|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
R. aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh om op te eten R. dat baby'tje dan:D Nooit meer met een baby op de foto F*ck hippies |
|
die baby kwam vast cooler over dan jij... lullig voor je |
|
Ze is gewoon zo schattig.. F*ck hippies |
|
dat is illegaal hoor.... |
|
sinds wanneer? |
|
Van het grootste kutkind van de school: "Edzard is de koning van de droge opmerkingen" Weten jullie wel wat een smout is? I am the 1%. |
|
quote: Nee. Dat mag je fijn aan heer Nekro uitleggen |
|
Hee Nekro! Ik weet het dus ook nog niet En even offtopic (iets wat ik normaal nooit doe...) Heb jij je graspop kaartje al? I am the 1%. |
|
quote: Dat kaartje ligt al MAAANDEN stof te verzamelen in een buro lade van me.Wacht nu enkel nog op twee maten van me die gingen vandaag hun kaartje scoren.Luie tyfus honden.Nou maar hopen dat ze niet te laat zijn, dat zou minder bier betekenen. Maar jij hebt 'm ook al dan ?? |
|
Gelukkig wel, ik stimuleer mijn vrinden ook om maar snel te gaan halen I am the 1%. |
|
quote: Ik ken het.....Maar heb gelukkig ook twee opties op vervoer geregeld. Dus ik ben wat er ook gebeurd gewoon aanwezig. |
|
Ik word gebracht met de auto, door de moeder van een vriend van mij Terug word een probleem denkik. I am the 1%. |
|
quote: Nog steeds offtopic. We zien wel, waar zou je eventueel heenmoeten, terug ??? Als we mekaar eventueel tegenkomen zouden we wel misschien wat kunnen regelen kwa vervoer, als je in de buurt van ons woont tenminste |
|
Maarssen, bij Utrecht. Jij R'dam toch? Waarschijnlijk loopt het wel goed met het vervoer terug, wanneer we het eenmaal geregeld hebben. I am the 1%. |
|
quote: Rotterdam, jah....beter dat je vervoer goed regelt jah...lijkt me niks om op de laatste dag geen vervoer te hebben. En terug met het openbaar vervoer lijkt me behoorlijk duur. Nu maar weer on topic voor we geouwehoer krijgen.Ok ? |
|
Gisteren kreeg ik tijdens een ruzie te horen dat ik een vieze slet ben Waag eens een dansje! |
|
quote: Had je je gedouchet? Dan zou ik me nergens voor schamen! Oud Vuil. |
|
quote: Nou, aangezien het uit haar mond kwam was het zelfs nog best lachwekkend. Ze is zelf 100x erger dan ik. Waag eens een dansje! |
|
Dan zou ik het zéker als een compliment opvatten, ze is gewoon jaloers, denk ik. Oud Vuil. |
|
quote: ach beter als een paar zinnen van 15 seconden in het pools ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
In reeds vervlogen tijden was dit topic nog erg serieus en stond het volgens mij ook nog in spiritualiteit en ander gebabbel. Zuiplap, was nog een pracht van een compliment. I am the 1%. |
|
wat ben jij nu weer voor homo? |
|
geen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee je begrijpt het niet dat was het compliment |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |