jij nog heel erg lang hier werken!" (toffe gast trouwens, hij heeft voor mojo gewerkt en tours voor allerlei metalbands geproduceerd! en schijnbaar is hij de bedenker van t campingfestival-concept.... *blij met dr gave baas* ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
t kan niet op. n duitse collega van me vroeg of ik wel zeker wist dat ik niet duits ben omdat hij niet kon geloven dat een nederlander zo goed duits spreekt. en een engelse collega van me maakte een soortgelijke opmerking (maar dan mbt engeland/engels natuurlijk ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
...want Duitser, DAT wil je zijn |
|
quote: Bruce Banner |
|
|
|
quote: nou dat wou ik niet zeggen maar ik vond t toch wel gaaf dat een duitser niet wou geloven dat duits niet mijn "moedertaal" is "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Niet echt een compliment, maar wel een van de mooiste dingen die ooit tegen me gezegd zijn. "Ik had vorige week echt vet last van mijn knieholtes en ik hoorde dat dat kwam omdat jij me in mijn kont wilde neuken." |
|
Door FRNK: quote: Bruce Banner |
|
"The inside of your brain is a scary place, isn't it?" |
|
'Ik voel me bij jou op mn gemak' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |