|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en lulverhalen ophangen enzo.. Maar goeie grap van Shakeel You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ja, zelfs ik trapte erin. Terwijl ik zelf ook niet onschuldig aan dat soort grappen ben. Heel knap, proficiat You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hehe wou er eerst serieus over doorgaan en zou dan over een paar maanden zeggen dat het kindje dood geboren was... maargoed ik hield het niet meer ghoullie ghoullie boelie is idd dubbel en dwars GEPWND |
|
Hahaha ja echt een hele goeie grap! |
|
ONTOPIC dan maar weer. "Voor je weg bent, wil ik sowieso nog een keer met je zoenen..." Flikker op! [Typvaut] [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 21-09-2005 16:53] Disko Disko Partizani |
|
neeh he deze is mooi... ik wil je graag dichtbij me hebben en zo vaak mogelijk maar je woont te ver weg en dus maak is het uit... serieus gebeurt... |
|
Serieus? |
|
quote: als je even je geboortedatum invoert, wil ik je afhankelijk daarvan wel even troosten hoor Je moeder. |
|
Hey Schaep, wat zei die bejaarde vrouw op straat tegen je eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-09-2005 21:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
jij wel ja |
|
quote: En toen was ze me toch een dikke negerin. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Was het haar werk of haar moeder? Anders krijg ik straks weer ruzie. |
|
Een paar maand geleden ben ik te voet bijna stomdronken aangereden door een auto in de straat, maar de mevrouw kon op tijd remmen Toen zei ze tegen mij: sorry gastje, ma je bent te lelijk om doodgereden te worden. Vond ik wel lief eigenlijk [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-09-2005 21:58] signature |
|
quote:Werk, dr moeder hoort zwangere tienersletjes en slachtoffers van verkrachtingen etc. aan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah oke! Ik heb geen idee of ze wat zei eigenlijk, ik had mijn muziek opstaan. |
|
quote:Marrit zei dat ze tegen iedereen zei "ken ik jou niet ergens van?" Loop je dr achter, weetjewel. God, wat heeft ze soms leuk werk... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hahahaha, kijk, dát wist ik dan weer niet. Ik zag een meisje dat me bekend voorkwam, maar die ik niet kon plaatsen, met een bejaarde in een rolstoel die naar me zwaaide, dus zwaaide ik terug. En ondertussen had ik dus gewoon sex kunnen hebben. Klotewereld. |
|
M'n muziekleraar net, na het beluisteren van wat van m'n eigen werk: 'De muzikaliteit spat ervanaf!' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: signature |
|
quote: ja ik ben degene die dat doet. Groetjes van Klaus trouwens. |
|
Je nieuwe vriend? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
mooi haar Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Nope |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |