|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'Telkens als die nummers van jou voorbij komen denk ik "Wat gaaf, wat is dit ook al weer ?".' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Paul, ook wel wat voor jou (moej ff Artist Signup doen) : http://www.myspace.com/frnk En jeetje wat een coole complimenten daar! |
|
Zal ik vanavond effe doen.. op m'n werk wordt MySpace geblockt als 'Personal and Dating' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Niemand snapt ons muzikanten... tis niet eerlijk.. |
|
quote: Gelukkig maar! Anders ging iedereen hetzelfde doen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ontopicsturing : Paul wat ben je toch slim |
|
quote: Ontopic inderdaad: Frank, wat ben je toch een heerschende muzikant. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
"Frank, wat ben je toch een heerschende muzikant." |
|
" Jij bent een prima vrouw geworden " (eh, niet in de zin van getrouwde vrouw dus) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
"Hmmm... Schoonheid" Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Tegen mij een tijdje geleden. had diegene al eigenlijk een paar jaar niet gezien. "goh je bent wel aangekomen he? Maar dat is beter. Vroeger was je echt een meisje, nu ben je uitgegroeit tot mooie vrouw" Humor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:zoiets heeft ooit eens iemand tegen mijn moeder gezegt nadat ze hertrouwd was.. "je bent een roos die nu pas tot bloei komt" Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ok dan, net gedaan. Ziet er goed uit man! Alleen nu nog fatsoenlijk materiaal uploaden, ik heb bijna niets nieuws in MP3-formaat. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Frnk, gaaf man!!! Ga ik ook eens ff doen!!! |
|
Zeker doen! http://www.myspace.com/paulvangeldrop Ennneehh, natuurlijk, http://www.myspace.com/frnk Edit: Nog meer mensen hier ? [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 12-08-2005 20:21] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik heb wel een paar accounts op Myspace, maar daar zal ik de adressen maar niet van geven (te experimenteel/chaotisch, of gewoon te slecht). |
|
Vandaag op 't werk: ''Je bent een heks, een heks! Tfoe, je weet tog, een heks!'' |
|
@Paul en FRNK: Leuk! FRNK, ik had net 'n song van Dream Theater op staan, en had ik die niet gekend zou ik gedacht hebben dat de track gewoon doorspeelde toen je site laadde! Erg knap! Mijn MySpace http://www.myspace.com/23928827) heeft enkel 'n MP3 van Collapse 7 staan, ik ben zo'n leek in die dingen... "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: yep, Moet alleen nog ffkes uploaden!! |
|
verkeerde topic [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 12-08-2005 21:12] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het mooiste compliment, eentje die me liet stikken van het lachen in sisi zonder prik. quote: Ik geloof dat ik een goede vriendin erbij heb |
|
quote: Koken & Schoonmaken for teh win! |
|
quote: Dan wordt jij op een dag ook een prima vrouw, Schaepje! |
|
quote: Hehe, ik ben al zo'n twee jaar een prima vrouw! Voelen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |