|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Power Afghaan? @Sinnerella (netjesgedoe) : JA! Toch? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-07-2005 14:45] |
|
@ FRNK, je kunt er mee door. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
Ontopic : "je kunt er mee door. " |
|
Zojuist in de soepermarkt weer toen ik me omdraaide omdat iemand mijn haar stond te aaien.. :-/ 'Meid, wat heb jij toch prachtig haar' En toen ik naar huis ging fietsen een jongeman vanuit zijn bestelbus 'Hee wijf, neuken?' Erg romantisch ja.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2005 18:46] |
|
quote: zoiet hebben ze ook een keer tegen mij gezegd (zonder dat frank schiphorst dan ) alleen vatte ik t niet op als een compliment gister: jij bent aardig en toch stoer. dat is best heerschend!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: is ook zo! Ik wilde het toen in Platform niet zeggen Bruce Banner |
|
quote: Oh ik zou echt moeten als iemand dat tegen me zei |
|
en compliment is het officieel niet, maar dat iemand serieus met mij naar de bios wou vatte ik op als een behoorlijk compliment! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: het was toch niet een van die nazi's he. |
|
quote: hahahahaha~!!! nee man... blond en non nazi zoek wel es een foto straks.. hehehe [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 09-07-2005 23:03] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Dán is het goed Het was vast die snol die je dan nu ook nog als avatar gebruikt |
|
quote: Ik zal de volgende keer iets beters verzinnen dan... Zenial |
|
quote: |
|
quote: |
|
Van een collega zojuist, met een blik van complete afgrijzen op zijn gezicht: 'Jij bent ziek. Jij bent ECHT ziek! Jezus fucking Christ!! Dat ze jou in het openbaar laten komen!' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Jezus, wat deed je dan? |
|
Ik vertelde hem dat als hij een roze jurkje aan zou trekken en een pruik met vlechtjes op zou zetten, en daarna op z'n knietjes door het gebouw heen zou lopen, hij helemaal zou voldoen aan mijn perverse sexuele fantasie over 8-jarige meisjes. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:*proest* You rule hahaha |
|
"Je bent zo'n schatje! Als zij je niet wil, mag ik je dan? Kusje!" [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-07-2005 14:02] |
|
quote:Goed punt, jongen |
|
LOL, hij is al geupdate, snotneus! |
|
quote: Piem0l OT : "jij is lief" |
|
m'n baas moest vandaag even weg. vlak voordat hij ging kwam hij naar me toe: jij kan de boel wel even in de hand houden he? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"Wooow... Wat heb jij mooi lang haar! En die kleur is ook vet mooi!" Klein meisje, vanmorgen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |