|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: sorry, ben een beetje kippig vandaag... tis maandag he "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: |
|
quote:Dat je het maar weet, Zillah! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Grey eerlijk gezegt weet ik niet wat ik ermee aan moet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Laat het toe embrace the feeling word één met de emotie straal , kleintje... straal, laat het leven je welgevallen signature |
|
"Lieve schat, de volgende keer als je liefelijk strontlazurus thuiskomt, doe dan de voordeur achter je seniele aars dicht, we wonen in Amsterdam." heavy metal is the law |
|
JE STINKT!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
"En jij wilt je haar afknippen ?!," Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
moet je ook niet doen linda wil dat ook al... Je moeder. |
|
quote: Tjee, heb d'r nog niet gezien eigenlijk dus kan niet over oordelen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
mwa, lang beetje krullend/slag blond haar tot net boven der kont. moooooi maar dan iets meer slag en ietsje donkerder [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-11-2005 17:31] Je moeder. |
|
Das wel mooi. Zeg dat als zij d'r haar afknipt, dat jij roze dreads laat zetten. edit: oke, die foto van dat wijf is niet mooi. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 28-11-2005 17:32] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
die heb ik al Je moeder. |
|
Wanneer ben je weer in apeldoorn? Zien! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
als mn oma gecremeerd wordt, volgende week ergens? Je moeder. |
|
Jammer, examensperiode begint dan. Nieuwjaar? Ik ben toch uitgenodigd voor het vazal concert dan? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: Hahaha. Ja dahag. Nee, niet m'n vriendje. @Kwelgeest; Niet zo nieuwsgierig jij! Disko Disko Partizani |
|
quote: Normaal gesproken is het niet zo'n kreng hoor heavy metal is the law |
|
hmm er is een paar keer tegen mij gezegt dat ik model zou kunnen worden maar ik ben er nog steeds niet achter waarom, of die mensen hebben gewoon geen smaak ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat krijg ik ook altijd te horen als ik knal bezopen de kroeg uit kom. [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 30-11-2005 16:08] |
|
een klasgenoot vandaar zomaar ineens: "he linda, weet je wat me opviel? dat als jij lacht, dat is echt heel schattig!" uhmmm ja goh....bedankt he en mn vriend vond me dit weekend erg snoezig toch best wel lief allemaal haha in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
"Wat ben je ook een druif!" |
|
ben je zo gul dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |