|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: getverredemme..wat een jeukopmerking. Wuhah *maakt vage wapperbeweging* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hehe als je de achterliggende gedachte weet is het wel heel lief die opmerking. Normaal gesproken zou ik er ook jeuk van krijgen ja. |
|
quote: Hmm..ik kan me ook wel een situatie indenken waarbij die opmerking leuk zou zijn *perverse gedachten* Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: EEY! Stop daarmee! |
|
quote: Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: |
|
Jorna zegt: Wat ben je ja weer aardig. Johannes zegt: ach toe eem Johannes zegt: ga nou niet huilen Jorna zegt: Nee... Ik word er helemaal depressief van. Johannes zegt: oke Johannes zegt: het spijt me jor Johannes zegt: ik hou van je hoor Johannes zegt: je bent alles voor me, dat weet je toch Disko Disko Partizani |
|
quote: |
|
ik lijk op Steven Seagal en een Nederlkandse versie van Antonio Banderas, vinden ze op me werk. Zo'n staart doet een hoop met een mens. |
|
Nou, met dat Seagal ben je ook niet origineel meer. En of het nou een compliment is |
|
Steven Seagal is echt de gaafste acteur op deze aardbol. Geniaal hoe hij in zo'n vreselijk uitgemolken genre toch compleet vernieuwend kan zijn en een eigen stijl heeft weten te creƫren. En inderdaad aerodis, volgens mij zie jij er over een jaartje of 30 exact hetzelfde uit hehe Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
"dankzij jou leef ik nog" Je moeder. |
|
"je lul is veels te dik voor mijn kleine kutje." Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Je moeder. |
|
Complimenten?? ik vond de reacties hier wel leuk nadat ik een foto had geplaatst.. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hehe idd tis laat, ik wordt flauw hehe Je moeder. |
|
Worden we niet allemaal flauw als het laat word? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
true Je moeder. |
|
Ik niet, want ik houd mijn hand in een bakje zout. |
|
huhuhuh Je moeder. |
|
quote: Wat...zin in pekelvlees op dit tijdstip? |
|
lol en dan zeggen dat ik in de roze wolken zweef |
|
Ik stapte eergister van de fiets. Zeg een vent achter me toen ik wegliep "mooi hoor" Heb ik genegeerd. Hou er niet van als vreemden mijn aandacht op zo'n manier proberen te krijgen (voel ik me ongemakkelijk ) En toen zei die, tegen zijn maat. "die is mooi gebouwd" Uit bouwsteentjes? Ik vond het een grappige woordkeuze. Ik heb nog wel dank je wel gezegd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |