|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: GHB? |
|
quote: |
|
Nou ik vat em even niet, maar kan aan mij liggen |
|
Op de cursus technisch tekenaar, toen mijn instructeur me plotseling zei "Je zit hier nog geen drie dagen en je bent al onmisbaar" Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Je bedoelt: "he zatte belg, aan je werk, jij vlegel!" Bruce Banner |
|
quote: Gezien dit topic, zal ik mijn mond maar houden. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
hmmmmkay |
|
quote: pfft, ik werk daar zeker vier keer zo snel als alle andere, mocht ik niet zoveel met mijn eigen tkenwerk bezig zijn zou ik zelfs 6 keer zo snel zijn aangezien ik die tekenprogramma's al volledig vanbuiten ken , lkan haast niet wachten tot het inventorgedeelte , het volgend eis in inventor gecreëerd in 3 dagen http://home.scarlet.be/~masselin/motor1.avi Die was het ergens 2 uur ervoor: http://home.scarlet.be/~masselin/itsalive.avi Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Iemand die vroeg of ik een pitchshifter gebruikte...toen ie mn zuiver gouden strotje had gehoord... nou had diegene er ook niet echt donders veel verstand van , maar fuck it!, mits juist ontvangen kan alles een compliment zijn... |
|
iemand tegen mij: Laurens je bent eng Ik: ik ben heel rustig tegenwoordig diezelfde: laurens je bent een hufter ik: ik gedraag me heel netjes tegenwoordig diezelfde: dan ben je een lieve hufter ik: moet dat hufter er nog steeds bij diezelfde: ok laurens je bent lief |
|
HAHAHAHAHAHAHAHA!!! Je maakt wat mee. Sjongejongejongejongejongejongejongejonge. |
|
' jij zal later een hele goeie moeder zijn ', door een goeie vriend. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Gelukkig maar dat ik gevoelloos en blind ben voor complimenten als ik al die onzin hier zo lees...... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
mooiste niet, wel een van de leukste. Ik was aan het werk en het zoontje van de baas kwam met zijn vriendjes langs (+- 11 jaar) en die stonden de hele tijd te kijken en tof te doen. Mijn collega gaat even met ze achter zitten komt die terug had het zoontje gezegd: Goh dat meisje is nieuw he, doet ze het een beetje goed? Collega: ja hoor prima. jochie: Ik vind der wel heel sexy... vreindjes: ja ik ook en ineenstemmend hummen dit hoorde ik natuurlijk via mijn collega, wel grappig Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
11 jaar |
|
ja dat is toch schattig ik vond het iig leuk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Post maar eens een foto dan kan ik oordelen |
|
Nadat ik dinsdag Opeth - Harvest voor muziek examen moest zingen/spelen op gitaar zei iemand tegen me "wow, jij hebt echt een mooie stem, daar zou je eigenlijk iets mee moeten doen ofzo!" |
|
quote: De jeugd van tegenwoordig weet ookal wat sarcasme is? "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
|
'Wat ben je toch een ongelooflijk gore rat!' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wat liefffff! Subtiel kamerolifantje |
|
"Jeroen je bent een abstract kunstwerk" - Schaep |
|
"ROFLCOPTER" -Snaack doet me deugd Bruce Banner |
|
"Nou, kun je nagaan. Ik bibber al van de volgende keer dat ik je zie hoor, Bram! Gemene boze metalmeneer!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |